I bet you kissyour knuckle.

1.2K 61 6
                                    

Po skončení vyučování jsem se odebrala do pokoje. Lehla jsem si na postel a vzala mojí oblíbenou knihu "The perks of being a wallflower".

Vzala jsem telefon a pustila jsem si písničky, pomáhá mi to při učení a ano mám telefon a všichni co nejsou z mudlovské rodiny na to koukají jak na nějaký divný druh magie ,která ještě nebyla objevena.

Když za mnou přišla Ginny s tím ,že už je večeře ,šla jsem.
Sedla jsem si ke stejnému stolu a na stejné místo jako pokaždé. Kam jinam bych si taky měla sednout ? Ron vždycky říká ,že když s nimi nechci sedět tak ať jsi sednu k Levanduli ,ale k té bych si nikdy opakuju nikdy ve svém životě nesedla.
Pořád sápá po Ronovi a i když je Ron jenom můj můj kamarád tak mi to docela leze na nervy.

"Argh... Můžeš jo aspoň na chvíli nechat, ráda bych se v klidu najedla" prostě už jsem to nevydržela tak jsem na Levanduli začal s trošku menším klidem v hlase než obvykle mluvit.

"A ty jsi jako kdo ,že mi budeš říkat ca mám dělat? Hm?" ok nemam nic. Jo vlastně jo!

"Já jsem perfektka tak ti nařizuji aby jsi si sedla normálně a nechovala se jako totální..." zarazila jsem se jelikož přišel profesor Snape jak jinak než s opožděním.

"Jako totální co??" vypištěla na mě Levandule. Hysterka.

"Jako totální kráva" řekla jsem v klidu a strčila si kus melounu do pusy.
Zvedla jsem se z místa a vydala se zpět na kolej. Procházela jsem jídelnou a všivhni na mě koukali. Bodeť by ne, když mi za zádama pištěla Levandule.

Místo toho, abych se vypadala po schodech, jsem šla ven, kde bych jsi mohla pročistit hlavu. Z kapsy jsem vytáhla mobil a sluchátka a pustila jsi písničky. Došla jsem až vrbě u rybníku( ta která se nehejbe :D ) a usadila se oproti stromu. Z kabelky jsem vytáhla knihu a četla dál. Po chvíli mne přestalo bavit sedět opřená o tvrdou kůru staré vrby , tak jsem se zvedla a sedla jsi více k rybníku.

Z pohledu Vypravěče

Mezitím, co si Hermiona nevinně četla knihu u rybníka, vylíčil Draco vše Pansy a těm dvou tupcům.

Jelikož Pansy neměla s Hermionou zrovna dobré plány nabídla Dracovi sázku.
"Buď jí do 2 měsíců zblbneš ,tak aby se do tebe zamilovala, nebo mi budeš dělat sluhu" řekla Pansy. Draco se velmi dlouho rozmíšlel, ale nakonec polevil.

"Tak to abych začal" řekl si pro sebe Draco.

Z pohledu Hermiony

Četla jsem jednu z posledních kapitol, zrovna když jsem ucítila něco mokrého a jemného co se mi otíralo o krk. Leknutím jsem poskočila a spadla do rybníka. Jakmile jsem se vynořila, spatřila jsem Malfoye popadajícího se smíchy za břicho.

Lidi jsem zpěěěěěět!!!!!
Strašně moooooc vám děluju za 2,81K views ❤❤❤ miluju vás.

Love Trouble [Dramione]Kde žijí příběhy. Začni objevovat