Tony: Prawie cały czas chodzi w zbroi. Uważa, że kiedy jesteś zła, nie wolno do ciebie podchodzić. Ale co mu się dziwić, kiedy ostatnim razem wyładowywałaś wściekłość na worku treningowym tak mocno udeżyłaś, że przeleciał przez całą siłownię i wyleciał przez okno.
Steve: Nie dajesz po sobie poznać, że coś ci jest, ale kiedy już zacznie boleć cię brzuch, to na prawdę mocno. On w tedy parzy ci ciepłą herbatkę (albo jak mawia mój brat ararkę😁😁) i biegnie do sklepu po twoją ulubioną czekoladę.
Bucky: To co on robi można określić, tylko w jeden sposób ⬇
Loki: Stara się ciebie nie denerwować, ale jednocześnie jest na każde twoje zawołanie, zwłaszcza kiedy stwierdzisz, że boli cię brzuch. Kiedyś próbował pozbyć się tego za pomocą czarów, ale było jeszcze gorzej, więc teraz tylko robi to co mu polecisz.
Thor: Wymyśla coś, że Odyn potrzebuje jego pomocy, a potem leci do Asgardu.
Pietro: Biega po świecie i kupuje dla ciebie pamiątki. Wszystko, żeby trzymać się od ciebie jak najdalej.
Bruce: Ty nie chcąc go niepotrzebnie denerwować cały swój wolny czas spędzasz na kanapie w salonie. On jednak co jakiś czas przychodzi i pyta, czy czegoś ci nie potrzeba.
Clint: Bierze na siebie wszystkie twoje obowiązki i robi wszystko, żeby ulżyć ci w cierpieniu, a kiedy boli cię brzuch każe ci położyć się na łóżku w sypialni. Przychodzi po chwili, kładzie na szafce nocnej kubek z ciepłą herbatą, podwija delikatnie koszulkę i zaczyna masować bolące miejsce. Przestaje dopiero, kiedy stwierdzisz, że ból ustąpił.
Peter: Omija cię szerokim łukiem. Specjalnie chodzi po ścianach i suficie, żeby tylko się na ciebie nie natknąć.
CZYTASZ
Avengers - Preferencje
RandomCo tu dużo pisać? Tytuł mówi sam za siebie. W książce znajdziecie preferencje związane postaciami takimi jak: - Tony - Steve - Bucky - Loki - Thor - Pietro - Clint - T'Challa - Stephen (Doctor Strange) -Wade Zapraszamy