Jak zareagowałaś na prezent?

947 53 12
                                    

Andreas Wellinger

-Dziękuję,ale naprawdę nie musiałeś-uśmiechnęłaś się delikatnie,po czym przyległaś szczelnie do jego ciała. Prezent,który tobie podarował bardzo Ci się spodobał.

-Wiesz,że chciałem-pocałował Cię,a następnie rozwaliliście na kanapie u niego w mieszkaniu i oglądaliście przeróżne filmy.

Stefan Kraft

-Stefan,co to?-spytałaś,gdy podał Ci idealnie zapakowany pakunek.
-Wszystkiego najlepszego-szepnął,a twoje oczy się zaszkliły,gdyż tylko on w ten dzień złożył Ci życzenia urodzinowe,nawet właśni rodzice tego nie zrobili.
Stefan przytulił Cię mocno i zaczął całować po całej twarzy,aż ty się wreszcie uśmiechnęłaś.
-Dziękuje,jesteś kochany -pocałowałaś go delikatnie.

Michel Hayboeck

-zawsze o takich marzyłam,jejku teraz będziemy prawie tak samo ubrani -zaśmiałaś się,gdyż ty oraz twój partner byliście ubrani w czerwono-czarne koszule i czarne rurki.
-Cieszę się,że podobają się butki-okręcił Cię w okół własnej osi i pocałował najczulej jak potrafił.

Domen Prevc

-Na serio słownik?-spytałaś ze śmiechem.
-No przecież musisz się uczyć mego języka,jeśli mamy w przyszłości nadal być razem.
-Taaaak..-szepnęłaś
-Cieszę się,że Ci się podoba,a teraz ja idę z kolegami grać. Siema!-wyszedł z twojego domu nawet się czułej nie żegnając. Było Ci strasznie przykro,ale niestety taki był już.Rzuciłaś się na kanapę,a po twoich policzkach popłynęły łzy.

Peter Prevc

-Peter?
-Taaaaaak?-specjalnie przedłużył samogłoskę i uśmiechnął się słodko w twoją stronę.
-Czy ty masz mózg?-zaśmiałaś się pokazując mu kajdanki,które Ci kupił.
-Oj daj spokój,wiesz przecież,że to dla śmiechu misia,ale jeśli chcesz możemy z tego skorzystać-zabrał ci z ręki przedmiot i spiął Ci ręce z tyłu i pocałował namiętnie,kierując w stronę sypialni. Chyba nie muszę opisywać jak to się skończyło

Cene Prevc

-Ojejku! Ceneś! Dziękuje-przytuliłaś go nieśmiało co ochoczo odwzajemnił.
-Najlepszego kochanie,sto lat,a nawet dłużej,byle ze mną-pocałował Cię delikatnie,a po chwili wpakował kinderka do buzi.
Zaczęliście się śmiać,a ten dzień do końca spędziliście razem nad małym jeziorkiem.

Daniel Andre Tande

-Jakie słodziaśne!!! -pisnęłaś,gdy zobaczyłaś kapcie jednorożce.
- Mam takie same -ubraliście je we dwoje i usiedliście na kanapie wrzucając zdjęcia na Instagrama.

Maciek Kot

Niezbyt się ucieszyłaś,gdyż wolałabyś pójść na koncert Eda Sheerana,ale nie skomentowałaś tego i podziękowałaś.


Kamil Stoch

Zdziwił Cię pakunek leżący na szafce nocnej,a przy niej liścik.

Spotkajmy się na łące obok tego mostku

~KS

Od razu wiedziałaś od kogo ten prezent,wysłała mu szybkiego smsa o krótkiej treści "Dziękuję❤"

Preferencje |Ski jumping|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz