Jak Ci się oświadczy?

758 52 9
                                    

Andreas Wellinger

W twoje urodziny 

-Kochanie,tak długo się znamy,tak długo jesteśmy razem,a ja nie jestem w stanie wyobrazić sobie życia bez ciebie,chcę się z tobą zestarzeć,chcę patrzeć jak nasze dzieci rosną. Zostaniesz moją żoną?

Stefan Kraft

Na rodzinnej imprezie 

 - Jesteś ze mną już ponad ponad 3 la  i z każdą następną chwilą coraz bardziej rozumiem, że chcę być z Tobą. Wiem, że możesz być zaskoczona, ale jestem pewien, że to co do Ciebie czuję nie jest chwilowe. To uczucie twarde jak diament i chciałbym, żeby ten diament-Klęknął i wyciągnął pierścionek- był tego symbolem. Wyjdziesz za mnie?  

Michael Hayboeck

W Wigilię we dwoje

  -Pamiętasz jak się poznaliśmy. Wtedy nie mogłem oderwać od Ciebie wzroku. Cały czas patrzyłem i patrzyłem i nie mogłem nasycić się twoim widokiem. Miesiące mijają, a ja chcę więcej i więcej. Nie mogłem zrozumieć dlaczego tak się dzieje, ale teraz już wiem: jestem w tobie zakochany. Jestem zakochany i jednocześnie przerażony, ze Ciebie stracę. Dlatego nie chcę ryzykować ani chwili dłużej-Klęknął i wyciągnął pierścionek- Czy zostaniesz moją żoną?  

Domen Prevc

Przy rodzinnej Wigilii

  -Kocham kiedy się przeziębiasz, gdy na zewnątrz jest ponad 20 stopni, kocham kiedy kupno kanapki zabiera Ci półtorej godziny, kocham kiedy lekko marszczysz nos gdy patrzysz na mnie jak na wariata, kocham że po dniu spędzonym z Tobą wciąż czuję zapach Twoich perfum na moim ubraniu. I kocham to, że jesteś jedyną osobą, z którą chcę rozmawiać zanim zasnę.   Wyjdziesz za mnie?

Peter Prevc

W rodzinnym domu

  Pamiętasz jak się poznaliśmy. Byliśmy mali,a ja od wtedy wiedziałem, że między nami coś będzie,czas leciał jak głupi,a dopiero kilka lat temu odważyłem się powiedzieć Ci,że tak bardzo Cię kocham! Skarbie,mój mały promyczku, *Twoje imię* -Wyciągnął pierścionek i klęknął-Wyjdziesz za mnie?

Cene Prevc

Na randce

  -Jestem pewien, że przed nami bardzo ciężkie chwile. Jestem pewien, że w pewnym momencie jedno z nas, albo nawet oboje będziemy chcieli odejść...Ale jestem także pewien, że jeżeli nie poproszę cie żebyś była moją będę tego żałował przez resztę życia, dlatego że głęboko w sercu wiem, że jesteś dla mnie stworzona.Zostaniesz moją żoną?

Daniel Andre Tande

W Wielkanoc

  -Kochanie nadszedł czas, abym udowodnił, że jesteś dla mnie najważniejsza. Mówiłem Ci już, że Ciebie kocham i że jesteś dla mnie najważniejsza. dzisiaj udowodnię Ci to w taki sposób, ze nie będziesz miała żadnych wątpliwości-Wyciągnął pierścionek i uklęknął- Przyjmij ode mnie ten pierścionek zaręczynowy i zostań moja przyszłą żoną.  

Kamil Stoch

Na randce

-Miśku ty mój,chciałbym Ci powiedzieć jak bardzo Cię kocham,lecz nie mam za bardzo jak,więc spytam Cię w prost. Wyjdziesz za mnie?


Preferencje |Ski jumping|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz