Tür:Romantik,Komedi,Tarihi
Bölüm sayısı:20
Oyuncular:
Micky Yoochun-(Lee Seon-joon)
Song Joong ki-(Goo Yong-ha)
Yoo Ah in-(Moon Jae-sin)
Park Min yeong-(Kim Yoon-hee)Konusu:
Sunkyunkwan üniversitesi 4 genci bir araya toplayarak bu gençlerin arasındaki aşkı ve arkadaşlığı konu almaktadır.
Kim yun hee erkek kardeşinin hastalıği ve fakir olmalarından dolayı erkek kardeşinin kimliğini alarak para kazanmaya başlar bir gün sınava bir ogranciye kopya varmeye gideken 3. başbakanın oğlu olan lee seon joon a kopya vermeye calisirken yakalanir lee seon joon ilk olarak ailesi icin calistigini duyunca onu affeder ve onu sungkyunkwan üniversitesine girmeye zorlar kral tarafından sınavda sećilen ögrenciler olarak sungkyunkwana girmeye hak kazanırlar lee yun hee ise kiz oldugunu saklama calisirken okulun soylularindan olan ve kadinlar arasinda populer olan G yong ha,lee yu hee yi ilk goruste kiz oldugunu anlar ve bunun eglenceli oldugunu dusunerek sirini saklamaya calisir lee seun joo ve lee yun hee odayi paylasirken okulda sorunlari olan ve abisinin intikamini almaya calisan moon jae sin de bu ikisi ile ayni odada kalir ve bir zaman lee yun hee nin sirrini kesfeder ve onu korumak icin sirrini kimseye soylemez .Not:Tarihi dizi sevmem desenizde gerçekten komik ve eylenceli bir dizi kesinlikle öneriyorum,önyargıyla yaklaşmayın en komik ise aralarında bilge Goo young ha rolünde olan song joong ki onun için başladım bile denilir diziye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Dizi Önerileri
De TodoBeğendiğim dizilerle karşınızdayım aşklarım umarım aralarından güzel diziler bulabilirsiniz:)