Tüm gece boyunca uyumamıştım. Yorgunluğum gözlerimden anlaşılıyordu. Güneşin ilk ışıkları yüzüme vururken ayaklandım ve aşağıya indim. Hızlıca evden çıkmayı planlıyordum ancak kapıda anneme yakalandım. Dün gece nerede olduğumu sorduğunda yalan atarak Efekan'lar da olduğumu söyledim. Okula geç kaldım bahanesi ile hızlıca evden çıktım ve bisikletim ile ormana doğru gitmeye başladım. Mustafa'nın o gece orada ne aradağını öğrenmeliydim. Yıllar önce yanmış hala ayakta olduğundan bile emin olmadığım o evde yaşıyor olamazdı. Bir şeyler saklıyordu ve ben onu bulacaktım. Yolda gelirken Efekan'ı aradım ve ormana gelmesini söyledim. Ormana vardığımda Efekan oradaydı. Dün gece Mustafa'nın bu ormanda olduğunu,gözünü kırmızı yaparak yanıma geldiğini ve bana bir kaç bir şey söylediğini anlattım. Şaşırsa da bozuntuya vermedi ve neden buraya geldiğimizi sordu. Ona bu ormanda yaşadığını ve herkesten bir şeyler sakladığını söylediğimde gülmeye başladı. O gülmeye devam ederken bende ormana doğru yürümeye başladım. Yürürken karşıda bir ışık gördüm. Daha hava aydınlık olduğu için tuhaf karşıladım ve ışığa doğru yürümeye başladım. Işığın olduğu yere geldiğimde son model Mercedes bir araba ile karşılaştım. Mustafa'ların evinin yanında olması bu arabanın onun olduğunun göstergesiydi. Eve doğru yaklaştığımda arkadan bir ses duydum. "Sakın içeri girme"! Bu söz ile korkmuştum ama cesaretimi topladım ve kapıyı araladım. Tam içeri girecektim ki Efekan koşarak bağırdı. "Kaan,evin yanında kazılmış bir yer var!". Ne olduğunu tam kavrayamamıştım ancak hızlıca kazılı yere gittim. Tam oraya doğru bakıyordum ki arkadan biri tuttu ve beni evin duvarına fırlattı ardından boğazımı tuttu ve yumruklamaya başladı. Efekan geldi ancak Mustafa onu yakaladı ve arabanın üstüne fırlattı. Bende o arada harekete geçtim ve Mustafa'ya yumruk attım. O geri çekildiğinde ayağım ile duvarın desteğini alarak ters takla attım ve Mustafa'nın üstüne uçtum. Mustafa yere yığılmıştı Efekan'ı tuttum ve ikimiz kaçmaya başladık. Kaçarken o hareketi nasıl yaptığımı düşünüyordum. Ormanın çıkışına vardığımızda Efekan'ın arabasına atladık ve hızlıca şehire indik. Okulun başlamasına 15 dakika vardı ve biz okulun önünde arabada bekliyorduk. Benim aklım hala o olaydaydı. Mustafa her ne saklıyorsa ondan bende de vardı ve bunu bir an önce öğrenmem lazımdı. Kimsenin duymadığı kurt ulumaları duymam garipti. Bu sır her neyse kurtlarla alakalıydı. Okula girdiğimizde herkes güreş seçmelerine yazılan isimleri inceliyordu. Ben ve Efekan'da seçilmişti. Sınıfımda seçilmeyen sayılı kişi vardi. Seçmelerin yapılacağı derse nihayet geçmiştik. Güreş gücün dayalı olduğu bir oyundu ve bu yüzden yıllardır seçilmiyordum. İlk turda rakibim sınıf arkadaşım Eser'di. Eser bana göre çok daha kuvvetli birisiydi. Bu yüzden herkes onun beni yenmesi için kronometreleri hazırlamıştı. Eser üstüme koştuğunda havada ters takla attım ve bir yumruğum ile onu yere serip 2. tur'a geçmek için hak kazandım. Ben dahil herkesin ağzı açık kalmıştı. 2,3,4 ve 5. turları da kolaylıkla geçtiğimde herkes normal karşılamaya başlamıştı ama herkes finalde yenileceğimden emindi. Karşımda okulun en güçlüsü Koray vardı. düdük çalar çalmaz bana saldırmaya başladı. çok hızlı yumruklar atıyordu ama hepsini kolaylıkla karşılıyordum. Sonra elini ters çevirip yumruk attım ve maçı kazandım. Fakat bir sorun vardı. Ben güreşten çok okulumuza yeni gelen lakros sporunu oynamak istiyordum. Bu yüzden güreşi istemediğimi,lakros oynamak istediğimi koça bildirdim. Okulun çıkış zili çalmıştı ve ben Efekan ile çıkışa doğru gidiyordum. Çıkışta Mustafa'nın arabasını gördüm. Yanına gittim. Mustafa bana "atla ve sana ne olduğunu göstereyim" dedi. Bende arabaya bindim ve Mustafa'nın evine gittik. Evine vardığımızda arkasını döndü ve tekrar önüne döndüğünde sivri dişleri,sakalları ve kırmızı gözleri vardı. Bana "biz kurt adamız" dedi. Şok olmuştum. Bunun nasıl olduğunu sorduğumda o gece seni ormanda ısıran kurt adamların en güçlüsü,Alfa'ydı. Onun ısırması seni de bir kurt adama dönüştürdü ve sen onun Beta'sı oldun. Ona beni neden ısırdın diye sorduğumda beni onun ısırmadığını anladım. Gözlerinin içine baktım ve ne zaman dönüşüp dönüşmeyeceğimi nasıl kontrol edeceğim dedim. Mustafa bana baktı ve "Şuanlık sana sadece nasıl dönüşeceğini göstereceğim,artık ikimiz kardeşiz. Zamanla kurt adamlarla ilgili her şeyi öğreneceksin" dedi. Sonrasında bana nasıl dönüşeceğimi öğretti. Hava kararmıştı. Beni eve bırakması için arabaya biniyorduk ki Mustafa mezarın orada parıldayan bir çift göz olduğunu söyledi. O da ne diye sorduğumda seni ısıran alfa cevabını aldım. Ay tam üstümüze vurdu ve bu sırada canavar üzerimize atladı. Mustafa'yı tuttu ve Evin içine attı. Onunla yalnız kalmıştım ve bu isteyeceğim son şeydi. Muhtemelen beni öldürecekti. Ona saldırmayı denedim ama beni tuttu ve arabaya vurmaya başladı. Sonrasında evin önünden bir kükreme sesi geldi. Canavar oraya doğru yöneldiğinde arabanın üstünden ataldım ve bacağına pençe darbesi vurdum. Sersemlemişti ama hemen arkasını döndü ve beni Mustafa'nın üstüne attı. Mustafa hızlıca çekildi ardından canavarın üstüne koşmaya başladı. Mustafa canavarın vücuduna 2-3 pençe darbesi attı ve onu sersemletti. Ardından kafasını hedef aldı ve son vuruşu yapmak için zıpladı. Fakat alfa kendini korudu ve Mustafa'nın vücuduna pençesi ile vurdu. Ardından hızlıca gözden kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ergen Kurt
WerewolfBir sabah büyük bir acı ile uyanan liseliyi büyük maceralar bekliyor...