Bir süredir kimseyi görmüyordum. Odama kapanıp kendimi kontrol etmeyi ve gücümü arttırmak için çalıştım. Annem şehir dışına babamın yanına gitmişti ve bu yüzden yalnızdım. Uyumak üzereydim ki kapı çaldı. Aşağı indim ve kapıyı açtım. Mustafa karşımdaydı,ona günler önce ulaşmaya çalışmıştım ama bana dönmemişti bile! İçeri girdi ve bana baktı. Ardından konuşmaya başladı.
"Bak bana ulaşmaya çalıştığını benimde sana dönmediğimi biliyorum ancak önemli işlerim vardı. Şimdiyse seni korumak için geri döndüm"
"Beni korumak mı? Şehrimize Alpha'dan sonra Kumiho adında dokuz kuyruklu bir tilki geliyor ve sen ortada yoksun! Üstelik nerede olduğunu bile bilmiyoruz."
"Kumiho mu?"
"Evet,Kumiho burada."
"Kaan,artık bir sürün var."
"Nasıl?"
"Yok olduğum zamanlarda kurtadamlığı kaldırabilecek kişiler aradım ve üç tane buldum.Şuan dışarıdalar."
Dışarıdan biri kız üç kişi içeri girdi. Derek tekrar konuşmaya başladı :
"Evet,Kaan benim sürüm. Sırası ile Duygu,Ateş,Arda."
Hepsi başlarını sallayarak selamladılar.
"Mustafa tanışma olayını bir kenara bırakmamız lazım,Kumiho burada ve Naz'ın babası bu konuda oldukça endişeli."
"Naz'ın babasına mı söyledin? Ya ne olduğumuzu öğrenirse,türümüz sona erer"
"Zaten biliyormuş. Savaşta yanımızda olacak."
Kapıdan gelen kükreme ile irkildim. Mustafa hızla dışarı çıkarken bende arkasından çıktım.
Dışarı çıktığımda karşımda Mustafa'yı yerlere vuran bir yaratık gördüm. Hızla üstüne atıldım ve pençe darbesi ile sersemlettim. Ardından tuttum yumruklamaya başladım. Mustafa'nın beni fırlatması ile kendime gelmiştim. Mustafa adamı tutup konuşmaya başladı :
"Kimsin?"
"Omega'yım. Beacon Hills'te bir Alpha olduğunu duydum ve koşarak buraya geldim."
"Sürüye katılmak için mi?"
"Hayır. Alpha'yı parçalarına ayırmak için!"
Mustafa sinirlenip gözlerini gösterdikten sonra pençesi ile boğazını kesti.
*
Alpselim,Naz ve Masal'ın yanına geldi.
"Plan nedir?"
"Plan şu,bizi öldürmek için buralara kadar gelmiş olan Kumiho'dan kaçacağız."
"Bana uyar."
"Kaçacak mıyız?"
O sırada Naz'ın babası Can içeri girdi.
"Savaşacağız."
*
Kaan,Mustafa,Koray ve ikizler,Masal'ların olduğu eve girdi.
"Kumiho,gece yarısı çıkacak ve birilerini öldürecek."
"Onu önlememiz lazım."
"Napacağız?"
"Kaan sen Alpselim ve Mustafa ile ormana gideceksin. Kumiho'yu görürseniz yerini mutlaka bildirmeniz gerekiyor."
"Ben babam ve Masal ile birlikte şehiri kontrol edeceğiz. Beta'lar da okulu ve hastaneyi kontrol edecek."
*
Kaan Kumiho ile daha önce karşılaştığı için kokusunu biliyordu. Alpselim ile birlikte Kumiho'yu aramaya devam ediyorlardı. Bu sırada Masal,Naz ve babası şehirin her yerinde onu aramaya devam ediyordu.
*
Kumiho hastanenin camlarını kırdı ve içeri girdi. Selim ve Kerim oradaydı ve ikiside dönüşerek Kumiho'ya saldırmaya başladı. Kumiho ikisinde duvara fırlatıp hastanenin içinde dolaşmaya başladı. Selim zorda olsa telefonuna uzandı ve Mustafa'yı aradı. Alpselim,Kaan ve Mustafa acilen hastaneye geldi. Kaan 3.kata,Alpselim Kerim ve Selim ile 2.kata,Mustafa ise 1.kata bakıyordu.
*
Kaan,Kumiho'yu karşısında gördü. Kahverengi kuyruğu yerini siyaha bırakmıştı. Kaan hızlıca dönüştü ve Kumiho'nun üstüne atladı. Kumiho hızlıca çekildi ve kuyruğu ile Kaan'ı tutup yere vurmaya başladı. Sonrasında Kaan'ı camdan dışarı fırlattı,Kaan son anda tutundu ve Kumiho'nun beklemediği anda tekrardan üstüne atladı. Vücuduna 2 kere pençe darbesi geçirdi ve tutup asansöre fırlattı. Kumiho kuyruğundan elektrik çıkarttı ve Kaan'a fırlattı. Kaan yere yığılırken Mustafa geldi.
*
Masal,Naz ve Naz'ın babası hastaneye gelebilmişti. Masal bir anda yere yığıldı. Naz ve babası onu kaldırdı ve Masal konuşmaya başladı.
"Şu anda mezarlıkta gibiyim. Koşun yukarıda çok kişi ölecek!"
*
Mustafa vurmaya çalıştı ancak Kumiho yeşil renkli kuyruğunu kullanarak Mustafa'ya zehir verdi. Mustafa yere yığılırken İkizler geldi ve aynı bedene girmeye başladılar. Bu sırada Arda,Ateş ve Duygu'da hastaneye geldi. Kerim ve Selim Alpha olduğu için diğerlerine göre daha avantajlıydı. Duygu saldırdı ancak Kumiho ateş elementini kullanarak geleceği yolu aleve verdi. İkizler Kumiho'yu tutup duvara vurmaya başladı. Kumiho su elementini kullanıp Hastaneyi suya verdi. Kumiho,Kaan'ı kaldırdı ve Siyah kuyruğu parlamaya başladı. Kumiho tam karanlık gücünü kullanacaktı ki Naz'ın babası pompalı ile ateş etmeye başladı. Kumiho,silahı ateş elementi yaktı. Ardından Naz geldi ve ok atmaya başladı bu sırada Masal geldi ve bağırdı. Kumiho dehşete düşmüş bir şekilde camdan atlayarak kaçtı. Naz'ın babası Kaan'ın yanına gelerek :
"İyi misiniz?"
"Biz iyiyiz ancak kuyruğunda artık iki siyah var. Geldiğimde çoktan birini öldürmüştü."
"Gruplara ayrılmamalıydık. Tahmin ettiğimizden daha güçlü."
Naz'ın babası kalkıp ölü adamı kontrol eder. Bu sırada Tilki uluması duyulur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ergen Kurt
WerewolfBir sabah büyük bir acı ile uyanan liseliyi büyük maceralar bekliyor...