Karşımızda tanımadığım bir kurt adam duruyordu. Sanırım o da benim gibi Beta'ydı ancak gözleri maviydi. Bizi fark etmiş olmalı ki insan formuna dönüştü. Sonrasında yanımıza doğru gelmeye başladı. Bize saldıracağını düşündüm ama yanılmıştım. Yanımıza geldi ve "Kaan,seninle konuşmamız gerek" dedi. Ona "Acilen İstanbul'a gitmem gerek,her ne söyleyeceksen sonra söylesen iyi olur" dedim. Karşılık olarak "Alfa'n beni öldürmeden bunu konuşmamız iyi olur" cevabını aldım. Evin kapısını açtım ve koltuğa oturmasını söyledim. Oturdu ve konuşmaya başladı.
-Kaan,Alfa'n sadece bir canavar değil. İstediği zaman insan formuna dönüşebilen birisi,bu yüzden onun kim olduğunu bulman senin için çok zor olacak. Onu bulman için insan formuna dönüştüğü anda onu yakalaman gerek.
+Nasıl yani? Alfa'mı öyle bir anda nasıl yakalayacağım,onu 2 gündür görmüyorum bile!
-Bunu yapabilirsin Kaan,Alfa en kısa zamanda peşine düşecek. Sen onun gücü demeksin. Bir Alfa,Beta'sı yanındayken çok daha güçlü olur,bu yüzden Alfa seni her an yanında istiyor. Ayrıca -Alpselim'i göstererek- eski süründen kurtulman gerekiyor.
Ardından kalktı ve evden çıktı. Dakikalarca konuşmadan düşündüm. Sonra zilin çalması ile kendime geldim. Kapıyı açtığımda kızlar karşımdaydı. Ben daha konuşmaya fırsat bulamadan,Masal beni itti ve içeri girdi. Sonrasında onlar otururken bizde valizleri arabaya taşıdık. Sonrasında arabaya bindik ve yola çıktık. Okulun önünden geçerken tepeden arabanın üstüne bir şey atladı. Panikle hemen arabayı okula sürdüm. Hemen indik ve koşarak okulun içine girdik. Kapıları,camları kapatıp kilitledikten sonra bakmaya başladık. Hava kararmıştı ve bu yüzden görmemiz zorlaşıyordu,tam o sırada onu gördüm. Canavar buradaydı! Kırmızı gözleri onun olduğunu anlamam için yetiyordu. Masal hemen Koray'ı aradı ve büyük bir cismin bizi kapana kıstırdığını söyledi. 15 dakika sonra Koray'ı arabası ile gördük. Hemen koşarak içeri girdi. Onlar Masal ile konuşurken arkadan kapı açılma sesi geldi ve hepimiz üst kata koşmaya başladık. Spor odasına girdik ve saklanmaya başladık. Her ihtimale karşı Naz'ı yanımdan ayırmıyordum. Ardından kapı açıldı. Biz saklanmaya devam ederken güvenlik görevlisi bize burada ne aradığımızı sordu ve derhal çıkmamızı istedi. Ona burada bir şey olduğunu söylerken güvenlik görevlisine saplanan pençe ile irkildim. Canavar onu aldı ve götürdü. Bizim için geri gelecekti. Burada ki kimsenin bilmeyip benim bildiğim bir yöntem vardı. Savaşmak! Onunla savaşacaktım ama bunu kimse görmüyorken yapacaktım. Onlara hemen kimya odasına gidelim dedim ve gittiğimizde kapının önüne sıralar dizdim. Sonra konuşmaya başladım,"O şeyi kimya odasından nasıl bir şeyle alt edebiliriz? Onu yakmak veya eritmek gibisinden!" Masal bana cevap verdi "Molotof!Molotof ile onu yakabiliriz,ancak burada gerekli malzemeler olmak zorunda!" Hemen malzemeleri verdik. Ardından onlara benim gideceğimi söyledim. Gitmemi istemeseler de en sonunda ikna ettim ve dışarı çıktım. Teker teker odaları gezmeye başladım. Çıkış yolu bulup canavarı yaktıktan sonra oradan kaçacaktık. Okulun koridoruna çıktım. Sonra dolabımı açtım ve güvenlik görevlisini parçalanmış yüzü ile karşılaştım. O an ki tepki ile çok fena bağırmış olmalıyım ki Canavar koşa koşa alt kata indi. Karşı karşıya geldik. Üstüme koştu ve beni dolaba fırlattı. Yere yıkıldım ancak tüm gücümle kalktım ve molotofu fırlattım. Ancak etki etmedi! Canavar üstüme bir kez daha koştu,ben de kaçmaya başladım. Ne kadar hızlı koştuğmu bile hatırlamıyorum,10 saniyede okulun çatısına kadar çıkmıştım. Çatıya çıktığımda kendimi toparladım ve canavarın karşısına geçtim. Üstüne atladım ancak beni tuttu ve yere vurmaya başladı. Beni tutup aşağı atacaktı ki bu sabah gördüğüm adam geldi. Alfa'ya 3 pençe darbesi atıp uçan yumruk attı ancak bu Alfa'ya işlemedi bile. Alfa kendini topladı ve pençesini göğsüne saplayıp yukarı doğru kaldırdı. Tam onu öldürecekti ki ona saldırdım. İkimizin gücü ona yetmiyordu biliyorduk ancak bir şeyler yapmamız gerekti. Tam o anda Mustafa geldi. Alfa ile savaşmaya başladılar. Mustafa üstündü ancak her an her şey değişebilirdi ve dediğim gibi de oldu. Alfa,Mustafa'yı tuttu ve aşağı kata fırlattı. Ardından bizim ikimize saldırmaya başladı. Beni tuttu ve aşağı kata doğru inmeye başladı. Mustafa ve o adam bana yardım etmek istediler ancak onları oraya kilitledi ve kurtboğan ile etraflarını sardı. Beni tuttu ve kükredi. Kükreyişi beni çok etkiledi. Nolduğunu bilmiyordum ancak aşırı derecede sinirliydim. Kimya odasına doğru gidiyordum. Tam kapıyı kıracaktım ki polis sireni ile kendime geldim. Kapıyı normal bir şekilde açtığımda Naz bana sarıldı. Çok korkmuş gibi görünüyordu. Doğrusu benim de ondan bir farkım yoktu. Polisler bizden ifademizi aldı ve bizi ailelerimize bıraktı. Ardından eve gittim. Eve vardığımızda kapının önünde beni kurtaran adam vardı. Onun yanına gittiğimizde yere yığıldı. Hemen ona doğru koştuk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ergen Kurt
WerewolfBir sabah büyük bir acı ile uyanan liseliyi büyük maceralar bekliyor...