Deo 1

723 30 1
                                    

Skyler^^

Bude me zraci sunca koji pokrivaju svaki kut moje sobe dok moj iritantni alarm nastavlja sa pistanjem.Protegnem ruku ,ugasim ga i lenjim pokretima se izvlacim iz kreveta.Ulazim u svoje kupatilo koje je spojeno sa mojom sobom i obavljam jutarnju higijenu....Pa eto ga...stigao je i ovaj dan...moj prvi dan srednje skole.Ehh,nadam se da ce sve proci dobro,uglavnom sta moze i da se desi?

Pa ustvari moze svasta ...recimo da ne steknes nikakve prijatelje,klinci pocnu da te maltretiraju i na kraju dana zavrsis sa ruckom u kosi...
Javila se moja glupa podsvest....Kako si ti uvek tu kad mi ne trebas -_-

O Boze kako nepristojno od mene,nisam se ni predstavila...e pa ovao moje ima je Skyler Smith,mada vise volim Sky,ne volim bas svoje puno ime,uglavnom...imam 15 godina i zivim u Los Angeles-u sa svojim roditeljima,jedinica sam iako sam oduvek zelela mladju sestricu.Oci su mi okeansko plave boje,mama mi je oduvek govorila kako su divne iako ja to nisam videla.Kada stanem u ogledalo jedino sto vidim je jos jedna brineta kao i sve ostale devojke.Mada dosta o meni,vreme je za skolu.JEJ!(molim vas uocite sarkazam)

Obukla sam se,ocesljala svoju blago valovitu kosu i sisla niz stepenice kako bih ugledala mamu kako pravi palacinke i tatu u dnevnom boravku jeduci ih na kaucu na kom je mama to zabranila,ehhh jadan on kad ga vidi.
"Jutro"rekla sam ulazeci u kuhinju"Jutro duso"cula sam tatu kako dovikuje iz susedne prostorije dok je mama sa velikim osmehom na licu rekla"Dobro jutro mila ,pozuri i pojedi ovo pre nego sto zakasnis na autobus!"

Ona je uvek bila takav tip zene stalno je zurila kako bi zavrsila sve svoje obaveze i uvek joj uspevalo ali bi zato cesto bila umorna od napornog dana na poslu i samo spavala po cele dane kada je slobodna.
Poslusala sam i nakon sto sam dorukovala obula svoje patike i na izlasku iz kuce povikala "Otisla sam,vidimo se posle skole"

Skola je udaljena svega 10 minuta autobusom tako da cu ponekad moci i da pesacim ako mi dosadi voznja.
Brzo smo stigli,izasa sam i usla u ogromnu gradjevinu ispred sebe na kojoj je stajeo natpis"Ridgwood High"

Prvo sto je trebalo da uradim jeste da odem po svoj raspored,ali bio je tu samo jedan mali problem,nisam mogla da nadjem kancelariju pedagoga...ughhh zasto uvek ja?!
Predpostavljam da je jedan plavi decko koji je bio najvise dve godine stariji od mene primetio moju pogubljenost...Pitate se kako znam pa koracao je ka ovamo i uskoo se nasao ispred mene.
"Eii,ti si nova jel da?"upitao je vec sluteci odgovor na to
"Da,mozes li mi pomoci da nadjem pedagogovu kancelariju?"
"Naravno samo me prati"zatim je krenuo davsi mi rukom znak da idem za njim,napravili smo mali razgovor i saznala sam da se zove James Woods,takodje sam mu se i ja predstaila,ubrzo smo se nasli ispred varata na kojim je bilo ispisano"Pedagog"

"Evo,ti udji a ja cu te sacekati isred"rekao je te mi otvorio vrata"Hvala ti"s tim sam usla unutra

"Dobar dan ja sam Skyler Smith,nova ucenica ,dosla sam po svoj raspored"rekla sam pristojno gospodji koja je sedela za stolom ,bila je u svojim ranim pedesetima.
"Evo,sada mozes da ides"rekla je drsko mi bacivsi papir sa rasporedom casova,uzela sam ga i sa tihim"Dovidjenja"izasla.Ispred je bio James ,"Pa bas je fina"rekala sam sarkasticmo,na sta smo se oboje nasmejali."Ne brini ona je uvek takva,nego daj mi da vidim koji ti je prvi cas"dala sam mu papir i on je zatim ciknuo u sreci"Ovo je odlicno imamo 1,3,4 i 7 cas zajedno,hajde idemo,prvo imamo hemiju mozes da sedis sa mnom ako zelis."
"Naravno,ti si ionako jedini koga poznajem a i vec si mi jako drag"rekla sam uz osmeh i nadodala jedno "hajdemo"nakon cega smo otisli na nas prvi cas.

Vi likove mozete zamisljati kako zelite,ovo su samo neki likovi koje sam ja uzela za primer i o njima cu pisati svoju pricu.Uzivajtee!

xoxo

Btw ovo je James!◆♥

Human mateWhere stories live. Discover now