Blake^
Skyler POV
Prvi i drugi cas u brzo prosli sto snaci da sada imamo pauzu,James me je vec pitao da li zelim da sedim sa njim i njegovim prijateljima ,jer ionako nikoga ne poznajem.Rado sam prihvatila ponudu i krenuli smi ka kantini.
Stigli smo do stola za kojim su se nalazila jos dva decka,videlo se da su stariji ali ne mnogo,predpostavljam da su James-ovo godiste.Jedan decko je imao kratku,crnu kosu,zelene oci i na sebi jednostavan outfit(sportsku trenerku i belu majcu).Drugi decko mi je posebno privukao paznju.Bio je to plavusan,veoma atraktivan ,moram reci.Ruke su mu bile isounjene tetovazama ,a iako nikad nisam volela tetovaze na njemu su izgledale prilicno dobro.Primetila sam da nije skidao pogled sa mene i imao je iznenadjen ali srecan izraz na licu....okey?
"Hej ja sam Nathan"rekao je zelenooki.
"Sky,lepo je upaznati te James je pricao o tebi"uzvratila sam sa osmehom dok smo se rukovali,kako su se nase ruke dotakle cula sam glasam.....urlik?koji je dopirao sa druge strane stola.Okrenula sam glavu i ugledala jako zastrasujuceg ljutog plavusana.Mogu reci da me je ovo uplasilo"Ovo je Blake,ne zameri mu samo je imao los dan"cula sam James-a"Hej"pokusala sam napraviti razgovor ali on je samo nastavio buljiti u mene.Ovo me je izludjivalo i cinilo nervoznom.Pribila sam se uz James-a a Blake je poceo glasnije zavijati.Boze zasto zavija, pa nije pas?!Ipak sam se jos jace pribila uz Jamesa jer sam se iskreno uplasila.Blake je samo nastavio da zavija kao pas koji je u bolovima.Ovo me je stvarno pocinjalo plasiti.Brzo sam ustala rekla svima da moram ici i bez okretanja otrcala ka zenskom WC-u.
Umila sam se i pokusala smiriti,no to mi bas i nije islo.Ubrzo je James utrcao u toalet a ja sam ga zbunjeno pogledala"Znas da je ovo zenski WC ....a ti si musko..."rekla sam sa smehom u glasu.
"Naravo,ali morao sam da dodjem da vidim sta se dogodilo mjoj bff"rekao je to bff sa najvcim smeskom ikada.Samo sam se nasmejala i odgovorila mu"Ma nije mi nista ne brini, samo sam se malo uplasila,a ne znam ni zasto ,ponela sam se glupo trebala sam decku dati sansu"na ovo je on izdahnuo "Gledaj Sky ne treba da ga se plasis,on je stavise veoma dobar tip ali moras da ga shvatis imao je jako tezak dan i sada nije bas raspolozen.Ume on tako ali veruj mi ako mu das sansu siguran sam da ce ti se svideti."rekao je sigurno."Naravn da cu mu dati sansu ,moram se iskupiti za svoje ponasanje,bas sam glupava nekad."
"Ma ok je nego uskoro ce zvoniti tako da bi trebalo da krenemo i onako imamo sledeci cas zajedno."nakon sto je to rekao krenuli smo da izadjemo ali u WC je usla jedna devojka koja je pocela da vristi cim je ugledala James-a.Brzo smo istrcali a on me je zbunjeno upitao"Zar sam stvarno tako strasan?"
Ja sam prasnula u smeh a i on nakon sto je shvatio da nije u tome bila stvar.Zvonilo je nakon par sekundi i mi smo pozurili ka ucionici kako jos ne bi i dobili kaznu za kasnjenje na cas.Kratko ali uskro stize i novi nastavak.Uzivajte!
xoxo
YOU ARE READING
Human mate
WerewolfSkyler,obicna petnaestogodisnja devojka ,krece u srednju skolu,koju najvecom populacijom cine vukodlaci,ali ona to ne zna.Veoma je lepa mlada devojka,ipak ona ne misli tako. Plasljiva je ali i ume da se bori za sebe.Druzeljubiva je,i veoma ti se lak...