Deo 3

643 44 8
                                    

Blakes POV

"Blake,sreco budi se ,vreme je za skolu"glas moje majke trza me iz sna....ponovo sam imao isti san,bila je u njemu moja odabranica,ali njenog lica se nikada ne setim posle sna.....
Iz misli budi me Alpha, to jest moj tata"Ajde lencino ustaj iz kreveta ,kako ces biti dobar Alpha i obavljati duznosti prema coporu kada ni u skolu ne mozes stici na vreme"
ehhhh...tako je dobro ste culi ,uskoro ja preuzimam titulu svog oca,nece biti lako ali nakon mog osamnaestog rodjendana smatra se da cu biti spreman.

Ustajem i zaputim se ka kupatilu kako bih se isitusirao,nakon toga operem zube,popravim kosu i obucem se.Imao sam cudan osecaj da ovaj dan ustvari i nece biti toliko dosadan kao ostali.

Ulazim u kuhinju ,doruckujem i nakon sto se pozdravim s roditeljima sedam u svoj beli Lamborgini i krecem ka skoli.Parkirao sam auto na moje uobicajeno mesto,izasao iz automobila i osetio kako me neko tapka po ramenu,nije trebalo dugo da shvatim da je to moj najbolji ortak "Ei bro,spreman za prvi dan ?"upita Nathan  na sto mu odgovorim"Da li je iko?"uz preokret ocima.

Ulazimo u skolu gde smo se pozdravili sa Jamesom ali njemu je nesto brzo otelo koncentraciju i samo je otisao,nisam obracao paznju vec sam nastavio razgovor s Nathanom.

Prvi i drugi cas su brzo prosli,sada smo u kafeterji i cekamo Jamesa"Mora da je opet zaglavio olovku u sopstvenu nozdrvu,ne bi me cudilo"progvara Nathan na sto se samo nasmejem ali onda shvatim da se nije salio.Svejedno mu to ne bi bio prvi put da napravi takvu glupost,secam se kad je zadnji put izazvao pozar uz pomoc gumice i jedne krede dok je bio u kazni,njegov izgovor je bio da mu je bilo dosadno pa je probao nesto novo...a nikad nismo zakljuciki kako je uopste uspeo.

Ubrzo me obuzeo najlepsi miris koji sam ikad osetio....mirisalo je kao raznoliko voce i vanila.Tada je s Jamesom u prostoriju usetala najlepsa devojka na koju sam polozio pogled,andjeo lepote licno.Dosli su do stola "Hej ,ja sam Nathan"predstavio se on na sta sam cuo jedan od najdivnijih zvukova,"Ja sam Sky drago mi je ,James je pricao dosta o tebi"Krenuli su se rukovati na sta je moj vuk podivljao i poceo urlikati.Mogu reci da sam je zbunio i uplasio ,ali bio sam okuplje cinjenivom da sam je nasao...ona stoji ovde,ispred mene....moja kraljica....moja luna....moja izabranica.

Nastavili su razgovor i mogu cuti da je moje ime pomenuto ..cini mi se da je neko objasnjavao da sam  imao los dan pa zato urlicem.Ali trenutno je moj vuk bio u kontroli nad mojim telom i plasio sam se sta  ce sledece uraditi.

Nastavio ju je plasiti pa se ona pribijala uz Jamesa sto je mene i mog vuka jos vise razljutilo ....ona ne sme biti tako blizu nikome sem nas.....aghh...James ce kasnje dobiti svoje ako smesta ne skloni ruke s nje.To sam mu upravo i govorio preko umnog komuniciranja koje mi vukodlaci mozemo koristiti."Okey je Blake smiri se vidis da je cura preplasena,necu joj nista samo joj daj malo prostora"Jamesov glas je odzvanjao mojom glavo"...."Da skapirali smo da ti je Sky odabranica i besan si sto je blizu Jamesa ali moras se kontrolisati"nadovezao se Nathan.Smirio sam se ali moje oci su jos bilo crne zbog besa.Pogledao sam Sky koja je jos bila mrtva preplasena i nakon par sekundi se izvinula i otrcala,a James odmah za njom.....

O Meseceva boginjo...tek sam je upoznao a vec mi izaziva probleme,nasmejao sam se u sebi i smirio polako.Znam zasigurno da ce mi se ova devojka ouvici pod kozu iako je plasljiva...ali stani zasto se uopste uplasila....O MOJ BOZE pa kako nisam ranije shvatio....ona je ljudsko bice,ona ni ne zna da mi postojimo,hmmmm,svejedni me to nece sprecti toga da je imam..znao sam jos i jednu stvar....MOJA je i nateracu je a me zavoli .....samo jos da smislim kako....

Evo ga...hehe znam da mi je trebalo dugo ali evo ga novi nastavak (btw izvinite zbog gresaka u pisanju,pisem preko telefona pa mi je malo teze)

Xoxo

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 01, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Human mateWhere stories live. Discover now