✌Capitolul 28✌

1.1K 58 4
                                    

❗❗❗❗❕❗❗❗❗❕❗❗❗❗❕❗❗CITESTE PENTRU A AFLA SI TU DE ASEMENEA TOATA POVESTEA ❗❗❗❗❗❗❕❗❗❗❗❕❗❗❗❗❕❗❗

Eu:Atunci cand eram pe cale sa plec am auzit-o pe Tania vb la telefon cu cineva si am auzit ca defapt copilul nu era al tau si eu nu stiam al cui era,acuma stiu .
Asa ca dupa ce am auzit asta,am vrut sa merg la tine sa iti zic...dar in biroul tau era Aliya care era gata sa iti i-a averea si sa iti vanda cântecele ! Cand am aflat toate astea...nu am avut cui sa ii spun asa ca in drum spre casa era o mașină in care era Tania si Nick,au vrut sa ma omoare pentru ca am aflat de secretul lor si ca eram pe cale sa iti spun ! Am stat 1 luna in spital in coma dupa ce cineva m-a salvat,iubirea noastra ma ținea in viata cam ceva gen,dar dupa se zicea ca am murit ! Bunica a aflat de accident si a venit dar...a venit cu verigheta si mi-a pus-o si ciudat m-am trezit ! Doctori au spus ca e un miracol datorita iubiri ! I-am spus bunicii tot cea ce știam despre Tania si Aliya ! Bunica a facut un plan pentru ca atunci cand ti-am dat sa semnezi actele de proprietate știam de Aliya si Tania si nu vruiam ca cea ce ai muncit tu sa se duca pe apa zâmbetei  ! Asa ca m-am schimbat pentru a aduce dovezi ca sa ma crezi ! Trebuia sa aflu cine este tatal copilului cu adevărat si este Nick,si dupa ce am adus dovezile...nu m-ai crezut ca a adus si Tania unele false ! Atunci am aflat ca Rebecca a fost amenințată ca o omoară pe Milky(fata ei de 7 ani) si cand m-am dus sa o găsesc...m-au răpit si pe mine ! Cand am evadat Tania si Nick au vrut sa ma calce cu masina..dar ei au intrat intr-un copac si Tania a pierdut sarcina ! Si a pus vina pe mine...i-ar tu ai crezut ! Adevarul e ca nu m-am schimbat vruiam doar sa aduc dovezi ca sa ma crezi ! Si despre plan stia si Emma,Rebecca,Narcisa,Akash,Risha,a aflat si mama,si Cristi,si bunica logic cea careia i-a venit ideea !
Daca nu ma crezi intreaba-o pe bunica ca ea nu te-ar minti,sau Cristi ca e fratele tau

Vlad*amintire*
"Bunica:Daca tu chiar crezi ca Sonia a gresit,dar ea nu ne-a alungat din casa si s-a purtat frumos cu toata lumea ! Si tu ? Ai facut sa semneze actele alea fara ca ea sa stie !

Cristi:Eu cred ca Sonia are un plan,nu ar trebuii sa faci asta"

Eu:Te rog...crede-ma...doar crede-ma*plangand*

V A    C O N T I N U A

#471CUVINTE

Destinul (F.F Vlad Si Cristi Munteanu)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum