Nemilá falošná Rose, ak si myslíš, že sa ti hodím do náručia a zavolám ti, si na omyle.
S tou odpornou osobou nechcem nikdy hovoriť. Ak sa na ňu niekedy pozriem, pravdepodobne mi vypadnú oči.***
Slnko zašlo za horizont a prišiel večer. Celý deň držím telefón v ruke a kladiem si otázku Byť, či nebyť?
Teda konkrétnejšie, byť debilom a zavolať, alebo nebyť debilnou ale posratou a nezavolať?Napokon mnou prebehne vlna zvedavosti a číslo vytočím.
,,Áno, tu je," preruším človeka na druhom konci: ,,falošná Rose."
Na moje prekvapenie počujem chlapský, možno chlapčenský hlas. Má celkom vtipný tón hlasu, takže mi dalo naozaj zabrať nezasmiať sa.
,,Aha, to si ty."
,,Tak to máš pravdu. Som to ja. Tvoja milá, nahnevaná dopisová kamarátka Chelsea, momentálne vytočená do nepríčetnosti."
,,Prepáč."
,,Takže s tým tvojim prepáč mám na všetko zabudnúť a odpustiť ti, lebo ty si vlastne veľmi priateľský hulvát, ktorý sa zábava na cudzom nešťastí? A ako bonus, si určite aj veľmi pekný. Taký pekný, ako tvoj hlas. Vieš, ako si ťa predstavujem? Ako chlapca, ktorý pravdepodobne nemutoval, pretože s tvojim hlasom by si mohol pokojne dostať rolu Jacka v Titanicu, no a aspoň by sme pri tom filme všetci tak nerevali, ale smiali by sme sa na tvojom úžasnom hlase."
,,Dovoľ mi to vysvetliť."
,,No a ja by som bola tvoja Rose, aké romantické."
Po chvíľke ticha dodám: ,,a vieš čo musí byť super vtipné? Počuť ťa spievať. No vau, to by som mala zážitok na celý život. Stačilo by jeden raz a bola by som šťastná. Naveky."
,,Dovoľ mi to vysvetliť," povie hlasnejším a hrubším hlasom.
Nachvíľu stíchnem.
,,Čo, ten tvoj zábavný hlas alebo fakovanie MOJEJ Rose?"
,,Vyberám druhú možnosť. A nemohol by som ti zavolať zajtra, pretože práve mám narodeninovú oslavu a nemôžem sa moc vykecávať."
,,Aha. Tak ti teda blahoželám. Všetko len to najhoršie ti prajem. Koľko máš rokov? Len sa modlím aby si nepovedal 50. Ale s tvojim hlasom asi sotva."
,,19. Zavolám ti zajtra."
Zrušil.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Dear Rose /SM FF/
Короткий рассказ~Prvá časť trilógie~ Zrod priateľstva väčšieho ako vesmír sám •Shawn Mendes fanfiction• Best rating: #12 in short story /29.9.2017/ Cover by HYdRANg_eA