Rozpixelovaná machuľa

126 40 4
                                    

,,Chealsea, si v poriadku? Necítiš sa zle?"
,,Som OK."
,,Akurát, že som nečakala, že som absolútne znemožnila samu seba tým, že som znemožňovala Shawna Mendesa. Prepáč."
,,Rád by som ti konečne vysvetlil, prečo som to vlastne celé začal. Takže. No jednoducho, v jeden krásny slnečný deň som šiel po poštu a nejak som si nevšimol iné meno na obálke a otvoril som ju. Po prečítaní listu som chcel Rose nájsť, ale prišlo mi ťa ľúto. Vedel som, že by som ju nikdy nenašiel a ty si pravdepodobne doma šalela z toho, že sa ti neozvala. Tak som sa rozhodol, že ti odpíšem. Bolo to čisto zo súcitu. Myslel som, že už neodpíšeš, lenže znova mi prišiel list a už som z toho kolotoča nemohol výjsť. Nechcel som ti zlomiť srdce kvôli tomu, že máš nezodpovednú kamarátku a nechcel som cítiť vinu za tvoje pocity. No a potom si moje malé (milé) klamstvo prekukla a začala si mi nadávať. Ešte nikdy v živote mi nikto tak nevynadal ako ty za posledné dni."
,,To všetko vysvetľuje. Musela som si pomýliť adresu. Prepáč." Shawn sa len usmeje.
,,Dobre sa mi s tebou písalo, Chelsea. Rád som ťa spoznal. Si fajn baba." Žmurkne. Začervenám sa, ale to si všimnúť nemohol. Na jeho mobile som pravdepodobne úplne rozpixelovaná machuľa.

Čo hovoríte na Shawnovo malé (milé) klamstvo?❤️

Dear Rose /SM FF/Onde histórias criam vida. Descubra agora