🐞4. BÖLÜM🐞

140 70 17
                                    




🦋 Sara şirkete gelir.  Sekreter Ebru  "günaydın sara hanım" sarada başıyla selam verir. "Günaydın Ebru bugünki planları odama getirir misin?" Ebru "peki sara hanım hemen getiriyorum. Sara odasına giderken arkasına dönüp sekreter ebruya "haaa bu arada bana orta , şekerli bol köpüklü kahve getir. Ebru "peki sara hanım istediğiniz başka birşey var mı? " sara biraz bekledikten sonra "var. " der. Ebru " nedir? Sara hanım" sara "yeni işe başlayan iç mimarı çağır odama gelsin. Ebru " tamam sara hanım hemen yapıyorum söylediklerinizi. " sara odasına geçer. Önce bir nefes alıp koltuğa oturur. Önündeki dosyaları incelerken kapı çalar. Sara "gel" der. Sekreter ebru içeri gelir. Önce kahvesini önüne servis yapıp sonra günlük planları açıklar. Sara " tamam Ebru fazla yoğun değiliz bugün , iç mimarı çağırmadınız mı? "lafın üstünde kapı çalar.  Sara "gel" gelen Yavuz aslandı selimin kardeşi yani Yen'i iç mimarıydı. Sara "buyur " yavuz içeriye gelir. " sara hanım Yen'i iç mimarı Yavuz ASLAN " elini uzatır saraya. Sarada ayağa kalkarak Yavuzun elini sıkar. " hoşgeldiniz Yavuz bey " tekrar yerine oturan sara yavuz da karşındaki tekli koltuğa oturur.




🦋 Sara "Yavuz bey bir mekan var. İncelemişsinizdir projeyi dimi. " yavuzda "tabikide inceledim sara hanım. " sara "tamam Yavuz bey bu mekanı nasıl dekor etmeyi düşünüyorsunuz. " Yavuz "sara hanım en başta size şunu açıklıyım dekor edeceğimiz yer abimin atölyesi oluyor. Abimin tarzına göre dekor edicem. " sarada şaşırır. "Peki Yavuz bey dekor işini yaparsınız artık. Bende ayrı çizim yaparım ona göre  ortak karar alırız. " Yavuz "tamam sara hanım bu arada bugün benim ilk iş günüm sizi parti ye çağırıyorum gelirsiniz dimi" sara "söz veremem Yavuz bey ama eğer vaktim olursa gelirim. " Yavuz mutlu bir yüz ifadesiyle ayağa kalkarak odadan çıkar. Sara da kalan işlerini hall ederken saatin baya ilerlediğini görür. Kendini yorgun hissetsede tatlı bir yorgunluk gibi gelir ona koltuktan doğrulanıp kalkar çantasını alır ve odasından çıkar.Arabasına binen sara eve gitmek için yol alır.




🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞




🦋 Sara eve gelir gelmez en başta kendini banyoya atar. Bu yorgunluğunu anca duş yaparsa geçer. Banyoda ki işleri bitince banyodan çıkar. Giyim odasına geçer ve dolabı inceler Sara "davette gitsem mi ? " kendisiyle konuşan sara biraz düşünür ve karar verir. " evet ya gidiyim ben hem iyi gelir bana" der. Davet kıyafetini seçer. Mini bir elbise seçer göğüs bölümü hafif v şeklinde dekoltesi olan bir elbise giyer. Saçını hafif dalgalı yapıp makyajı sade yapıp işini bitirmişti. İşi bitince odadan çıkar.





  🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







  🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞




🦋 Salona gelen sara babasını televizyon izlerken görür. Onun yanına gider. Yanına oturur.  Babasına sarılır. Cevdet "söyle bakiyim nasıl geçti günün , yorgun geçti dimi. " sara "yok baba yorgun geçmedi çok iyi geçti." Cevdet hafif Gülümser " tamam kızım hem sen nereye gidiyorsun bakiyim süslenmişsin. " sara " hiç öyle Yen'i biri aramıza katıldıda davet veriyor onun davetine  gitçem hem zaten kendisi çağırdı gitmesem olmaz dimi baba. " Cevdet kızına gülerek cevap verir "iyi tamam kızım sen git ama geç gelme haaa" babası ona gülümserken sarada biraz yaramaz çocuk gibi konuşup "ama yaaa baba bak büyüdüm ben küçük değilim hem sen biliyorsun beni ben geç gelmem ki. " diyerek sırıtan sara Cevdet " tabi tabi bilmez miyim o erken gelme olaylarını neyse bu seferlik affetim. Sen git eğlenmene bak. " sara babasına kocaman sarılıp yanağından öperek "teşekkür ederim babacım." Sara Sarılması bittikten sonra evden çıkar.  




İNTİKAM VE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin