İşe uyanmak için kurmuş olan alarmın sesiyle uyanan sara gözlerini açtığında odanın penceresinden vuran güneş yeni açılmış gözlerini yakmıştı. Gözlerini kırpıştırıp komodinin üstünde ki ısrarla çalan saati kapattı. Etrafına bakıp yeni güne başlamak için kendini yataktan atar.Banyodaki işlerini bitirir , bornozuyla banyodan çıktığı gibi diret odasındaki boy aynasından bakıp " babam için ben bu işi yapıcam" diye kendine söylenen sara, hazırlanmak için giyim odasına gecdi. Beyaz kombin yapıp diz altında biten kalem etek ,hatlarını ortaya koymuş adeta ve yarım göbeği açıkta kalacak şekilde bir yarım büstiyer giydi. Saçlarını hafif dalgalı yapıp, makyajını da yaptı. Dudaklarını kırmızı bir rujla sonlandırdı. Aynada ki yansımasına bakıp Gülümser ve "Hazırım"der.
🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞Odasından çıkıp salona gelir ,kimsenin olmadığını görür. Bahçede seslerin geldiğini duyunca bahçeye gecdi . Babası oturmuş kahvaltısını yapıyordu. Annesi Songül de oturmuş ama kız kardeşi yok Ortada hala uyuyor galiba. "günaydın baba " babasının tombul yanaklarından öptü. "Günaydın Kızım her zamanki gibi Çok güzel olmuşsun. " annesi Songül de "günaydın kızım" der. Sara "teşekkür ederim babacım" sara annesinin yanına gidip yanağından öper. "Günaydın meleğim" der.
🦋 Oturup kahvaltısını yaparken ani düşüncelere dalar annesinin bilekliği düşünür. Ne dense o bileklik hep uğur getirir. Kahvaltısını yaptığı esnada dalmış olan sara babasının sesiyle kendine gelir. "Kızım iyi misin daldın gittin. "
- "iyiyim babacım işleri düşünüyordum. " babası kızının böyle dalmasını işle alakası olmadığını biliyor. Annesinden kalan bilekliği düşündüğünü biliyor. Kızı ne zaman bir işe başlasa ne zaman üzgün olursa o bilekliği takar.
🦋 Evin hizmetlisini çağıran Cevdet "Nermin" der. Nermin mutfakta işlerini yaparken Cevdet beyin sesini duyar. Hemen bahçeye gider. "Buyur Cevdet bey" çiğerlerine bir nefes alıp "Nermin benim odamda ki çekmecenin içinde kırmızı kadife olan kutuyu getirir misin. " der. Nermin başıyla onaylayıp içeriye geçer kutuyu getirmek için. Sara babasına dönüp "baba neden istedin ki o kutuyu" Cevdet "kızım senin bu dalma sebebini biliyorum hiç duygularını benden saklama. O kutudaki annenin bilekliği sana vercem. O bileklik için artık benden izin almana gerek yok kızım o bileklik tamamıyla senin olacak. " sara bu babasının konuşmasında duygulanmıştı. Nermin kutuyu getirir Cevdet beye verir. Cevdet bey kutuyu alıp kızının yanına geçer. Sara ayağa kalkarak önce babasına sarılıp. "Teşekkür ederim baba iyi ki varsın. " Cevdette kızına sıkı sarılıp kızının saçına bir öpücük koyar "birtanecik kızım sende iyiki varsın." Cevdet kızının yüzünü okşayıp gözyaşını siler. "Ağlamak yok önceden anlaşmıştık dimi ağlamak yok hep mutlu ol canım kızım hadi babasına gül bakiyim. " sarada babasının güzel bir şekilde tebessüm eder. "Sende kendini üzmeyeceksin tamam mi? bana söylediğin her kural senin içinde geçerli. " Cevdet bey hafif güler "tamam kızım hadi kolunu uzatta bilekliği takıyım. " sara kolunu babasına uzatıp babası bilekliği takar. Çok mutlu olur çünkü annesinin bilekliği takmış. Morali yerine gelince tekrar babasına sarılıp annesini unutmaz onada sarılıp vedalaşır. Arabasına atlayıp bir nefes alarak arabayı çalıştırır şirkete gider.
🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞
🦋 Selim yaptığı araştırma moralini dahada bozmuştu. O trafik kazasından sonra yaşlı halasına sığınan selim küçüklüğünden beri hep bir yarım kalmıştı. Ailesinin kaybedince dünyası mahvolmuştu. Çok çalışkan olan selim Küçüklüğünden beri halasına , kardeşine bakmıştı. Yavuzu okutmak için elinden geleni herşey yapmış her işi yapmıştı. 12 yaşında baya zor şeyler yaşamış ama hep bir azimle hep bir çabayla üstesinden gelmişti.Tam herşey düzeldi derken ani halasının ölüm haberiyle yıkılır. Son ailesi olan halası onada veda etmişti. Tek kardeşi kalan yavuz ,ona hem anne hem baba hemde abi olmuştu. Bu olaylar selimi yaşına göre hem olgun hemde erken bir aile sorumluluğu vermişti. Selim'in eski hayatı gözünde canlamıştı adeta zaten hep eski hayatını düşünür.
🦋 Selim'in hayatını mahveden ve ailesini kaybeden bu trafik kazasını hep araştırmıştı. O gece trafik kazası gecesi polislerin dediği konuşmaya şahit olmuştu. "Bu normal bir kaza değil kasten yapılmış sanki ,arabada aldığımız parçalardan tespit ettiğimiz kadarıyla bomba konulmuş o şekilde araba patlatılmış " polisin bu konuşmayı amirine açıklarken o anda selim her şeyi duymuştu. Ogünden beri hep bir araştırma yapmıştı. ama eline geçen hiç bir bilgi olmamıştı. Taki bir plaka elime geçene kadar. İşte en kötüsü o plakanın sahibini bulamamıştı. Sanki yer yarılmış içine girmiş bir türlü bulamıyordu. Ama pes etmeyecek bulana kadar pes etmeyecekti.
🦋 Tekrar tekrar üst üste telefonunun çalmasıyla düşüncelerinden sıyrılan selim telefona cevap verir. "Efendim Yavuz" Yavuzda " nasılsın abi aradım açmadın bir şey yok dimi " der. Selim o kadar dalmış ki kardeşinin onun 3 kere aradığını farkına bile varmamıştı. " yok bir sorun kardeşim telefon sessizdeydi ondan duymadım hayırdır kardeşim ne oldu sen böyle üst üste aramazdın. " Yavuz "abi bugün benim iş günüm iş çıkışı bir kutlama yapalım diyorum." selim hafif tebessüm eder. "Lan oğlum bende kötü birşey olmuştur diye düşünürken senin söylediğin şeylere bak aklın fikrin eğlence bu eğlence için mi beni 3 kere aradın. " yavuz "ya abi sende 3 kere aradım diye hemen kötü şeyler düşün ya insan iyi şeylerde düşünür dimi mesela gece kızlar var diyorum eğlence ,diyorum dısco party diyorum. Selim "hemenden hazır cevap tamam kardeşim gelirim sen partinin olduğu mekanı söyle gelirim. " Yavuz "her zaman ki mekan abi. " Selim "tamam kardeşim. " Yavuz "bak geliyorsun ha dısco party kız..." selim yavuzun sözünü keserek "tamam Yavuz gelirim. " selim telefonu kapatır hafif Gülümser "hiç mi büyümeyecek mi bu adam hep küçük çocuk gibi. " başını sağa sola sallayarak " cık , cık , cık " der. Emniyettin dışardaki bankından kalkıp arabasına biner ve atölyesine yol alır.
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM VE AŞK
Fiction générale🐞🐞🐞 Denizi seviyorsan dalgaları da seveceksin. Korkarak yaşarsan, yalnızca hayatı seyredersin. 🐞🐞🐞