A doua zii fetele plecasera si eu am ramas singura. Cum strangeam eu toata mizeria pe care am facut-o asera, gasesc cartea sub perna mea.
Am luat-o si am inceput sa o analizez. Era o carte veche. Coperta era de un maro visiniu si pe ea am vazut ceva ce nu am mai observat pana acum. Era un scris usor inclinat auriu si am citit cu voce tare:
- Hexerin!
Hexerin? Ce imsemna asta ?
-Cum adica?...Asa te cheama?
Carte incepu sa lumineze. Parca afirma.
-Deschide-ma. Si vei cunoaste adevarul.
-Adevarul ce adevar?Adica apari in fata mea si spui pe un ton de momaie: deschide-ma si vei cunoaste adevarul... . Sa stii
ca nu ma impresionezi... spun eu furioasa.
Insa parca avea sentimene si lumina s-a facut rosie.
- Scuza-mă.spun eu si imi rotesc ochii.
Am deschis-o si am vazut-o pe Anais. Statea la un birou si avea niste poze cu mine... h incercuite. Parca ma interoga...
De ce ?
-De ce ma interigheaza? Ce sunt cu toate pozeme alea?
- Pai a vazut ca te porti cam ciudat in ultima vreme. Si asta nu e tot... Deci nu te atasa prea tare de ea!
Aste au fost ultimele cuvinte spuse de ea si a disparut. Ma lasat cu atat de multe intrebari...Dupa o ora
Ma afund tot mai mult in ganduri. Lumea mea avea sa se schimbe.
Insa fix atunci, fix in secunda aia imi suna telefonu.
-Lena unde esti? Vii sa lom biletele alea la film?
Ah, filmul uitasem de el.
- Da. Acum ma imbrac ne intalnim in statie in 5 minute. Si am inchis telefonul.
Ma duc repede in dulap si imi iau o pereche de blugi rupti, sosete gri cu niste inimioare negre si o bluza de un albastru inchis cu o fata de catifea neagra, apoi imi iau telefonul cheile si ies pe usa.
Merg spre statie si ma intalnesc cu Anais.
-Mergem pe jos. yo spun eu ranjind.
-Pe jos? De ce? se botosi ea.
- Pentru ca nu am mai făcut asta de mult si e relaxant.
- Bine ,bine.
In timp ce mergem in drum spre Mall sa luam biletele trebuie sa trecem pe un pod. Si ea ma punea din 2 in 2 minute sa-i fac cate o fotografie.
Cand am ajuns acolo am urcat pe scarile rulante si am ajuns la cinema. Am luat 4 bilete la" turnul intunecat " si am plecat sa luam gogosi. Eu m-am murdarit putin la gura si ea imediat ia un servetel si ma sterge, am vrut sa-i spun sa se uite in oglinda ca are o adevarata mustață de ciocolata. Dupa ce le-am mancat am plecat spre casa sa le luam pe Vailar si pe Aira.Dupa 30 de minute
Am ajuns acasa la Anais unde au venit Vailar si Aira si am plecat cu autobuzul
Am mai asteptat un pic pe sala si am intrat. Era inca întuneric.
- Abea astept sa vad filmul. spune Vailar.
Ne asezam la locurile noastre. Dupa cateva minute de reclame incepe filmul. Eu si Anais ne stricam de ras ,Vailar plangea si Aira a adormit. Si totusi nu înțeleg deoarece filmul era o combinatie in horror si actiune. Dupa film am plecat acasa.
Mi-am lat la revedere de la fete si cum nu aveam ce face acasa am facut o mica plimbare. Ma tot gandeam la Hexerin... si faza cu acea viziune cu Anais.
Cum mergem ma izbesc de o persoana. M-am dezechilibrat si am cazut. M-am uitat in sus si am vazut un tip brunet cu ochi caprui imbracat cu un tricou negru si niste blugi. Cred ca avea in jur de 19 ani.
-Scuza-ma... nu m-am uitat pe unde merg.
-O nu.. e...e...vina mea. Nu eram atenta si nu am bagat de seama.
Ma priveste apoi imi intinde mana si ma ajuta sa ma ridic.
-Eu sunt Alex.
-Lena.
Am inceput sa simt niste electrosocuri micute in mine, si picioarele au inceput sa tremure.
Ce se intampla cu mine ?
CITEȘTI
Viata prin ochii mei
AvontuurLena o fata de 16 ani duce o viata normala alaturi de prietenele ei Anais , Vailar si Aira . Insa ce nu stie ea este ca viata ei se va schimba brusc cand gaseste acea carte.Cartea ii arata viitorul si adevarul despre prieteni si dusmani ei . Oare c...