capitolul 12

4 1 0
                                    

Alex pov
Cobor privitea.Si apoi imi iau telefonul. Ma duc la contacte si il caut pe Angelo.
Eu:Frate... Ce faci?
Angelo:Pai am terminat bagajul.
Eu:Aha. Iesi?
Angelo: Are rost?
Eu: Is cu doua gagici :))
Angelo: De ce nu ai spus asa? Acum ajung .:))
Eu: Ce bulangiu :))
Angelo: :))
-Si ce facem acum?
-Pai am chemat un prieten.
-Ok...
Dah. Stau si ma uit in telefon.
Anais se holbeaza la mine... Imi ridic privirea si ma uit la ea,apoi ma incrunt si ii fac cu ochiul. Ea isi da ochii peste cap si isi muta privirea. Telefonul imi vibreaza si vad ca e un mesaj de la Angelo:
Angelo:Unde esti?
Eu:La cop.
Angelo:Ok. Ajung in doua min.
   Angelo are inca de la generala porecla "cretul",pentru ca e cret.Eu insa tot Angelo ii spun. Cretul ii spun doar in gasca,pentru ca asa m.a rugat. Imi fine. Il vad ca se apropie si ma ridic. El ajunge si facem salutul. Batem palma fata verso pe lateral si incheiat cu o lovitura pumn in pumn.
-Salut,salut.
-Hey.Il saluta fetele in cor.
    Eu ma uit la Angelo si rad. El incepe cu flirtul mereu atunci cand e vreo fata prin jur.Ce pot sa zic? Si eu is la fel. Nu neaparat ca imi place de ea. Doar de amuzament sau plictiseala. Si cum Lena e prietena mea cea mai buna...nu o sa scape. La liceu pot sa spun ca avem destule fane.
Dupa o ora
   Totul bine,ne intelegem de minune. Mai un flirt mai o vorba. Fetele  isi dau ochii pestecap... Ceva normal.
    -Alex! Maine avem controlul medical.Trebuie sa facem fisele.
    -Aolo.Vii la mine si vedem.
    Angelo se ocupa mereu cu organizarea cand e vorba de scoala. Unchiul lui e general si il informeaza,de asemenea se ocupa si cu pedepsele noastre...E destul de aspru.
   -Despre ce e vorba?
   -Poimaine dimineata,trebuie sa plecam.
-Avem liceul in Cluj... La militari. Raspund si eu...
-Fain...
   -Si voi trebuie sa plecati,nu? In Ias?
  -Da...Maine seara plecam si noi.
     Lena pov
     Dupa o ora.
     Am spart gasca.Am conduso pe Anais pana acasa,iar apoi Alex a insistat sa ma duca acasa.Maine dimineata pleaca... L.am imbratisat strans si i.am urat drum bun.Dimineata voi vorbi cu el.Am urcat scarile si am intrat in casa. Mama se pregatea sa plece.
  -Ma duc pana la sora mea.O sa vin tarziu.Pa.si ma pipa pe frunte apoi iese.
     Ma duc in pat si apoi observ Hexerinul langa mine. O ridic si o rasfoiesc pana ajung la pagina care sclipea. O imagine in ceata se desfasoara iar apoi devine din ce in ce mai clara si il observ pe Diego uitanduse in fata oglinzii. Parea stresat si era agitat,apoi ia o poza in mana si se uita lung la ea si zambeste. Iamaginea se mareste si observ ca in poza eram eu cu el...Apoi il aud spunand:
  -Lena daca ai stii ca nu am avut legatura cu Maysa... Nu am avut habar de pozele alea si nici.o legatura cu ele.Nu stiam ca e si ea in Islanda si de scrisoare. Eu nu am scris si trimis nimic! E doar o inscenare. Nu am putut lua legatura cu tine. Nu ca nu am vrut doar ca telefonul a ramas in tara ca l.am uitat. Of daca m.ai asculta... Eu chiar am tinut la tine.
   Si apoi cartea dispare.Imi iau telefonul si ma gandesc sa ii dau mesaj dar il inchid si il pun in buzunar. Ma uit la ceas si vad ca e 17:24 imi iau o flanea si apoi ies din casa. Incui usa si cobor scarile. Ma duc la Nicu (un magazin la o strada distanta)
Traversez si intru. In fața mea erau doua fete. Imi iau o doza de cola si o acadica acra de culoare albastra(imi coloreaza si limba). Vanzatoarea vine iar fetele cer doua tigari cu aroma de struguri(ciudat) Femeia pleaca in spate si eu ii soptesc fetei sa imi ia si mie una si o bricheta si ii dau banii afara. Ea ma priveste cu ochii minjiti dupa da din umeri si aproba. Vanzatoarea aduce tigarile si se intoarce dupa a treia si dupa bricheta. Platesc produsele mele si afara ii dau banii fetei. Ma duc printre blocuri si ajung in parcul meu preferat. Nu sunt multe de aceea e si pustiu si de aceea imi place. Ca e linistit. Sunt doar 3 scranciobe si doua beri( de batut covoare) dar mie imi place sa ma urc pe ele si sa ma rasucesc si sa stau cu capul in jos. Ma asez pe o unul din scranciobe si ma uit la tigara. Nu am mai fumat pana acum dar am auzit ca te calmeaza cand esti stresat sau agitat...Fetele imi spusese sa apas pe capsula ca sa se sparga si sa aiba aroma de struguri.
   Sparg capsula si imi pun tigara in gura iau bricheta si o aprind. Trag in mine fumul toxic si o tuse puternica iese din mine. Ma uit la tigara,inchid ochii si imi dau capul pe sate.Ma gandesc la Diego. Voiam sa stiu adevarul. Ei bine intregul adevar. Partial il stiam de la Hex. Imi vibreaza telebonul si se aude sunetul de la notificare(un ciripit). Imi iau telefonul si dau sa citesc cand ii vad numele lui Diego:
  Diego:Lena vreau sa ne vedem. Sa vorbim...
  Eu: ...
   Diego: Te rog... :(
   Eu:Stii unde ma gasesti...
    Suspin si mai trag un fum.Tusea nu mai e puternica.
     Ma legăn pe scranciob cand aud o voce in spatele meu.
  -Hey...
   Imi indrept atentia spre el iar el incearca sa zambeasca.Isi indreapta privirea spre tigara mea:
    -De cand fumezi?...
  -Conteaza?
   -Sincer?Da...si lasa privirea in jos iar apoi se incrunta.
    -Ei bine...de acum...
    Trag un fum in piept si de data asta imi inabusesc tusea.
     Imi ia tigara si trage din ea.
     - E toxica.
    -Dar tu de ce ai voie?
    -Uite care e treaba. Am venit sa iti explic ce s.a intamplat defapt..
       -Ascult!
      Inspira aier in piept si incepe.

Viata prin ochii meiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum