Hey ik ben Nina. Ik zit op een kostschool want mijn ouders vinden mij een moeilijk kind. Ik ben 16 jaar. Op deze school zitten ook groepjes allen het verschil is heel groot. Ik zit in het groepje de Dakratten. Je denkt nu vast: wat is een Dakrat? Nou dat zijn mensen zo als ik met heel veel energie die gebruiken wij om te stunten op het dak want ja we hebben heel veel vrije tijd. De rest van de school zit eigenlijk vol met tutjes weet je wel vol met make-up en dat soort dingen. De jongens zijn heel netjes. We hebben ook school uniformen je weet wel: meisjes een rok met een blouse en een colbertje en de jongens een lange broek met een blouse en een jasje. Ik heb niet veel vrienden maar juist veel vijanden. Waarom? Nou ik heb dus een groepje met allen maar jongens. ze zijn men enige vrienden maar ook de beste. ze heten: Lucas, Tim, Casper, Thomas en als laatste Ben. de vijanden zijn er omdat ik 1. niet zo als hun ben en 2. omdat volgens alle meiden Tim heel knap is en ik vrienden ben met hem en zij niet. Het meeste haat ik Ella ze probeert mijn leven te vernietigen. Ik ben niet echt bang want dat is kinderachtig. Allen het lukt haar wel dus ik moet oppassen dat ze niet al te veer komt. Genoeg over mijn vreselijke leven op naar school. Ik liep gewoon door de gang toen Ella en haar kuikentjes (haar volgelingen) naar me toe kwamen. 'Hey kijk wie we hier hebben een Rat'. 'Ella nu even niet ik moet naar de les'. 'wat als je de les niet haalt? Ik heb gehoord dat je dan kamerarrest krijgt want het is vaker gebeurt'. Dat zijn jou zaken niet dus laat me er door'. zonder te wachten op een antwoord liep ik door. Ze was zo boos dat ze nog wat riep maar ik hoorde het niet en liep gewoon door. Toen ik eenmaal in de klas was ging ik naast Thomas zitten bij de rest. We hadden Wiskunde en dat was saai zo als altijd maar gelukkig let Meneer Lelie niet op en kunnen we gewoon praten nou ja we bespreken onze tactiek voor de wedstrijd met heel veel publiek. Het is landelijks en wij mogen mee doen en natuurlijk wordt Tim de hele tijd lastig gevallen door meisjes. toen school over was ging ik naar het dak met de jongens. Het trainen ging best goed en ik vind het water gedeelte altijd het leukste tijdens het trainen. We moeten elke dag minimaal 5 uur trainen om goed in vorm te blijven. We waren klaar met de training en hadden besloten om met zen 6e uiteten te gaan. toen we allemaal klaar stonden om te vertreken kwam Luuk aanlopen. Hij is een Ella in jongens vorm. Hij wou met mij praten en ik keek de jongens aan en toen zij Bas 'als het maar niet te lang duurt vind ik het goed'. Ja wij gaan alvast zie je zo'. Oke jongens zie je zo'. toen de jongens weg waren begon hij te praten 'Hey ik weet dat je niets van mij moet maar ik ben hier niet voor mij zelf hoe wel ik wel knap ben'. Oke back to the point Luuk'. 'Je bent ook zo saai maar aan gezien je weg gaat moet je morgen met Directrice Wedergem praten en ik zou maar op tijd komen anders wordt het heel gevaarlijk voor jou'. ' Oke dankje voor het melden ik zal morgen langs komen veder nog iets nee oke doei'. En ik deed wat ik altijd graag doe weg lopen zonder te wachten op een antwoord. toen ik was aan gekomen in het restaurant zag ik de jongens en ging ik bij ze zitten. 'Waar ging het over Nina'? 'Lucas doe eens rustig laat haar even zitten'. 'Nee ik zeg het wel, ik moet mogen lang bij Directrice Wedergem meer weet ik niet maar laten we er een leuke avond van maken'. Iedereen was het met me eens. Het eten was daar echt super lekker en ik had het ook leuk. Toen ik wakker was keek ik naast me naar het legen bed. Ik heb nou eenmaal geen kamergenoot. ik had er wel een maar daar denk ik liever niet aan want dat geeft een nadeel in mijn leven. Maar toen ik mijn uniform aan had ging ik naar Mevrouw Wedergem. Ik moet zeggen dat ze een groot kantoor heeft maar daar gaat het niet over. toen ik aan kwam moest ik wachten tot ik geroepen werd het duurde heel lang tot ik mijn naam hoorde. Eindelijk mocht ik naar binnen tenminste dat dacht ik tot Ella en Luuk voor mijn neus stonden en toen begon Ella weer 'Het zou jammer zijn als je nu te laat zou komen dan mag je misschien nooit het dak meer op'. ik moest er niet aan denken het leven zou dan zo saai zijn. 'succes met je straf hé'. Wat bedoelde hij met straf? Weet hij wat zij gaat zeggen? Er gingen heel veel vragen door mijn hoofd. Toen hoorde ik mijn naam. 'Ella van der Graaf'? ' Directrice Wedergem is klaar om met u te praten'. ik liep best zenuagtig naar binnen want ik wist niet wat me te wachten stond. ze zat op een stoel met haar rug naar mij toe en draaide haar stoel (net als die slechten mensen uit en film). ze keek best geërgerd.'Loop nou eens door kind altijd dat getreuzel'.'Sorry mevrouw'. Ik liep door en ging aan een tafel zitten. De deuren werden dicht gedaan achter mij. ik schrok er een beetje van en liet een gilletje achter, wat ik niet snel doe. Ze keek me best boos aan. Toen ze net wou praten kwam een man tegen die ik niet ken.' Nina ik moet dringend met je praten'. ik keek Mevrouw Wedergem aan die knikte ja. Ik stond op en liep mee met de man maar ik wist niet wie hij was en wat hij van plan was.
ik hoop dat jullie het leuk vinden dit was het eerste hoofdstuk ik wou niet al te veel spannends laten gebeuren anders is het niet meer leuk. Ik heb men best gedaan en daar gaat het meestal om toch? Dit is trouwens een korte hoofdstuk ik weet niet of ze allemaal kort zijn of dat ze lang worden maar ik laat het hier bij
Groetjes, my xoxoxoxo
JE LEEST
Brainwashed
Teen FictionNina zit op een kostschool en heeft bijna geen vrienden. alleen maar een paar jongens. Haar leventje loopt prima, maar dan; 5 dagen voor de wedstrijd free running, waar ze zelf ook aan meedoet, krijgt ze iets te horen dat heel haar leven kan verande...