Ik had 3 vragen in mijn hoofd 1. Wie was hij 2. Wat wou hij 3. wat wou mevrouw Wedergem zeggen net. We liepen naar buiten in de school tuin. Hij stak zijn hand op en toen kwamen er 2 grote sterke manen van ik weet niet waar. Ze kregen het voor elkaar om iedereen weg te krijgen en het leukste vond ik hoe hun Luuk en Ella wegjoegen. Ik vond het best raar want ik wist niet waarvoor hij hier was. Hij deed zijn zonnebril af maar ik had net moed genoeg om hem weer bij hem op te doen want man wat zijn zijn ogen lelijk en met lelijk bedoel ik ook echt lelijk. Hij keek me eerst raar aan maar daarna begon hij met praten. 'Ik weet niet wat er met je is gebeurd, toen ik je hier heen bracht in opdracht van je ouder was je heel druk'. Dus hij was die gemene man die zo hard met me om ging.' Maar daar wou ik het niet over hebben, je bent hier niet veilig'. Ik wist niet waar hij het over had. Hij kijkt best gestrest en omdat hij door had dat ik hem niet geloofde begon hij te schreeuwen. ' OKE ALS JE ME NIET GELOOFT DAN LAAT IK JE TOCH LEKKER ONTVOERD WORDEN, IK HEB 2 JAAR OP JE MOETEN PASSEN EN DAN DENK JE DAT IK ONZIN PRAAT'? Hij sloeg me heel hard in men gezicht zo dat ik op de grond lag. Ik kon het niet meer aan en begon met huilen. opeens kwam alles naar boven. Mijn ouders die me hebben achter gelaten, men enige kamergenoot/vriendin die zelfmoord heeft gepleegd door Ella en Luuk en dan de klap die ik net kreeg. ik kreeg opeens het gevoel dat ik niet meer allen was en ik zag Tim achter me staan. Hij legde zijn hand op mijn schouder.'Nina gaat het wel ik heb je nooit eerder zien huilen'.Ik snikte nog wat en zij toen.' Ik weet het niet meer ik kan het niet aan ik voel me slap en zo zielig IK WIL NIET HUILEN'. Toen ik dat zij begon ik nog meer te huilen.' Nina je moet naar binnen straks gaan mensen over je roddelen'.'Oke'. ik zij het echt als of ik aandacht nodig had en misschien had ik dat ook? Toen ik op mijn kamer was en een beetje bij gekomen was ging ik naar het dak even mijn stress er uit slaan, we hebben namelijk een vecht pop op het dak die pop was best lang mijn praat maatje. Oke als ik het zo hoor heb ik echt aandacht nodig. Toen mijn stress er een beetje uit was kwamen de jongens. Ze hadden vast wel het verhaal gehoord en wachtte tot ik klaar was. Wat zijn ze toch aardig. we gingen oefenen voor de wedstrijd overmorgen. het ging heel goed en dan ook heel goed. toen opeens er een omroep kwam.' wilt Nina naar het kantoor van directrice Wedergem gaan'.' Nou jongens ga maar even veder kom straks misschien terug, doei'. Ik was bang want ik wilde helemaal niet nog meer drama. ik was weer binnen in de hell.' Ga zitten. Aangezien je weet dat de beste kostschool heel veel voor mij betekend allen er is een school die in 1 ding beter is, met de rest zijn wij beter. Je vraagt je nu af wat het probleem is?' Ja dat wil ik best graag weten maar ik denk dat het aan mij licht.'Nou het probleem start bij jou'. I kown it.'Aangezien je je niet als alle meisjes gedraagt en een soort van rat ben geworden met de jongens denk ik dat het beter is voor jou/onze school dat je niet meer het dak op mag en een jurk moet dragen'. WAT ZIJ ZE DAT NOU ECHT? WEET ZE WEL NIET WAT HET ALLEMAAL VOOR MIJ BETEKEND?En hoe zit het met de competitie?'mevrouw Wedergem ik weet dat u dit niet leuk gaat vinden maar we hebben een hele belangrijke wedstrijd weet u het is voor live tv'.'Het maakt me niets uit je zal je oude leven moeten stoppen en een nieuwe beginnen ik ga niet van mening veranderen'.'Mevrouw ik vraag om 1 ding dat u het veranderen 5 dagen kan uitstellen daarna is de wedstrijd afgelopen'.'Goed maar hou rekening met de consequenties als je daarna het dak op gaat of geen jurk draag en het belangelijkste als je stunt in de school'.Ik vond het niet kunnen ik mocht niet meer stunten of broeken dragen wat is dit nou weer voor een rare leven. Echt saai gewoon. Maar ja ik zal er mee moeten leven want ik wil die consequenties niet mee maken.'Goed mevrouw ik bedank u voor uw uitstel'.'En nu weg wezen en denk er aan'.Ik moest denken aan wat ze zei gaat ze nou echt mijn leven veranderen het moet wel. Hoe ga ik dat doen met al mijn energie? En de jongens? Wanneer moet ik het hun vertellen. Ik denk na de wedstrijd?Nee dat verpest de sfeer. Ik ga het mogen zeggen nu nog even gezelig trainen.Ik kwam aan en iedereen was gezelig, behalve ik.
Ik stond er heel sip bij terwijl ik mijn best deed om normaal te doen. Het lukte gewoon niet.'Nina gaat het wel goed? Je lijkt anders te doen'.'Ja ik heb je nog nooit zo gezien'. Ik kon het niet meer aan ik moest het zeggen.'Kijk jongens jullie weten wel dat gesprek met Luuk? Hij kwam vertellen over het gesprek met mevrouw Wedergem. En zij heeft me dus verboden om het dak nog op te gaan anders volgen er consequenties'.' En de wedstrijd dan? Anders gaan ge verliezen'?' Ja ik heb het gevraagd en ik mag hier nog 5 dagen zijn dus laten we hard trainen en er niet over na denken'. Eigenlijk was het het enigen waar ik nog aan kon denken maar ik liet het niet meer merken en ging gewoon trainen.Hey dit was weer een hoofdstuk ik denk dat al mijn hoofdstukken 1000 worden dus ze zijn niet zo lang denk ik maar zie je bij het volgende hoofdstuk
X me
JE LEEST
Brainwashed
Teen FictionNina zit op een kostschool en heeft bijna geen vrienden. alleen maar een paar jongens. Haar leventje loopt prima, maar dan; 5 dagen voor de wedstrijd free running, waar ze zelf ook aan meedoet, krijgt ze iets te horen dat heel haar leven kan verande...