'Waarom ben je aan het huilen'?' Ow en nu vind je het erg? Want dan had je gelijk van het begin moeten doen'. Hij keek me met nog steeds de zelfde ogen aan. Hij deed iets wat ik niet zag aankomen; hij gaf me een knuffel. Ik kon het niet ik duwde hem van me af, hij keek me verbaast aan.' Sorry Tim maar je kan me niet opeens een knuffel geven'. Hij keek me vol met verdriet aan.'N..Nina vertel me wat ik fout heb gedaan dan kan ik het goed maken'.Hij zij het terwijl ik de tranen van zijn wang af zag glijden. Was hij nou aan het huilen voor mij?' Tim heb je het niet door'? Hij keek me aan als of hij dom was.' Ow en nu doe je als of je van niets weet'. Hij keek me nog steeds verbaast aan. Ik werd het zat en ging schreeuwen.' MISSCHIEN WEET JE HET NIET MAAR JOU "VRIENDINNETJE" PROBEERT MIJN LEVEN TE VERPESTEN'. Het was er eindelijk uit. Hij keek opeens boos.' Hoe kan jij Ella beschuldigen voor zo iets ze zou dat nooit doen'. Dus hij wou mij niet geloven? Pfff.... wat zou mij dat uitmaken? Oke laat maar ik heb hem nodig maar hij denkt dat ik lieg dus hier eindigt ons gesprek. Ik deed weer wat ik leuk vind. Ik gooi heb uit de deur post en doe de deur dicht, ik hoor hem nog even vloeken maar daarna is het stil. Eindelijk rust en nu weet ik zeker dat hij niet terug komt, nou ja ik hoop het. Ik hoorde weer geklop. Jemig kan ik nou nooit, maar dan ook nooit rust krijgen?' Wie is het'?' Luuk'.' En wat heb jij hier te zoeken'?'Nou ik kom eigenlijk in opdracht van Ella om een foto te maken terwijl jij huilt....'.' ROT DAN OP'.' Nee luister ik ga geen foto maken'.' En hoe kan ik je geloven'. Toen ik dat zij schoof hij zen telefoon onder de deur. Ik ging dit slim doen. Met mijn vinger op de camera keek of hij aan het filmen was. Hij was niet aan het filmen.' En hoe kan ik je veder vertrouwen'?' Nou ik heb zo net men telefoon aan je gegeven en ik geef niet graag mijn telefoon aan iemand'. Daar had hij een punt.' Maar wat kom je doen'?' Ik wou eigenlijk wel weten wat er was en of het goed ging'. Zij hij dat nou maakte hij zich zorgen om mij? En heeft Tim niet een hekel aan hem. Dat is waar ze haten elkaar. Als ik dit goed doe dan ziet Tim ook eens hoe het is om pijn te hebben door iemand ander.' Als je heel even wacht ga ik men uitgelopen make-up weg hallen'.' Oke ik wacht wel'. Toen ik klaar was deed ik de deur open. Hij kwam binnen.' Ga maar op men bed zitten als je wilt'. Ik deed de deur dicht en hij ging zitten. Ik ging naast hem zitten.' Maar waarom maak je je zorgen om mij'?' Nou je leek best wel heel erg overstuur en Tim kwam ook niet echt blij terug, dus ik wou eigenlijk wel weten hoe het ging met jou'. Zou hij mij leuk vinden? Nee dat is niets voor hem. Ik nam een keer de tijd om goed te kijken. Zijn ogen zijn best mooi; licht groen met een beetje blauw. Zijn haar is best schattig. Ik wou veder gaan op expeditie maar ik werd onderbroken.' Waar kijken we naar'?' Ik...uuhh...sorry'. dat was het enigen wat ik kon zeggen.' Het maakt niet uit hoor, maar dan wil ik ook bij jou kijken'. Vroeg hij dat nou echt?'Is...is goed'. Ik ging veder met mijn expeditie. Hij heeft een kaaklijn en die is gewoon perfect. Ik was uitgekeken. hij was nog bezig. Hij was klaar. Ik keek recht in zijn ogen. Ik heb eigen nooit zo gekeken naar iemand.' Je bent best mooi'.' D...dankje jij ook'. En ik moest blozen. Vinden jullie de grond ook zo interessant? Hij tillen mijn kin op. Oog contact kon ik niet vermeiden. Hij kwam dichter bij met zen hoofd.' Je bent schattig als je bloost'.' Niet waar'.' Zo te zien weet jij het niet'. Ik wou nog iets zeggen tot hij zijn lippen op die van mij drukte. Ik ging mee. Hij is een best goede in kussen vind ik. Hij vroeg toestemming met zen tong en ik gaf het. We waren moe en namen een kleine pauze.' Je bent goed hoor prinsesje'. En ik ging weer blozen.' Nina'?' J..ja'?' Wil je mijn vriendinnetje zijn'? Ik vloog in zijn armen en gaf hem een kus.' Ik denk dat dat een ja is'.' Goed gedacht'.' Ik moet weer naar de les sorry'.' Het is goed zeg maar dat ik me niet zo lekker voel'.' Zal ik doen, ik hou van je'.' Ik ook van jou'. Ik gaf hem nog snel een kus en toen liep hij weg. De dag ging snel, een beetje lezen, zingen en dansen. Ik liep men kamer uit naar de aula. Morgen is de wedstrijd, ik heb er geen zin in, maar ik doe het voor iedereen behalve Tim. Ik zag Luuk al zitten. Ik liep naar hem toe, ondertussen moest ik ook langs de jongens dus dat wordt leuk. De jongens keken me raar aan. Ik liep gewoon door. Toen ik bij Luuk was sloeg hij een arm om me heen. Het gaf me een warm gevoel. Ik was veilig ik weet het zeker.' Luuk'?' Ja'?' Ik moet oefenen voor morgen ik zie je later'.' Oke zie je later'. Hij gaf nog een kusje en toen liep ik weg. Op naar het dak. Ik hoopte dat ik niet gevolgd werd, gelukkig was het niet zo. Ik begon met trainen. een uur later kwamen de jongens. ik zette een leuke lach op, maar Tim gaf ik een dodelijke blik. Niemand zag het behalve hij.' Nou jongens morgen is het zo ver ik ga jullie missen, kom me soms opzoeken ja'?
X me
JE LEEST
Brainwashed
Teen FictionNina zit op een kostschool en heeft bijna geen vrienden. alleen maar een paar jongens. Haar leventje loopt prima, maar dan; 5 dagen voor de wedstrijd free running, waar ze zelf ook aan meedoet, krijgt ze iets te horen dat heel haar leven kan verande...