7.

5 0 1
                                    

p.o.v. Tim

Ze keek me aan en zei niets. Ik wil weten waarom ze met die gluiperd van een Luuk heeft. Zij verdient beter. Zij verdient mij en niemand anders." Luuk was er voor me toen jij me niet geloofde". begon ze plotseling."  Ik had er kunnen zijn voor jou als jij niet zou liegen". Ze keek me met grote ogen aan die veranderde in een paar woeste ogen. Wat iets verkeerd gezegd? Het is toch zo Ella zou nooit het leven verpesten van Nina. Ze weet hoeveel ze voor me betekend. voor ik het wist kreeg ik een platte hand op mijn wang. Heeft ze me nou net geslagen? Ik keek haar boos aan." Waar was dat voor nodig"?" Omdat je me alweer niet geloofd, Tim ik wou het goed maken maar dan moet je me geloven maar dat deed je niet dus bij deze is onze vriendschap voorbij". Na dat ze dat had gezegd klom ze van het dak af en ik? Ik ben zo verbaast als ik weet niet wat. Het werd donker dus liep ik naar mijn kamer. Ik viel en een onrustige slaap. Ik werd wakker van mijn wekker. yay *kuch* sarcasme *kuch*. Toen ik me had aangekleed en mijn tanden had gepoetst ging ik naar het lokaal. Wiskunde van Meneer Lelie geweldig. Wat is dat? is de sarcasme nu al terug? Toen ik in het lokaal ging zitten zag ik Luuk en Nina naast elkaar zitten. Ik mis haar toch wel meer dan ik dacht. Ik keek naar het boord. een paar minuten later begon Meneer Lelie met uitleggen. Tijdens zijn uitleg zat Ella de hele tijd aan me. Ik heb ook een paar keer naar Luuk en Nina gekeken. Nina was gewoon aan het opletten maar Luuk niet hij keek de hele tijd naar Nina. Na de uitleg riep Meneer Lelie Nina naar hem. Ik zag dat zijn ogen op verkeerde plekken zaten maar Nina zag het niet. Nina knikte een keer begrijpelijk en ging weer zitten. Het is niet aan mijn wat daar gebeurt maar ik wil het wel weten. Iets in mij maakt zich er grote zorgen over. Ik laat het maar en concentreer me op Ella die om aandacht roept. En zo ging elke les wel een beetje. Toen we klaar waren met de les liep ik met Ella naar de kluisjes." Timmie vind je het erg als ik straks met Luuk afspreek"? Wilt ze met Luuk afspreken. Ik wilde hard nee zeggen maar hield me in." Ja hoor is goed". Wat moet zij nou weer met Luuk doen? ik liet het gaan en liep naar mijn kamer om daar een beetje huiswerk te maken voor morgen.

p.o.v. Meneer Lelie ;)

Ik ben zeer teleurgesteld in Nina ze heeft een "onvoldoende" tja dat wordt bijles van mij. Niet dat ik dat erg vind want ze ziet er niet verkeerd uit. Wat ik mag toch ook mijn gedachtes hebben? Dus ik heb met haar afgesproken bij haar kamer want ik heb hier geen kamer en zij wel. Dat wordt leuk. Toen het tijd was stond ik voor haar deur. Ze kwam aan lopen met Luuk. Bah die jongen denkt dat hij alles kan maken. Sorry niet sorry jongen deze is van mij." En wat doet u voor haar kamer"?" Ik jongen geef haar bijles in haar kamer". Hij keek me aan met een je meent het blik en ik keek hem aan met een ja ik meen het blik." Ja Luuk ik heb bijles zie ik je morgen"? Het enige wat hij doet is ja kinken en mij nog een keer aan kijken met een blik die ik niet kan beschrijven. Laat de mij les beginnen >:}.

p.o.v. Luuk

Iets in mij zegt dat ik die wiskunde leraar niet kan vertrouwen. Hoe hij naar Nina keek. Nou ja ik laat het er maar bij. Als Nina het zelf wilt kan ik er niet tegen in. Ik weet niet wat ik moet doen meestal is Nina bij me. Ja i know ik praat veel over haar maar dat mag toch als je verliefd bent? of heb ik het nou fout? Ik denk dat ik maar eens bij Ella langs ga. Ik loop naar Ella haar kamer. Onder weg kwam ik er achter dat ze helemaal niet bij haar kamer was maar bij de kluisjes." Ik kan niet geloven dat Luuk zo dom is om voor haar te vallen, ik bedoel kijk wat er rond loopt." Het meisje waar ze mee aan het praten was knikte instemmend." En dan ook nog haar kleren, nu ze de zelfde kleren als ons moet dragen denkt ze dat ze high class is ofzo, nou schat dat is niet zo want iedereen houd juist van mij en dus gaan ze nooit van jou houden". Toen ze dat zei ging ze te ver maar ik liet niets van mezelf horen. Ik kan niet aan lopen en zeggen' Ja haaaaiii ik heb net jullie gesprek afgeluisterd en niet meer zeggen hoor foei >:{'. Nope dat wordt hem niet. Ik liep de andere kant op toen ik Tim tegen. Ik wou langs lopen maar Tim pakte mijn arm beet. Hij keek me aan met vlammen in zijn ogen. Ik keek hem niet begrijpend aan." Kijk me nu niet aan alsof je van niets weet". Waar heeft hij het over." Ik weet echt niet waar je het over heb hoor". Hij keek mij aan als of ik dom ben, is er dan echt iets wat ik moet weten maar niet weet?" Heb je echt Nina achter gelaten bij Meneer Lelie?"Ja? Hoezo is daar iets mis mee dan?"Ja natuurlijk hij is een pedo heb je hem niet zien kijken naar Ella?" Begint hij weer over Ella, het is wel Nina die nu in een kamer met hem zit." Wat heeft Ella hier nou weer mee te maken?" Hij gaf mij een boze blik en ik rolde met mijn ogen. Want natuurlijk voor hem is Ella heilig." Laat maar ik weet niet wat jij gaat doen maar ik ga naar Nina." Al voor dat ik dat gezegd had was ik al aan het rennen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 11 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

BrainwashedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu