•1• Khwaabon ka rasta

1.1K 61 48
                                    


" if it is important to you,
You will find a way.
if not, you'll find an excuse. "

Main apne room mai besabri se thehal rhi thi ke kb deliveryman akar, mjhe doorbell sunai de aur mera pizza hazir ho,itna intezar main ne aj tk kisi ka nahi kya tha.

*Oh Lord, this sucks so much!*

Brbrate huay maine aik bar phir qadam ki chaap ko tez krdya aur is bar ghussa bhi sath tha,tqreeban 1 ghnta hone ko araha tha lekin uska abhi tak koi nam-o-nishan nahi tha!

" Mamma! Ab bohat hogya mjhe ap hi kuch bna kr de den. Itni der se main wait kr rhi hun aur wo.. "

Mere jumla mukammal hone se pehle doorbell bjti hay aur mai khushi se satpata kr drwaze ki traf lapak jati hu kiunke finally ab mera manpasnd food hazir hay.

' Beta dekho agaya tmhara pizza, ab jao aur sukun se le kr khana. Main tab tak thora aram krleti hu. Aur haan sone se pehle main door aur baqi windows ache se ... '

" Yes mamma, sone se pehle main door aur baqi windows proper check krke sona aur apne kmre ki light on rkhna wrna tm raat mai ghbra kr uth jati ho "

Maine mamma ki baat ko unke andaz mai hi khud mukammal krte huay kaha jispr wo muskura kr andar apne kmre mai sone ke liye chali gyin.

Pizza lene ke baad maine ek sarsari tesh wali nazar deliveryman pr daali jispr wo thora afsurda ho kr sorry mam keh kr wahan se chlta bna.

Main ne box table pr rkha aur fireplace ke samne akar beth gyi.

" Mamma? Ap abhi tk nhi soyin? Kya baat hay you need something? "

' Aik tw beta tm mjhe ye old-lady-treatment dena band kro. Haan mjhe chahye tha kuch lekin tum wo nahi de skogi,islye main ne tumse uss bare main aj tak kuch nahi kaha hay aur na kbhi kahugi. Main un maon main se nahi hu jo apna fesla apne bacho par thop dete hain... You need to rest now bachaa, tmhe auditions ke liye bhi jaana hay na kal. '

" Kya ap mjhse khafa hain maa? You know na mera dream hay actress bnne ka , I want to achieve fame through it maa. Aj kal doctors,teachers,engineers utna nahi kamate jitna aik actor/actress kama lete hain. And I want to give the best possible life to you and jannat. Wo meri behn hay maa. Ap janti hain na I love her aso much. Ye chote mote modelling roles krke I can't achieve that much... Pls maa?"

Mujhe Tumse Aqeedat Hay | J.Series |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora