Kapitel 4

129 7 0
                                    

Adrians perspektiv:
Jag reser på mig när det inte gör lika ont.
" Albin, Åskar Smith." Säger jag med ett elakt flin. Dom andra har också rest på sig.
" Adrian Schack. Vad vill ni våran lillasyster och Anna Stone?" Frågar dom medan dom ställer sig skyddande framför Alissa och Anna Stone.
" För att, Anna Stone ska betala tillbaka det hennes familj har gjort." Svarar jag, fortfarande med ett elak flin på läpparna. Alissas ögon spärras upp.
" Vad pratar han om?" Frågar Alissa.
" Anna Stones familj har både skadat allvarligt och dödat några från mitt gäng och från ett annat gäng som vi är nära vänner med. Hon själv har varit med att döda och skada dom." Förklarar jag.
" Varför har du inte sagt något?" Frågar Alissa, Anna.
" Jag ville inte att du skulle bli inblandad, men det vart du ju ändå. Jag ville bara skydda dig, Alissa." Förklarar Anna.
" Du kunde ju ha sagt! Jag trodde vi kunde berätta allt för varandra! Tydligen inte!" Skriker Alissa på Anna. Tårar rinner ner för Annas kinder och Alissa är nära på.
Alissas perspektiv:
Att veta att ens bästa vän som man berättar allt för inte litar på en som en litar på den, det gör ont. Jag vänder på klacken och går snabbt därifrån. Jag har inget att leva för. Jag kan lika gärna dö. Mina steg har övergått till språng, även kallad att jag springer, snabbt. Så snabbt jag kan till klippan. Varför ska man leva när allt man älskade är borta? De man litade mest på inte lita på en, sviker en. Jag hör rop bakom mig, men jag skiter fullständigt i dom. Det var dom som förstörde mitt liv. Det var dom som tog bort mina vänner. Det var dom som gjorde att jag förlorade mina föräldrar, mina vänner, mina nära och köra och förlorade meningen med att leva!

// Okay mitt första meddelande i denna bok. Men jag har slut på idéer. Så därför vart det ett kort idag, sorry. Men ja, tack för att ni läser, röstar och kommenterar det betyder jättemycket för mig❤️ Hoppas att ni gillar bok!// J

The Perfect Girl For The JobWhere stories live. Discover now