Kapitel 3

147 10 6
                                    

(Anna Stone👆🏻)
Adrians perspektiv:
Jag tittar på dom två tjejerna för att se vilken reaktion jag får. Anna ser förvånad ut och Alissa tror jag hon heter har en glimt förvåning i ögonen.
" Om du har skadat dom så ska jag skada dig mycket värre än vad du skadade dom." Morrar Alissa ut med både spända käkar och knytnävar.
" Är du Alissa Smith?! Lillasyster åt Albin Smith och Åskar Smith?!" Frågar Jake med en riktig förvånad och rädd  ton på rösten.
" Ja, jag är Alissa Smith lillasyster åt Albin och Åskar Smith. Varför kan aldrig någon märka det utan att dom måste fråga?" Svarar Alissa Smith?
" Kanske för att du är mycket snyggar än dom och för att dom har mörk brunt hår och ljus bruna ögon och du har mörk rött hår med mörk bruna ögon." Svarar Johannes.
" Tack, tror jag." Säger Alissa Smith, förvånat?
" Ska vi inte göra det vi kom för att göra?" Förslår Jakop med ett elakt flin. Jag nickar till svar och man ser att Anna Stone blir rädd. Jag ser att hon viskar något i Alissa Smiths öra. Först går Alissa Smith inte med på något sen värkar hon gå med på det. Vet inte vad dom pratar om. Vi går självsäkra fram till dom och dom bakar så att dom har ryggen mot ett träd.
" Jag trodde att du var bättre än så." Viskar jag i Alissas öra med en retsam ton. Hon fnyser.
" Jag kanske är Alissa Smith lillasyster åt Albin och Åskar Smith, men bara för att jag är lillasyster åt ett par farliga kriminella killar, så betyder det inte att jag kan massor." Svarar hon med en irriterad och trött röst.
" Jag gillar dig, Alissa Smith. Nån gång kommer vi ses igen. Och då kastar jag inte bort chansen att få se dig varje dag." Viskar jag i hennes öra. Jag märker hur hon blir rädd. Jag ställer mig ennu närmare så att hon blir lite tryggt mot trädet. Utan förvarning så sparkar hon mig mellan meden.
Alissas perspektiv:
Jag sparkar Adrian mellan benen. Men, han hinner stoppa mig med att lägga hans hand på mitt lår. Jag spänner mig direkt och jag blir rädd. Ingen kille har någonsin gjort mig rädd förutom mina bröder. Min andning blir snabbare bara av att han står nära och att han har sin hand på mitt lår.
" Du skulle bara tänka tanken. Jag ser att du är rädd, dina ögon speglar rädsla." Viskar han så nära mitt öra så att hans läppar nuddar öronsnibben.
" Ni låter våran syster vara!" Ropar plötsligt Albin. Då tar jag chansen. Jag knäar Adrian mellan benen, hårt men inte för hårt. Sen slår jag till vid en känslig punkt vid axeln. Han ramlar ihop på marken. Jag skyndar mig fram till Anna och gör samma sak med dom fast på ett annat sätt. Alla fem ligger ner på marken och gnyr.
" Alissa!" Säger mina storebröder medan dom kramar mig, sen gör vi en gruppkram när Anna också är med.
" Varför gjorde du inte det tidigare?" Frågar Åskar. Jag suckar.
" Anna ville att jag skulle vänta på er. Men jag ville vänta till rätta tiden att slå till." Svarar jag.

The Perfect Girl For The JobDonde viven las historias. Descúbrelo ahora