İdareden anahtar alıp direk yeni odaya daldım. Ben uzun süre olmayınca yerimi başkasına vermişlerdi.Normalde kıyameti koparırdım ama zaten kızla anlaşamıyordum. Odaya girer girmez Clara’nın kokusu gelmişti.Şaşkınlıkla banyonun kapısını tıkladım.’’Clara?’’ Daha sözüm bitmişti ki havluyla dışarı fırladı.’’Tanrım Alison çok uzun zamandır yoksun? Nerelerdeydin seni çok özledim! Bak ne yaptım.’’ ‘’Senin burada ne işin var evden mi atıldın?’’ Güldü.’’Ah saçmalama Alison orası benim zengin babamın bana verdiği ev ve cici annem beni kapıya atamaz biliyorsun.’’ Elimi salladım.’’Yani?’’’’Yani seninle beraber yurtta kalmaya karar verdim.Ayrıca idareden boş oda ayarladım.Çok yalnız kaldığını hissettim ve biz kardeşiz unuttun mu dostum?’’ Koluma vurdu.Bunlar harika haberlerdi ve Clarayı çok seviyordum ama aklım Harry’de kalmıştı.Ona son söylediğim sözler bence ağırdı.Çokkkk mutsuz hissediyordum.Daha ne olduğunu anlamadan hıçkırıkla bir yaş gözümden aktı.Clara kolumu tuttu.’’Ah çok mu hızlı vurdum?’’ ‘’Hayır şapşal!’’ ‘’Neden ağlıyorsun. Söz veriyorum daha toplu olacağım.’’ Daha çok ağlamaya başladım.Ağzımı da kapatsam gözümü de kapatsam durduramıyordum.Clara durumun ciddiliğini anlamıştı.’’Sorun ne Alison?’’ ’’Ben bir daha hayatım boyunca göremeyeceğim biri için ağlıyorum.’’ ‘’Anlat bana.’’Ağlamamı zar zor durdurduktan sonra ona olanları anlattım.Ağzı 5 karış açık kalmıştı. ‘’Ya-yani sen şimdi One Direction’un evinde miydin?’’ ‘’Başlama lütfen.’’ Boğazımı tuttu. ’’Neden orada daha çok kalmadın.Lütfen bana Harry’le öpüştüğünü söyle.’’ ‘’Ne.’’ ‘’Bu kadar şey yaşamışsınız.Hatta aynı odada kalmışsınız.’’ Başımı salladım. ‘’Böyle bir şey olmadı olamaz!’’ ‘’Bana yalan söyleme!Biliyorsun sesinden bile anlayabilirim. Bunu çok istiyorsun.’’ Başımı eğdim. Yalan söylemenin bir yararı yoktu. Ama kendime bile itiraf edemiyordum. Aynı Harry’nin dediği gibiydi. Aşk değildi ama inanılmaz etkilenmiştim. Sırtımı sıvazladı. ‘’Seni bu hala nasıl getirdi bilmiyorum ama başarmış olması bile harika.’’’’Neresi harika. Beni ağlattı.’’ ‘’Ah Alison sen erkeklerden nefret ederdin. Sadece Jack ile konuşuyordun ve onunla yakındın ama ondan hoşlanmışsın.’’ Tekrar gözlerim doldu. Ama bitti Clara bir daha onu asla göremeyeceğim. ‘’ Kolumu tuttu. ‘’Göreceksin.’’ Başımı kaldırdım. ‘’Ney?’’ ‘’Yani-ben-şey- dedim ki televizyon filan görebilirsin.’’ Gözlerimi sildim. ‘’Bu aptalca! Ondan etkilenmedim bile.Yeter tamam mı? Bir daha görmeyecek olduğum sapık biri için göz yaşı dökmem çok malca.’’ Kalktım ve dağınık olarak bavullarla koyulmuş eşyalarıma yöneldim.Dolabıma yerleştirdim. Duş alıp yatağa kıvrıldım.Bir damla uykum yoktu.Bir şeyler arıyordum.Başımı yastığın altına soktum.Evet ben itiraf etmesem de Harry’nin güven verici kollarını ve kokusunu arıyordum. Yastığı kenara attım ve kafamı boşluğa koyarak gözlerimi tavana diktim. Sonrada kafamı yatağa vurdum. ‘’Lanet olsun tam da adamına. Salak Harry gece gece ne diye aklıma giriyorsun.’’Sonrada Harry’nin yatağındayken yattığı sağ tarafa döndüm.Elimi çarşafa koydum.Fısıldadım.’’Çok değil be Harry!Daha dün akşam şimdi boşluğa giden elim senin sıcak nefes almanla inip kalkan pürüzsüz göğsüne değiyordu.’’ Ardından yastığı başımın altına alıp tekrar uyumaya çalıştım. Yavaş yavaş sabah oluyordu. Tanrım hiç uyumamıştım. Hatta gözümü bile kırpmamıştım. Çalar saat çalınca kulaklarımı kapatıp onu duvara fırlattım ama durmamıştı. Clara elini boş sehpaya koydu.Ardından başını kaldırdı.’’Lanet saat uçuyor mu?’’ Kalktım ve saati kapatıp sehpaya koydum. Aynada saçlarımı karıştırdım. ‘’Clara kalk hadi.’’ ’’Ah bende seni seviyorum Ken.’’ ‘’Sen Barbie değilsin kalk.’’ Hızla ve sinirle kalktı. ‘’Bu gerçeği yüzüme vurup durma!’’ Güldüm. Dişlerimizi fırçaladık üstümüzü giyindik.Beni zorla makyaj sandalyesine oturttu.’’Gözlerini nasıl bu kadar mor yapabildin.’’ ‘’Bu bir yetenek.’’ Bir şeyler sürdü falan filan… Fazlasıyla süslemişti. Çantamı da kapıp aşağı indim. Harry kafamın içinden çıkmıyordu. ‘’Alison!’’ ‘’Evet? Ah Jack sen miydin?’’ ‘’Tam 5 kez Adını seslendim.’’ ‘’Üzgünüm.’’ Fast Food’dan bir şeyler aldım. Clara yanımızda bitmişti. Bir masaya oturduk. ‘’Kaç gündür nerdeydin?’’ ‘’Biraz işim vardı ama geldim işte.’’ Güldü ve suyumu açtı. ‘’Bir şey soracağım.’’ ‘’Tabi sor.’’ ‘’Senin kardeşin var mı?’’ ‘’Bunu zaten biliyorsun Harry.’’ ‘’Harry mi?’’Başımı kaldırdığımda ikiside bana bakıyordu.’’Ah yani ben Jack diyecektim.Derse gitmeliyim.’’ Hızla yerimden kalktım.Clarada arkamdan kalktı. Ahmak gibi hissediyordum. Şimdi Harry diye birine aşık olduğumu sanmış olmalıydı. Peki aşık mıydım? ‘’Hayır!’’ ‘’Ne hayır?’’ ‘’Ah ben bunu dışardan mı söyledim?’’ Kolumdan tutup durdurdu. ‘’Bütün gece onun yüzünden uyumadın değil mi?’’ ‘’Bunu konuşmak istemiyorum.’’ ‘’Bazen istemediğimiz şeyler olur.’’ ‘’Evet! O lanet herif yüzünden uyumadım.’’ ‘’Tekrar git.’’ ‘’Asla!’’ ‘’O zaman kıvranırsın böyle köpek yavrusu gibi.’’ ‘’Razıyım.’’ Yürümeye devam ettim.Arkamdan söyleniyordu.’’Kendine işkence etmeyi bırak!’’ ‘’Böyle gayet mutluyum.’’ ’’Hayır değilsin!’’ ‘’Sanane Clara!’’ ‘’Aptal ne demek banane! Ben senin en yakın arkadaşınım.’’ ‘’Sana konuşmak istemiyorum dedim!’’ ‘’Peki öyle olsun ama artık kabullen! Ondan hoşlanıyorsun!’’Ardından dersinin olduğu sınıfa gitti. Bende benimkine girdim.‘’Küçük tavşan buradaymıymış!’’ ‘’Sakın bulaşayım deme!’’ Lafımın ardından Bay Sfan derse girdi. Bu kıza olan nefretimin sınırları yoktu. Bir şey yapmadığım halde bana bulaşıyordu. Ders filan dinlememiştim. Hızla sınıftan çıkıp Claranın sınıfının önünde beklemeye başladım.’’Kaç gündür dansı asıyoruz?’’ dedim.’’3 haftadır.’’ ‘’Bak ne diyeceğim. Benim tercihim ve senin nefret ettiğim klasik danstan çıkıp senin sokak dansına geçelim.’’ ’’Sen ciddi misin?’’Gülümsedim. ‘’Tabiki.’’ Hızla boynuma atladı. ‘’Jack’te o bölümde.’’ Başımı salladım. ‘’Fark eder mi?’’ ‘’Etmez.Bu gün çıkışta gidelim.’’ ‘’Evet.’’ Dersler zorda olsa bitmişti. 3’ümüz dans salonuna gidip yer değiştirdik. ‘’Merhaba yeni gelen2 genç kız. Adım Jason.25 yaşındayım ve sizin dans hocanızım.’’ bir şeyler daha anlattı. Isınma hareketlerini öğrendik. Odaya girdiğimizde ikimizde oldukça yorgunduk. Ben bide dün gece hiç uyumamıştım. Yatağa yatar yatmaz gözlerim kapandı.
1 HAFTA SONRA
Jack ve ben kafeteryada kitaplara gömülmüştük.Jack benimle beraber her şeyi yapan sadık bir dostu. Onu oldukça seviyor en önemlisi tüm kalbimle güveniyordum. Clara koşarak geldi. ‘’Tanrım tahmin edin bu hafta kim geliyor?!’’ Okulumuz her hafta öğrencilerden birini ünlü devlerden birinin evine 1 haftalığına yolluyordu. Kitaplara bakarken dinlendirici gözlüğümü çıkardım ve masaya koydum.’’Yine kim geliyor?’’ ‘’Hazır olun!’’ ‘’Takmıyorum heyecan yaratma.’’ ‘’Aman sende be!’’ ‘’Söyle hadi.’’ ‘’Riiiiiihannaaaa!’’ Dudağımı ısırdım. ‘’Bu seferki bayağı sağlammış.’’ ‘’Evet umarım ben çıkarım ve onun evinde 1 hafta kalıp gözlemlerimi yazarım. Gözlerimi ovuşturdum. ‘’Ha bide o var dimi yüksek proje ödevi gözlemleri yazmak.’’ Kitaplarımı topladım. ‘’Jack hadi toparlan gidelim.Jack? Uyudum deme sakın.’’ ‘’Candra saçma sapan konuşma uyuduysa nasıl uyudum diyebilir.’’ ‘’Susta uyandırmama yardım et.’’Jack?’’ Gözlerini yarım açmıştı.Fısıldadı’’Tanrım dudakların çok güzel.’’ Kaşlarımı kaldırdım ‘’Ne?’’ Hızla kalktı’’Karnım acıktı dicektim.’’ Kafamı ovuşturdum. Yorgunluktan saçma sapan şeyler duymaya başlamıştım. Jack erkekler bölümüne gitti. Bizde kız bölümüne yöneldik.Güzel bir duş aldım ve aynanın önüne oturup saçlarımı taramaya başladım. Kulağımda bir ses yankılanıyordu.’’Saçların çok güzel kokuyor. Tanrım saçların çok güzel kokuyor…’’Aptalca sesler duyuyordum acil yatmalıydım.
Aceleyle gözlerimi açtım. Çünkü rüyam pek iyi bir rüya değildi. Kim rüyasında sapık bir Harry’le sarmaş dolaş öpüşür ki? Boynumu öpmüş ve belimi tutuyordu. Rüyamda öptüğü yeri tuttum.Sanki o pürüzsüz ve mükemmel dudaklarının baskısını hala hissediyordum. ‘’Uyanmadın yaklaşık 2 dakika süresince inledin.’’ Aynanın ünündeki Claraya baktım.Bir ton süslenmişti. Kızarmıştım.Tabi ki fark etti. ‘’Ne gördüğünü inanılmaz merak ediyorum.’’ ‘’Susar mısın ayrıca neden böyle pakizeye döndün?’’ ‘’Bugün Rihanna için çekiliş var ve ben çıkarsam çok güzel olmalıyım.’’Alayla güldüm. ‘’Rihannanın lezbiyen olduğunu biliyorsun sanıyordum.’’ Aynadan şaşırmış ve büyümüş gözlerle bana baktı.’’Ne! Yalan söyleme!’’ Omuzlarımı kaldırdım. ‘’Benim asla yalan söylemeyeceğimi biliyorsun.’’ Hızla saçlarını açtı. ‘’Ah lanet olsun bu kadar güzel olmamalıyım.’’Kahkaha attım ve dolaptan rasgele bir şeyler seçtim. Kitaplarımıda kaptım. ‘’Ben gidiyorum.’’ ‘’Bekle de beraber gidelim.’’ Çantasını aldıktan sonra beraber çıktık. Dersimiz aynıydı. Bay Sfan içeri her zamanki ad dolu kaseyle girdi. Çekiliş hep ders başında yapılırdı. ‘’Bakalım bugünkü şanslı kim.’’ Dedi ve elini kaseye soktu ve karıştırıp bir kağıt çekti. Herkes ağzı açık bir şekilde bekliyordu. Bense önümdeki zayıf dersim olan kimya kitabımla ilgileniyordum.Kağıdı açtı.’’Caroline.’’ Sınıfta tiz ve iğrenç bir kahkaha yükseldi.Caroline ayağa kalktı.Topuklu ayakkabıları ve mini eteğiyle öğretmen masasına doğru yürüdü. ‘’Ah ben zaten doğuştan seçilmiş olanım.’’ Bay Sfan ona döndü. ‘’Caroline müdürün odasına git ve bildir.’’ Kıvırta kıvırta sınıftan çıktı.Claranın omuzları düşmüştü.Mesaj attım. ‘’Sürtük şansı :D’’ Yüzünde bir gülümseme oluştu. Onun üzülmesini istemiyordum. O üzülünce bende üzülüyordum.Henüz10 dakika bile geçmemişti ki Caroline yüzü inanılmaz asık bir şekilde sınıfa girdi.Arkasındanda okul müdürü girdi. Herkes şaşkınlıkla bakıyordu bense gülümseyip kitabıma dönmüştüm.’’Kusura bakmayın gençler ama Rihannanın turnesi varmış.Gelemiyor.’’ Sınıfta hayal kırıklığıyla bir’’Aaa’’ oluştu.’’Ama onun yerine başka birilerini bulduk.Seveceğinizi düşündüm.Maalesef ki o kura değil kendisi seçmek istedi. Bu yüzden burada.’’ Sınıftan hayretli ve yüksek bir ses çıktı. Tekrar güldüm ama başımı kaldırmadım.Tanrı bilir yine ne lüzumsuz biri gelmişti.Clara başıma kağıt attı ama şuan gerçekten önemli bir soru çözüyordum.Müdür konuştu. ‘’En seçkin ve özel öğrencilerimiz bunlar.’’ Şuan gerçekten hiççç bir şey konsantremi bozamazdı. İşlemin neredeyse sonuna gelmiştim.Maalesef erken konuşmuşum. O pürüzsüz ve erkeksi sesini duyar duymaz dünyayla olan bağım kesilmişti.’’Alison.Seni istiyorum.’’ Başımı kaldırmıyordum.Öylece boş boş kitaba bakıyordum.Sınıftan fısırmalar yükseldi.’’Onu nerden tanıyor?-Adını nereden biliyor?’’ Bay Sfan’ın sesini duyunca birazda olsa kendime gelmeye çalıştım.Başımı kaldırdım ve karşımda tam sınıfta tahtanın önünde duran Ve gülümseyen Harry’e baktım.O ise tam gözlerime bakarken tekrarladı.’’Evet kesinlikle istediğim kişi Alison!’’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Meleği
FanficUmmadığım insanlarla ummadığım yerlerdeyim.Rüya mı hayal mi bilmiyorum.Tek bildiğim asla sonunun gelmesini istemediğim.O hayatımda tanıdığım en en kişi.O aradaki en sonunu getiremediğim övgülerle dolu.Kader ve şansın benden nefret ettiğini biliyordu...