Violată

232 21 10
                                    

Din perspectiva lui Ashley.
Max a ieșit pe hol cu acel baiat sa negocieze probabil cat as valora eu. Dintr-o data,usa se deschide si apare acel baiat împreună cu Max.
-Drăguțo am negociat cu iubi al tau.zice baiatul. O sa ramai cu mine.
Ma uit la ei,apoi la Max care se uita la mine rânjind diabolic. Acel baiat ma impinge pe suprafața patului si ii cer ajutorul lui Max din priviri sperand ca o sa ma ajute. Dar Max se uita la mine si imi spune:
-Viol plăcut.
Imi vine sa plang dar sunt o bad girl si nu imi pot permite sa fiu slaba. Incerc sa scap de baiat dandu-i un genunchi la bijuterii,dar prea minunatul meu iubit ma trage pe pat si ii sopteste baiatului la ureche
-Leag-o de maini si de picioare ca sa nu fuga.
Acel baiat se conformează si imi imobilizează mainile legându-mi mainile deasupra capului. Încerc sa-i mai aplic acelasi tratament ca data trecuta,dar acel baiat primeste o înștiințare de la Max cu ce vreau sa fac si imi leaga repede picioarele cu o sfoara groasa. La maini eram legata cu catuse, apoi dintr-o miscare acel baiat imi sfasie tricoul dupa mine. Il scuip pe acea jigodie intre ochi si ii spun:
-Halal baiat sa fi. violezi o fata , in rest pariu ca e numai gura de tine.
-Fetito nu ma enerva ca o sa iasa mult mai rau pentru tine. Acel baiat ma trage puternic de par, smulgandu-mi cateva fire de par. Imi rupe sutienul apoi imi ataca ca si un pradator sanii rozalii. Pe cel stang il musca puternic, lasand urme rosii pe el,iar pe cel drept il maseaza si il suge, apoi lingandul. Face acelasi lucru celui drept ca si ce lui stang, iar apoi celui stang la fel. Desi ma doare foarte tare nu-mi parmit sa plang asa as fi slaba si nu-mi pot arata javrelor latura sensibila. Trece la gat pe care il musca puternic,iar pe alocuri sugand unele parti între dinti. Trece la pantaloni, imi desface nasturele pantalonilor,iar apoi mi da jos. Lenjeria intima mi-o da jos cu dintii. Incepe sa-m suga clitorisul,si sa lase dare de saliva. Lacrimi fierbinti imi acopera chipul, poate spuneti ca sunt slaba dar am sentimente. Mi-e teama sa fiu violata.
-Hopa hopa. Papusa are sentimente. Sa vedem ce putem face sa o facem pe papusa sa urle de durere.zice el
Acel baiat e dement. Acel baiat ma penetrat cu 2 degete, iar apoi pe neașteptate intra cu putere in mine. Durerea pe care o simt e cumplita, miscarile sunt tari si bruște. Se misca din ce in ce mai rapid cu fiecare tipat al meu. Trebuie sa fiu tare, imi musc buza ca sa nu urlu de durere. Max ranjeste pervers. Privirea lui arata de satisfactie. Ma intreb cu ce i-am gresit de imi face asta. Baiatul acela incepe sa se miste haotic înăuntrul meu fiind satisfacut de lacrimile mele. Acel baiat imi da o palma peste fata atunci cand imi inchid ochii semn ca trebuie sa privesc cum ma violeaza. Acel baiat schimba ritmul făcându-l mai rapid si mai adanc. Miscandu-se a un animal in mine . La sfârșit mai face cateva mișcări de du-te vino si se oprește. Ma lasa in pace si se îmbrăca,apoi iese din camera,iar eu rămânând cu Max care vroia sa vorbească cu mine.
-Ai fost destul de satisfăcut sa ma vezi chinuita?il intreb
-Da.zice el rânjind pervers
Ma uit la el urat si si el iese din camera. Raman singura pe pat plângând si sperând ca cineva o sa vina sa ne salveze. Un bărbat apare in camera si ma duce inapoi in celula mea. Le vad pe Liza si surioara mea bătute si ranite. Le zic din priviri ce mi s-a întâmplat si incep sa plâng.
-Gura.tipa violatorul la mine
Ma uit la el si il scuip. El se enervează si pleacă din încăpere. De odata,apare politia. Baiatul ala apare din nou si pe mine ma scoate din celula si ma ia cu el. Pe Liza si Jessica le ia politia,iar eu am ramas cu idiotul ala. Ma zbat in brațele lui strigând dupa ajutor. Dar degeaba,politia plecase. Baiatul ala ma baga in mașina lui si pornim nu știu unde. Ce vrea de la mine? Cine o fi baiatu asta? De ce m-a violat si mi-a făcut rau? Probabil pentru ca sunt fiica lui Jessie Prescott si de aia. Ma uit la el si pot sa spun ca e chiar drăguț. Stai...stai...stai.. Ce tot spun eu aici? Ca imi place de violator? Nu,nu,nu,nu are cum. Imi iau privirea de la el cand observa ca ma uit la el. Imi întorc privirea spre geamul ud de la ploaia care a început. Ajungem la o casa mare si frumoasa. El iese primul,apoi ma ia si pe mine. Ma trage de încheietura mâini si ma duce in casa. Casa pare foarte frumoasa. El ma ia de mana si ma duce undeva intr-un subsol. Am plecat dintr-un "subsol" si am ajuns din nou intr-un subsol. Perfect. Ma leagă de mâini si de picioare si imi pune o batista la gura si ma lasa pe o saltea murdara si uda. El pleacă si ma lasa singura acolo. Ma uit in jur si e totul întunecat. Sunt numai lemne si cuțite,pistoale. Era o lumina care becul era foarte murdar. Sunt foarte obosita ,ma întind pe saltea si închid ochi. Ii mai deschid din cand in cand de frica. Văzând ca nu vine nimeni,închid ochi ai adorm.

Buna😃
Am cam întârziat cu capitolul cateva ore, scuze👌
La media este baiatul care a violat-o 👆
Dați un nume pentru el. Eu iam găsit unul,da nu prea imi place. Dați voi un nume pentru baiatul care a violat-o👆
Ne vedem maine😀😁
Va pup😘💟
Bye💗💕

The Change vol 2.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum