Din perspectiva lui Ashley.
Ma trezesc din cauza unor țipete de jos. Ma dau jos din pat si mer sa vad ce se întâmpla. Il vad pe Xander certându-l pe Zack. Îndrăznesc si merg spre ei si il iau in brate pe Zack.
-Zack.zic bucuroasa si il iau in brate si ne sărutam.
Xander se uita la noi își da ochi peste cap. Ne desprindem din sărut si ne uitam la Xander.
-Gata ați terminat?intreaba el
-Da.zice Zack
Zack se uita la mine si imi zâmbește. Mergem in camera si stam de vorba.
Din perspectiva lui Liza
În afara de faptul ca toată lumea din casa vor sa o aducă inapoi pe Ashley,nimic nu e bun. Macar părinți noștri le pasa mai putin de Ashley si mai mult de noi. Cobor jos si i vad pe Jessie si Kevin. I salut apoi ma duc la bucătărie. Imi iau un suc apoi merg inapoi in living. Ma așez pe canapea si stau cu ceilalți.
Din perspectiva lui Xander
Cred ca l-am certat suficient pe tâmpitul asta,acum o sa ma duc la club. Pe Xena nu o iau pentru ca ea e la prietena ei. Pe Xena am cunoscut-o acum 2 ani. Ea atunci avea o familie,un iubit si un copil. Mie mi-a plăcut de ea si nu am avut cum sa nu fie a mea. Asa ca cand era cu el si copilul,oamenii mei iau urmărit si iau omorât doar pe el si copilul. Xena a fugit,dar intr-un final tot la mine a ajuns. Iar in ziua cand iam omorat pe aia doi,Xena a devenit a mea. Iar fostul ei iubit ,zace acum in pământ. In sfârșit ajung la club. Ma dau jos din club și o vad pe Christina intr-un maieu cu decolteu si parul ud.
Merg spre ea si ea ma observa.
-Mai mai mai...ia uite cine a mai apărut pe aici.zice ea
-Sa nu spui ca ti-a fost dor de mine.ii zic
-Ba da. Mi-ai lipsit foarte mult.zice ea făcând gestul care pe mine ma înnebunește.Ma uit la ea si imi musc buza. Imi pun brațul după gâtul ei si intram in club,mai exact la etaj. Urcam scările si găsim o camera,camera 69.
Din perspectiva lui Xena.
Am ajuns acasa si am vazut ca Xander este plecat asa ca eu pot vorbi cu David la telefon. Nu l-am mai sunat de mult si iam promis ca il sun cand am timp.
-Alo?zice el
-Ce faci?il intreb
-De ce nu m-ai mai sunat?ma intreaba
-Iubirea mea iarta-ma ca nu te-am mai sunat pana acuma.ii zic. Dar nu am putut
-Iubita mea sti ca nu pot sa rezist fara sa iti aud vocea zi de zi.zice el. ÃŽnnebunesc daca nu ma suni.
-Stiu,dar trebuie sa ne păzim ca nu se întâmple ceva rau.ii zic
-Ce s-a întâmplat? Spune-mi.zice el
-Hai ca te sun mai încolo.ii zic cand o vad pe Ashley intrând în camera si închid.
Ma uit spre Ashley si o intreb ce vrea.
-Ce dracu vrei? Nu ai treaba?o intreb nervoasa.
-De ce vorbesti asa cu mine?intreaba ea
-Iarta-ma.. sunt nervoasa..ii zic
-Ok..zice ea si iese din camera
-Ashley.o strig.
-Da?zice ea
-Vrei ceva?o intreb
-Nu..te-am auzit vorbind cu cineva si credeam ca a venit Xander ca vrea Zack sa vorbească cu el.zice si iese din camera.
Arunc telefonul in pat si ma pun si eu. Închid ochi si ma gândesc cand eram toți trei fericiți înainte ca Xander sa ne găsească.Hello😊
Scuze ca e prea scurt,dar nu am mai știut ce să scriu.😞
Apropo.. Vreți ca Ashley sa piardă copilul din cauza unei lovituri de mașină? 😕
Eu asa ma gândeam ca ar fi sa piardă copilul prin faza asta.
La media este Christina👆😃
Va pup😘💖
Bye💟💕
CITEȘTI
The Change vol 2.
Ficțiune adolescențiIn volumul asta o sa povestesc viață copiilor lui Jessie&Sofia, Melissa&David, Kevin&Emma si Jen&Brandon.