Xena însărcinată

122 14 1
                                    

Din perspectiva lui Ashley
Dupa o luna.
Sunt tot timpul supărata din cauza pierderii copilului. Imi e dor de el in fiecare zi,chiar daca nu l-am văzut pentru ca nu m-au lăsat sa il vad. Mie atât de dor de el. De ce mi l-a m-ai dat Dumnezeu daca mi l-a luat inapoi? De ce? Ca nu inteleg de ce.
Ma ridic din pat si merg spre dulap. Imi iau geaca si încălțările si ies afara cu Anisia.
Din perspectiva lui Zack.
Stau cu Julio de vorba,apoi apare Xander care părea ca e beat. Noi ne uitam la el ciudat si nu avem nicio reacție.
-Xena. Xena,unde ești Xena?zice Xander beat. Unde esti fa? Ca mi s-a făcut o pofta de tine. Xena. Ia uite ba,nu e aici. Unde e Xena?
El o cauta pe Xena si noi ne uitam la el,apoi el ne observa si pe noi.
-Ce faceti ma băieți? Vați lăsat de băut?ne intreaba el. Nu vorbiți.. Xena? Unde esti?zice el căutând-o din nou pe Xena.
De odata ,apare si Xena din camera.
-Erai aici in dormitor?intreaba Xander
-Te-ai îmbătat?intreaba Xena
-Da..putin.zice el. Hai du-te in camera ,dezbrăcate ca vin. Frumoasa mea.
Xena se duce inapoi in camera si noi plecam.
Din perspectiva lui Xena.
Stau in pat si ma gândesc la vorbele lui David si incep sa plâng. In camera apare Xander beat.
-Ce ai?intreaba el. De ce plângi?
-De fericire.i zic.
-Bravo... Asta am urît eu cel mai mult in viață. Minciuna,dar și trădarea. Dar mai ales,trădarea.zice el
-Si eu urăsc criminalii si sunt nevoita sa trăiesc cu unu din ei.i zic referindu-ma la el.
-Ți-am pus lumea la picioare,dar tie tot nu-ți ajunge.zice el.
-De cand mi-ai distrus tot ce am iubit pe lumea asta, nu o sa te iert nici in mormânt.i zic.
-Pentru cine am făcut toate astea? Nu pentru tine? Nu te iubesc eu pe tine cel mai mult?zice el. Ți-am dat o viață mai buna decat cea pe care ai avut-o sti tu unde.zice el amintindu-mi de locul unde am stat înainte cu David si Nicholas.
De odata,iau perna si io pun pe fata. Apăs cu putere pe perna si apoi o dau la o parte. Vad ca nu se mai mișca. A..murit? De odata el își ridica privirea si zâmbește,apoi rade. Ma uit la el si apoi imi întorc privirea.
Din perspectiva lui David.
Imi pare rau ca a trebuit sa ma despart de Xena. Dar ea acum e cu Xander. S-a obișnuit cu el,e cu el. Eu ce sa mai caut in viața ei? Pe mine si ea ne-ar lega doar copilul,care acum nu mai e. Nenorocitul de Xander ne-a omorât copilul. Nu o sa uit niciodată ziua aia blestemată. Si cred ca nici Xena nu o sa uite.
Din perspectiva lui Xander.
Stau in casa si ma uit la tv. De odata,apare un dușman de al meu,Jack.
-Ce cauti ma tu aici?il intreb
-Vizita.zice el. De ce? Nu te așteptai sa ma vezi,nu?
-Nu..i zic. Ce vrei?
-Marfa.zice el scoțând pistolul. Unde e marfa?
-Nu ți-o dau.i zic.
-Nu mi-o dai,nu?zice el
-Nu.i zic.
-Bine atunci...zice si trage cu pistolul in mine,mai exact,in umar.
Raman pe jos si deja i aud pe Zack,Julio si Matthew. Zack vine spre mine si ma ajuta sa ma ridic. Ramanem pe jos si ni se alătura si Julio si Matthew. De odata apare si Xena.
Din perspectiva lui Xena.
Ajung acasa si i vad pe toți la usa de la camera pe jos. Observ ceva roșu,gen sânge. Ma uit la brațul lui Xander si vad ca il avea de sânge.
-Ce ai pățit ma?il intreb
-Nu am absolut nimic.zice el. Da ce iti pare rau,ca n-am murit? Ți-ar place sa ramai fara mine.
-Mi-ar place sa raman fara tine.i zic mergând in camera
-Vezi ca te aud.zice el.
-Dar n-am zis-o pentru mine.i zic
-Iar esti tare in clanță?zice el.
Nu i răspund si il las in pace.
Din perspectiva lui Ashley.
Astăzi merg acasa la mama si tata. Nu ma mut,ma duc in vizita. Zack a venit cu mine si e mai bine asa. Ajung acasa si merg in camera părinților mei. I găsesc acolo vorbind.
-V-am întrerupt?i intreb
-Nu..intra.zice tata
Intru si Zack iese afara. Raman cu mama si tata si vorbesc cu ei despre ce s-a întâmplat intre timp.
Din perspectiva lui Xena.
Ma plimb pe hol in casa si il vad pe Xander.
-Ce ai Xeno?ma intreaba. De ce plângi?
-Ma gândesc la Ashley... Ce o fi in sufletul ei acum ca și-a pierdut copilul!?i zic
-Asta-i viață.zice el.
-Asa cum zici tu.i zic.
-Ma mai iubești?ma intreaba.
-Tot nu.i zic
-Dar tre' sa recunoști ca noi doi suntem legați pe viață.zice el.
-Esti convins?il intreb
-Inca un pic si te conving si pe tine.zice el.
-Esti nebun...da-te dracu.i zic si intru in camera
-Sunt nebun,ha?zice el.
Peste cateva ore.
Stau in pat si ma doare foarte tare burta. De odata,apare Anisia
-Xena ce ai? Ca n-ai ieșit toată ziua din casa.zice ea
-Mi-e rau,rau de tot.i zic
-Pai hai să mergem la spital.zice ea
-Lăsai dracu de doctori cu spitalele lor,ca nu mai suferință e intre pereții aia.i zic
-Pai..eu ce sa fac? Cu ce sa te ajut?intreaba ea
-Stai aici un pic cu mine.i zic
-Xena sa nu ai vreo boala la care sa mori.zice ea
-De ce n-a dat si peste mine norocu asta sa mor? Ca as muri dracului odata si n-aș mai suferi atata,n-aș mai simți nimic.i zic
-Xena nu mai vorbi,nu mai vorbi asa.zice ea. Hai ca eu ma duc sa iti fac un ceai poate o sa te simți mai bine de la ala.zice si pleacă.
Ma doare tare de tot. Sigur am mâncat ceva stricat. Anisia se întoarce cu ceaiul și îl beau. Sper sa imi treacă. Ma ridic din pat si ma îmbrac si ies afara.
Ies afara si ma așez pe o banca lângă Anisia.
-Xena ce ai? Iar ție rau?ma intreaba
-Lasa-ma..i zic..
-Hai ma sa il chem pe Harold ma.zice ea. Ca e doctor si poate zice ce ai,ce sa facem.
-Xena sa mergem macar la spital.zice Lariss
-Lăsați-ma cu Harold si cu spitalele voastre,am mâncat ceva stricat.le zic.
-Xena nu e de la mâncare,ca te tine asa de câteva zile.zice Anisia
-Da te-ai gândit ca poate esti insarcinata.zice Zack
Raman blocată cateva minute,apoi imi revin. Daca e adevărat de zice? Nu vreau sa fie adevărat. Nu pot sa cresc un copil de la criminalul de Xander,nu pot.

Hello😁
In sfârșit un nou capitol si pe aci😂
Mai târziu poate pun si la Pregnant with my brother😀💖
Ce părere aveți? 👆😃
Va pup😘💟
Bye💗💕

The Change vol 2.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum