Το να εξηγήσεις πως είναι να ζεις με κατάθλιψη σε κάθε περίπτωση δεν είναι ποτέ καλό , εκτός αν το άτομο που του ανοιχτείς έχει ζήσει το ίδιο με σένα. Θα αναρωτιέστε γιατί όμως; Επειδή η μόνη απάντηση που μπορείτε να δεχτείτε θα είναι "αυτά είναι μπούρδες" ή "δεν έχεις τίποτα βρε" και το χειρότερο "απλά γίνε χαρούμενη - σταμάτα να λυπάσαι" μερικές φορές σου λένε και : "απλά ξύπνα μία μερα χαρούμενη". ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΤΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑΙ ΟΥΑΟΥ. Καλά, μας δουλεύουν; Πόσο χαζός πρέπει να είσαι για να πεις ένα τέτοιο πράγμα;
Οκ θα μου πεις έτσι όπως έχουμε καταντήσει όλοι, έχουμε έλλειψη IQ .
Όμως το χειρότερο από εμπειρία μου, είναι το να το εξηγήσεις στην ίδια σου τη μητέρα. Προσωπικά προσπάθησα μία φορά, που δεν με άφησε να ολοκληρώσω. Το όλο concept ήταν πως ζήτησα βοήθεια, (μετά από 8 μήνες που με ρωτούσε "τι έχεις?" Και έλεγα "τίποτα") και αυτή νευριασε, πραγματικά. Με έβαλε τιμωρία, γιατί; Επειδή της ανοίχτηκα. Κάτι που θέλει ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ. Ποτέ δεν είχα υποστήριξη από αυτήν. Όταν έκλαιγα (όχι μόνο για αυτό το θέμα , και για άλλα τα οποία ήξερε γιατι έκλαιγα) νευριαζε και μου έλεγε να σκασω, έφευγε, μου φωναζε "ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΩ" που ουσιαστικά αυτή έφταιγε. Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο και θα ταυτιστείτε μερικοί, είναι πως, όταν έχεις κατάθλιψη,φτανεις σε σημείο έλλειψης ύπνου, δεν τρως φαγητό, βαριέσαι να κάνεις ένα απλό ντουζ, δεν σου είναι τίποτα διασκεδαστικό πια. Πράγματα που συνήθιζες να κάνεις και τα αγαπούσες πλέον τα μισείς. Δεν θέλεις να βγαίνεις έξω. Απομακρύνεσαι από φίλους και γνωστούς. Απομακρύνεσαι γενικά, από την ζωή,την διασκέδαση, και την κοινωνικοποίηση.
Ή κατάθλιψη είναι ότι χειρότερο που μπορεί να συμβεί σε έναν άνθρωπο. Και ναι, έναν άνθρωπο, όχι έναν εφηβο/μια έφηβη. Δεν είναι εφηβεία. Ή κατάθλιψη μπορεί να εμφανιστεί και όταν είσαι 20-30-40 και μέχρι και 90+ χρόνων. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΊΑ. Και το κυριότερο, ή κατάθλιψη δεν είναι "είμαι λυπημένος/στεναχωρημένος" , ενας άνθρωπος στεναχωριέται αν χάσει το πορτοφόλι του , του κλέψουν το σπίτι, χάσει κάποιον συγγενή, μέχρι και αν κάνει κούρεμα που δεν του αρέσει. Αυτό είναι στεναχώρια. Ή κατάθλιψη δεν έχει συναίσθημα, νιώθεις κενός.
Δεν έχει σημασία τίποτα από τη στιγμή που έχεις κατάθλιψη. Δεν σε νοιάζει τίποτα και δεν εννοώ μόνο το τι θα φορέσω κάπου, ή τι μαλλιά θα φτιαξω , εννοώ το αν θα φάω, αν θα γυμναστω, αν κάνω κάποια δραστηριότητα. Δεν υπάρχει όρεξη.
Δεν σηκώνεσαι απο το κρεβάτι, όσο και να σου φωνάζει ή μητέρα σου πως είσαι ένα τεμπελόσκυλο και πώς βαριέσαι, και μετά να αρχίζει το τι έκανε αυτή στη ηλικία σου. Νιώθεις άσχημα γιατί ξέρεις ότι αυτή δεν γνωρίζει τίποτα από όλα αυτά..
🔹Μπορεί μερικοί από σας να ρωτήσουν : " πως είναι να έχεις κατάθλιψη"
🔸Ή κατάθλιψη δεν είναι μαζί σου 24ώρες το 24άωρο. Όμως σε ακολουθεί, μερικές φορές σε ακολουθεί αθόρυβα χωρίς να νιώσεις πως είναι δίπλα σου . Όμως άλλες φορές η παρουσία της είναι αισθητή, και απο τη μία στιγμή στην άλλη μπορεί να μετατρέψει οτιδήποτε.
Είναι σαν να χαμογελας, να γελάς σε κάποιο ανέκδοτο ,όσο έχεις ένα σύννεφο από πάνω σου. Όμως αυτό το σύννεφο να είναι αραιό, και άσπρο, χωρίς να προκαλέσει τίποτα. Αλλά αυτο το σύννεφο μπορεί να μαυρισει σε δευτερόλεπτα, να ρίχνει μαύρη βροχή και να χτυπάει μαύρους δυνατούς κεραυνούς πάνω σου, ως αποτέλεσμα να "νιώσεις" αυτό το άδειο πικρό συναίσθημα μέσα σου. Δεν χάνεται ή κατάθλιψη, είναι μέσα σου το σκοτάδι της και σε κυριαρχεί όλο και κάθε μέρα περισσότερο. Δεν είναι εύκολο να την νικήσεις. Μερικές φορές και αδύνατο ! Αυτό είναι ή κατάθλιψη. Αυτο.◾Τα λέμε σύντομα! 😖😞
YOU ARE READING
Surviving depression (βιογραφία)
SpiritualΒιώνοντας καθημερινά με την κατάθλιψη - μία αληθινή ιστορία - ημερολόγιο από εμένα.