🌹-SON-🌹

222 21 6
                                    

Fiko ve Sibel barışalı iki ay olmuştu. Çiler ve Ozan'ın yaptıkları kötülükler onlara hiçbir zarar verememişti.
Birbirlerini eskisinden çok daha fazla seviyorlardı. Özellikle de Sibel Fiko'nun değerini daha iyi anlamıştı.
Eskisi gibi birbirlerinden ayrı bir günleri bile geçmiyordu. Fiko'nun dediği gibi sımsıkı olmuşlardı.
Tayfa'nın final maçı olduğu gün, Fiko Sibel'e evlilik teklifi etmeyi düşündü. Tayfayla konuşup bir plan yaptı.
Maç günü geldiğinde Fiko iki kat heyecanlıydı. Maçta Sibel için oynadığını düşündü ve her zamankinden daha çok sayı attı. Tayfa her zamanki gibi "takım" gibi oynayarak maçı kazanmışlar ve kupayı almışlardı.
Maç bittikten sonra takım sahanın ortasına dizildi. Sadık ve Ali üzerinde "Sibel benimle evlenir misin" yazılı pankartı açtılar ve Fiko önüne geçip dizlerinin üzerine çöktü. Herkes, en çokta Sibel şok oldu.
Fiko ellerini iki yana açar ve "Gülüm benimle evlenir misin"der.
Sibel'in gözlerinden birkaç yaş damla süzülür ve "Evet. Evet evlenirim" der. Herkes alkışlamaya başlar. Sibel sahaya iner ve Fiko'ya sarılır.
Bir hafta sonra da aile arasında nişanlanırlar.

Aradan beş yıl geçer. Tayfa hayallerindeki gibi milli takıma girmeyi başarmıştır. Sibel konservatuar okumuş,kariyerinde başarılı olma yolundadır. Ve tabiki Fiko ile evlenmişlerdir. Hayallerindeki gibi iki katlı şirin bir ev almışlardır. Bahçesinde de basketbol sahası vardır. Her şeye rağmen Fiko ve Sibel bütün zorlukları geride bırakıp hayallerini yavaş yavaş gerçekleştirmişlerdir. Tabi sadece onlar değil. Diğerleri de titnaklariyla kaziyarak hayallerine ulaşmışlardır.
En çok istedikleri şey olan mahallelerinden kurtulsalarda,bütün anılarının biriktiği,iyi kötü günde orada beraber oldukları mekanlarına yıllar sonra hepberaber çocuklarıyla gelip,ne kadar yükseğe çıksalarda ne kardeşliklerini ne de nereden geldiklerini unutmamışlardır...

Aslında yazmayı planladığım başka şeyler vardı fakat bi anda final fragmanını görünce bende finale uymak istedim.. belki Özgü ve Baran'ı başka yerlerde beraber görürüz..
Okuyan,güzel yorumlar yapan herkese çok teşekkürler.
Hoşçakalın GÜLÜMGİLLER..🌹

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Küllenmez Aşk FİKBELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin