Dizi Müziği
Merhaba, benim adım cho-hee. adımın anlamı güzelmiş. Uzun zaman önce ailemi kaybettim. Sun-Hee adında tatliş ve bi o kadar da çılgın bi arkadaşa sahibim. Biz beraber kalıyoruz. Ben onun o benim ailem bu hayatta. Neyse.. Lafı uzatmayalım.
Ben şu anda markette çikolata arıyorum. canım (!) arkadaşım sun-hee ile oyun oynadık ve kaybeden kazananın dediği bir şeyi yapacaktı. bilin bakalım kim kaybetti, tabi ki ben. Tamı tamına 1 saattir sun-hee'nin dediği çikolatayı arıyorum.En iyisi şunu bir arayayım.
telefonu cebimden çıkardım, numarayı çevirdim ve kulağıma götürdüm.
Ben: Alo, sun-hee senin istediğin çikolatadan yok ki burada. üstelik benden cips almamı istedin ama hangisi olduğunu söylemedin.
- Ha! çikolata mı ? cips mi ? hanım efendi sanırım yanlış numarayı aradınızbenim adım jungkook.
Ben: Hey ! bambam yoksa sen misin ? siz ikiniz bana oyun mu oynuyorsunuz ?
- Dediğim gibi hanım efendi benim adım jungkook.
Ben: Ö-Öyle mi? Şey.. Çok özür dilerim ben gerçekten özür dilerim.
- Sorun değil. Olur böyle şeyler😊
Ben: Anlayışınız için teşekkür ederim. Kapatayım ben o zaman.
- Bekleyin! isminiz nedir?
Ben: Neden?!
- Merak ettim.
Ben: Cho-Hee
- Hmm.. Cho-Hee güzel isim. İyi günler.
Ben: İyi günler.
hızlıca telefonu kapattım ve geri cebime soktum. tanrım neden bu kadar şapşalım. numarayı nasıl yanlış çeviririm off. bu utanç verici!!
birkaç tane o marka bu marka çikolata aldım ve kasaya gidip parasını ödedim. ardından eve gittim. içeri girdiğimde Cho-Hee televizyon açmış, elinde telefon, sağ tarafta radyo çalıyor, sol tarafta tableti var! Evet, bu kızın manyak olduğu dermatolojik olarak test edilmiş ve kanıtlanmıştır.
Ben: Seni manyak kız!! Ne yapıyosun böyle ?
SH: Sana ne!! Hem sen çikolatamı getirdin Mi bakim!!
Ben: Hayır!
SH: Ne?! Nasıl?! Niye yaaa?!!Ben: Yoktu da ondan!!
SH: Başka bakkala gitseydin!!
Ben: Yoq yğaaa!! Şuna bak! Banane! Ben o bakkala gittim yoktu. Şansını kaybettin.
SH: Öfff!!! Gıcık şey!! Bende Bambam'ı arayayım da bari o getirsin bana çikolatamı!! Hıh!!!😒
Ben: Ay öf!! Ne yaparsan yap!!
Bi zaman sonra Bambam geldi.
SH: Hoş geldin Bambam!!
Bambam: Hoş buldum😊
SH: Çikolatamı getirdin mi?!!
Ben: Sun-Hee!! Çocuğu içeri davet edeceğine ne diyon ya!! Kapıda kaldı çocuk!! Geç içeri Bambam!
Bambam:😊 Al bakalım çikolatalarını.
SH: Ver!! Sağol!!
Bambam: 😊
Ben: 😒 Manyak kız!!!
..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Aşk 1 Kalp
Fanfiction- alo, sun-hee senin istediğin çikolatadan yok ki burada. üstelik benden cips almamı istedin ama hangisi olduğunu söylemedin. - oh ! çikolata mı ? cips mi ? hanım efendi sanırım yanlış numarayı aradınız benim adım jungkook. - bambam yoksa sen misin...