Lily'den
James'in Severus'a vurmasına aldırmadan salondan çıktım. Koşarak koridorda ilerledim. Koştuğum için arada sırada öğrencilere çarptığım oluyordu. Aklıma gelen ilk yere doğru gidiyordum.
Mızmız Myrtle'ın tuvaletine.Zaten oraya kimse gelmezdi. Bundan yararlanarak oraya gidiyordum. Tuvalete adımımı attığım an zorla tuttuğum göz yaşlarımı serbest bıraktım. Her biri yanaklarımda süzülüyor ve sonunda yere düşüyordu.
Yavaş adımlarla duvara doğru yürüdüm. Her adımımda bir kaç gözyaşı daha özgür oluyordu. Duvarın kenarına çömeldim.
Myrtle yanıma geldi. Benim de ağladığımı görünce " Seni de mi öldürdüler??" dedi ve benden daha(!) sesli şekilde ağlamaya başladı.
Arada sırada bana soru soruyordu. Bense cevap vermiyordum. Son sorusuna da cevap vermeyince klozete girdi. Cidden fena ıslanmıştım ama umrumda değildi.
Aklımda hala Severus vardı. Bana "bulanık" demişti. O benim en iyi arkadaşımdı. Ben onu herkesten korumuştum. Hemde ne olursa olsun.
Canım yanıyordu. Sanki biri bana Crucio laneti yapmıştı. Canım yanıyordu ama ölmüyordum. En acısı da buydu zaten.
Bana ilk bulanık diyen değildi. Ama benim canımı yakan ilk bulanık diyen olmayı başarmıştı.
Ellerimle gözlerimi ovdum. Tam o sırada telefonumdan ses geldi. Baktığımda mesaj olduğunu gördüm.
Ukala Bilinmeyen: O aptalı boşver Lil.
Mesajın içeriği ve kimden geldiği beni gülümsetti.
Zambağım: Haklısın bilinmeyen. Ama o benim en yakın arkadaşımdı. Bunu kaldıramam.
Ukala Bilinmeyen: Sen çok güçlüsün Lil. Bunun üstesinden gelebilirsin.
Zambağım: Teşekkürler bilinmeyen. Cidden iyiki varsın.
Ukala Bilinmeyen: Sende Lil. Sende iyiki varsın. Ama haklısın yani bende iyiki varım.
Son mesajla küçük bir kahkaha attım. Az önce ağlıyor,şimdiyse gülüyordum.
Zambağım: 😆 Bende diyordum ki ne zaman kendini övecek. 😆
Ukala Bilinmeyen: Her zaman Lil. Ben her zaman kendimi övücem. Böyle mükemmel bir varlığı nasıl övemem.
_______________________________________Bir sonraki bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Evans Potter Oluyor : Lily Evans Potter//ASKIDA//
Sachbücher''Gülü seven dikenine katlanır James'' ''Sorun da orada o gül değil o bir zambak.'' *Kurgu Olmayan #566 *Kurgu Olmayan #530 *Kurgu Olmayan #505 *Kurgu Olmayan #285 *Kurgu Olmayan #246 *Kurgu Olmayan #207