Φαίδρα
Πάνω απ' το κεφάλι μου το φως χορεύει, πέφτει στα μάτια μου που τσούζουν, με τυφλώνει, με πονάει. Γύρω μου φωνές – τη σκότωσες, μαλάκα! – και παρακάλια – μωρό μου, μη, μην κλείνεις τα μάτια, σε ικετεύω! –, όλα μπλέκονται μεταξύ τους, ποδοβολητά, στριγγλιές, τα πάντα. Πονάω, πονάω τόσο πολύ, αναρωτιέμαι αν έτσι κάπως αισθάνεται ο κιμάς. Ο κιμάς μπορεί να μην έχει αισθήματα, αλλά εγώ σίγουρα έχω διάσειση. Βήχω και φτύνω ένα μείγμα από χώμα και αίμα, λάσπη με γεύση σκουριάς. Κάτι ζεστό και υγρό πέφτει πάνω μου, πάνω στις πληγές μου, τσούζει, γαμώ το – Φαίδρα! Το φως απομακρύνεται χοροπηδώντας γοργά. Όλα σβήνουν.
Κάποιοι πηδιούνταν στη διπλανή τουαλέτα. Τα βογκητά τους με συνέφεραν από την ανάμνηση. Σκούπισα το ιδρωμένο μου μέτωπο και ακούμπησα στη σκασμένη, ξύλινη πόρτα προσπαθώντας να σταματήσω το τρέμουλο. Άκουσα ένα πνιχτό «τελειώνω!» από δίπλα και χαμογέλασα άθελά μου. Η κοπέλα προσπαθούσε να κρύψει τους ήχους του οργασμού της, αλλά δεν τα κατάφερνε πολύ καλά. Σε λίγο θα χτυπούσε κουδούνι κι έπρεπε να βγω ή να περιμένω μέχρι το τέλος του σόου. Αποφάσισα να βγω. Είχα σχεδόν φτάσει στην πόρτα όταν η δεύτερη τουαλέτα άνοιξε κι από μέσα βγήκε η Αλίνα. Πίσω της, διέκρινα καστανόξανθα μαλλιά και γυμνό δέρμα, αλλά δεν ξεχώρισα πρόσωπο.
Η Αλίνα κατευθύνθηκε προς το νιπτήρα. Φύγε, είπα στον εαυτο μου, αλλά ο εαυτός μου με αγνόησε επιδεικτικά. Κι εσύ αναρωτιόσουν αν ήταν ζευγάρι με τον Αργύρη, κακομοίρα μου. Ξαφνικά, τα καστανά της μάτια συνάντησαν τα δικά μου στον καθρέφτη. Πανικόβλητη, με άρπαξε απ' τον καρπό και με τράβηξε έξω, κάνοντάς μου νόημα να μη μιλήσω. Είχαμε φτάσει στο πίσω μέρος της αυλής όταν σταμάτησε. Τα δάχτυλά της είχαν αφήσει υγρά αποτυπώματα στο δέρμα μου.
«Σε παρακαλώ» είπε ξέπνοη. «Σε παρακαλώ, μην το πεις σε κανέναν».
Κούνησα το κεφάλι μου αρνητικά, παλεύοντας να πάρω ανάσα.
«Δεν... δεν πρόκειται. Όλα... όλα καλά» τη διαβεβαίωσα. « Ο Αργύρης...»
Σταμάτησα στη μέση της πρότασης, χωρίς να έχω ιδέα τι ακριβώς ήθελα να ρωτήσω. Ο Αργύρης ξέρει; Ναι, αλλά αν ήξερε τι: ότι της άρεσαν οι κοπέλες ή ότι γαμιόταν με μία στις τουαλέτες του σχολείου;
Το κουδούνι χτύπησε.
«Κάνουμε κοπάνα;» με ρώτησε βιαστικά η Αλίνα και κοίταξε πίσω της. Το προαύλιο είχε ήδη αρχίσει να αδειάζει.
YOU ARE READING
Μωβ
Teen Fiction«Τουλάχιστον πέντε άτομα εδώ μέσα σκέφτονται να την πηδήξουν» μουρμούρισε. «Και δεν παίρνω όρκο για τον Δελλή». Είχε δίκιο, ακόμη κι ο μαλάκας ο φιλόλογος κοίταζε την καινούρια με λάγνο ύφος. Μπλιαχ. «Εσύ;» τη ρώτησα ψιθυριστά. Με την Αλίνα ήμαστα...