[ "Gabrielle Aplin - Start Of Time" Dinleyin ]
Lydia alarmın lanet sesiyle tüm enerjisini yitirip gözlerini açtı. Alarmı yere fırlatıp tekrar uyuyacaktı ki aklına bugünkü planları gelmişti.
Alli:Lyds hadi kalk okula geç kalıyoruz!!
Lyd: Hemen geliyorum! Ya da yarım saat sonra, bilemem!
-Bugün çok etkileyici olmalıyım. Erkekler bundan hoşlanır. Ama.. Stiles'in hoşlanacağından pek emin değilim, o çok garip biri. Ama olsun. Erkekler aynıdır!Lydia dolabından mavi gömleğini ve siyah kalem eteğini çıkardı. Önce mavi gömlek ile kırmızı bluz arasında kaldı.. Ama Allison o sırada odasına girerek,
- En sevdiği renk mavi.
Lyd [şaşırarak arkasına döner]: Hı, Ne? Neyin?
Alli: Stiles'ın.En sevdiği renk mavi..
Allison göz kırparak odadan çıkmıştı. Lydia bu çelişkili durumu aldırış etmeden mavi ve siyah kombinini giyindi.-STILES-
Dün geceden beri bu kitaptaki olayı çözmeye çalışıyordum doğru dürüst uyuyamamıştım bile.. Scott bana, Lydia'nın kitabı şiddetle istediğini söyledi ve kitabı ısrarla benden aldı. Ben de aldığım notlardan çözmeye çalıştım. Bu kitap, doğaüstü güçlerin nasıl yönetileceği ve bu yeteneklerin çeşitlerinden bazı bilgileri içeriyordu. Bunu ilk anladığımda güçlerin her türünü iyice araştıracaktım ama Scott benden kitabı almıştı. İşlerim yarım kalınca stresli ve bir o kadar da agresif oluyordum. Bu olaya bir nokta koymalıydım. Masamı herhangi bir şey bırakmamaya özen göstererek topladım ve okul için yola koyuldum.
...
Stiles ve Lydia kimya dersinde aynı sınıfta ders görüyorlardı. Stiles her zaman sınıfın en kuytu köşesinde oturur, ders boyu Lydia'yı izlerdi. Lydia ise derslere katılır zekiliğini konuştururdu. Stiles, Lydia sınavlarından her A+ aldığında sevinir, kendisinin berbat notuna bir gram üzülmezdi.
Yine bir kimya dersinde Stiles geç kalmanın telaşıyla sınıfa girmişti. Kapıyı tıklatmadan öylece girmesiyle sınıf gözlerini birden Stiles'e yöneltmişti. Kimya hocası Jennifer Blake idi ve Stiles'i severdi. Ona karşı bir sevgisi vardı başından beri. Stiles ailesini kaybettiğinden beri Jennifer ona adeta bir "anne" gibi davranıyordu. Stiles bu kabalığı karşısında Jennifer'dan ve sınıftan özür diledi ve en köşe sırasına geçecekken Jennifer ona durmasını söyledi.
J: Stiles. Sen geç kalmadan önce proje için ikili gruplara ayrıldık ve sen de Lydia ile grup çalışması yapacaksın.St: Ama Bayan Jennifer ben.. Ben Lydia ile çalışamam bu imkansız!
J: Hadi Stiles, Lydia'nın yanına otur.
Stiles ve Lydia şaşkın bir şekilde birbirlerine baktılar. Ne Lydia ne de Stiles böyle planlamamıştı. Lydia'nın planında Stiles'i sıkıştırıp tehdit etmek vardı. Ama bu durum onu oldukça şaşırtmıştı.
Stiles ise soğuk terler döküyordu. İlk defa bu kadar yakınlaşacaklardı onu uzaktan izlemeye bile dayanamazken şimdi onunla proje hazırlayacaklardı ha? İnanamıyordu. Her ne kadar ondan çekinse de sevdiği kız ile bir anısı olacağı için mutlu oluyordu. Tüm bunlar yetmezmiş gibi Jennifer bir kural daha koymuştu.
J: Bu akşam projeyi yapmaya başlasanız iyi olur. Birbirlerinizin evinde buluşarak bu işi 1 haftaya bitirmenizi istiyorum. Okulda yapmanızı kesinlikle istemiyorum. İyi çalışmalar!
[Lydia ve Stiles aynı anda]: Lanet olsun! -multimedia-İleri ki bölümler çok gizemli ve tatlı olacağa benziyor :> Umarım hikayemi severek okuyorsunuzdur, sevgiler! ♡