Pradžia

133 18 5
                                    

*prieš 4m.*

Grįžinėjau iš mokyklos namo ramiomis bei šiltomis Ohio gatvėmis. Šiandien buvo nuostabus oras. Šypsena nepaliko mano veido. Dairiausi po kaiminystėje stovinčius namus ir pamačiau prie vieno namo mašiną ir aplink ją daug daiktų. Atrodė jog kažkas rengiasi išvykti ir tikrai ilgam. Atpažinau kieno tai tai namas. Mūsų rajonas nėra didelis ir čia galim sakyti visi vieni kitus pažįsta. Priėjau arčiau ir pamačiau šviesiaplaukį kuris krovėsį daiktus į mašiną.

"Jake?" Paklausiau ir priėjau arčiau. Mes jau keli metai kaip su juo nebebendraujam. Kai buvom mažesni eidavom kartu į mokyklą ar šeip pažaisti į parką, bet veliau viskas pasikeitė. Ėjom į skirtingas mokyklas ir turėjom skirtingus draugus. Aišku kai gatvėje pamatydavom vienas kitą nusišypsodavom ir pasisveikindavom iš mandagumo. Jake atsisuko į mane. Matėsi nuostaba jo akyse. "Kažkur išvyksti? O gal išsikraustai, nes pagal daiktų skaičių šis variantas būtų logiškesnis." Šyptelėjo.

"Žodis išsikraustai labiau tiktu" nusišypsojau. Jake visada budavo tas su kuriuo lengva ir begalo linksma bendrauti.

"Kur kraustaisi?" Smalsumas mane nugalėjo

"Į LA važiuoju pas Logan kol susirasiu savo butą ar namą pagyvensiu su juo." Jis uždarė bagažinę. Aišku Jake buvo už mane metais vyresnis. Tai mokyklą jau buvo pabaigęs.

"HEEEEY" iš toliau pasigirdo vaikino balsas. Abu atsisukom į tą pusę iš kurios pasigirdo balsai. Du vaikinai sparčiai artėjo prie mašinos. Aš juos atpažinau jie Jake draugai, bet pati su jais niekada nesu bendravusi.

"Tai sekmės" atsisveikinom ir apsikabinus su Jake pasukau link savo namo kuris buvo kitoje gatvės pusėje.

"CHAANCE, ANTHONY!" girdėjosi Jake šuktelėjimas.

*Dabar*

"Eva, prašau" dar kartelį pakartojo Jenn. Aš uždariau šaldytuvo duris, kad galėčiau ją matyti.

Pažvelgiau į ją ir atsidusau. Ji sedėjo ant virtuvės stalviršio ir valgė salotas. Priėjau arčiau jos ir padėjau apelsinų sultis.

"Nežinau. Man gerai ir čia. Dabar neturio didelio noro kažkur keliauti" Pasakiau pakeldama žvilgsnį į ją.

"Važiuojam LA nuostabu. Su Ohio nepalyginsi. Aš nenoriu, kad kiti galvotu jog mano geriausia draugė nevykelė kuri sėdi namuose." Ji nusišypsojo ir nušokusi nuo stalviršiau nužingsniavo link durų. Aš atsiremiau į stalą ir žiūrėjau į nueinančia Jenn. " Ir šeip ten tikrai nuostabu. Pati ten praleidau savaitę ir noriu daar, nes įsimylėjau tą vietą." Pasklido garsas nuo durų. Tai nupėdimau prie jų ir mačiau kaip Jenn maunasi batus.

"Pagalvosiu apie tai." Pasakiau vartydama akis. "Ar butinai turi taip anksti išeiti?"Nukreipiau temą

"Deja taip. Šiandien mama prašė atvažiuoti pas juos ir pasaugoti Olivia." Liūdnai šyptelėjo ir mane apsikabino.

"Gerai. Susiskambinsim veliau?" Paklausiau ir atrakinau jai duris.

"Taip žinoma." Pasakė ir išskubėjo iš mano buto.

Nupėdinau į savo kambarį ir atsidariusi spintą išsitraukiau lagaminą. Atsidusau ir pradėau krautis daiktus. Jenn visada laimi. Ir šeip pasiilgau nuotykių ir susijaudinimo šiurpuliukų kurios jauti kai darai kažką beprotiško.

Tai tikiuosi atsiras skaitančių.

Tik pradžia trumpa kitos bus ilgesnės.

Team 10Where stories live. Discover now