Team 10 house

99 14 4
                                    

 Palaukėm kol atvažiavo nutempti mano mašinos ir tada patys nusprendėm važiuoti.

"Čia Nathan. Team 10 ir mano fotografas ir kameristas." Jake pristatė vaikiną kuris anksčiau filmavo Jake.

"Sveikas" pasisveikinau ir tada atsisukau į Jake "Tai kažkada girdėjau, kad esi įkūres kažkokia youtube grupę. Tai ji ir vadinasi Team 10?" Paklausiau, o jis linktelėjo patvirtidamas. "Tai kaip sekasi jums čia."

"Na neskaitant visų dramų kurios verda youtube tai gerai. Gyvenu su pačiais nuostabiausiai ir linksmiausiais žmonėmis, mes beprotiškai leidžiam laiką ir aš džiaugiuosi juos turėdamas." Jake pasakė važiuodamas link savo namų.

Išlipom iš mašinos ir mus pasitiko nedidelė grupelė vaikų kurie vis kažko klausinėjo ir prašė Jake.

"Čia fanai" paklausiau

"Taip. Jie visada čia. Tu eik pro vartelius į namą, o aš tuoj nusifotogtafuosiu su keliais ir ateisiu." Pasakė ir aš pasukau link vartelių. Atidariau duris ir apsižvalgiau aplink. Truputi nejauku, nes nieko nepažįstu. Ėjau toliau link svetainės, nes girdėjau iš ten sklindančius balsus.

"Jake čia tu." Pasigirdo moteriškas balsas ir po kelių akimirku ji atsidūrė prie manęs. "Kas tu tokia?" Paklausė.

"Aš Eva ir na čia atvažiavau su Jake. Per jį nespėjau į skrydi ir neturėjau kur pasilikti tai jis pasiūlė atvažiuot čia. Mes su Jake vaikystės draugai." Pasakiau truputi bailiai. 

"Aaa, o tai kur pats Jake?" 

"Jis kieme sakė tuoj ateis." ir po mano žodžių pasirodė pats Jake, pagaliau.

"Kas ateis?" priėjo įsiterpdamas į pokalbį.

"Jake. Labas." Mergina priėjo prie jo apsikabino ir pakštelėjo į lūpas. "Pasiilgau tavęs."

"Aš tavęs taip pat. Beje susipažink čia Eva mano vaikystės draugė ir kaimynė." Atsisuko į mane. Mergina dar vis buvo jo glėbyje. Jie atrodo labai mielai.

"Žinau." pasakė mergina. "Aš Erika." prisistatė. "Kuriam laikui apsistosi?"

"Na nenoriu būti jums našta tai galvoju iki rytojaus pietų tikrai rasiu koki viešbutį."

"Baik tu. Pažįstu tave nuo penkerių ir kelios dienelės tai tikrai niekis palyginus ką aš padariau tavo mašinai tai jauskis kaip namie."

"Galėsi miegoti mano kambaryje." pasiūlė Erika. Aš linktelėjau. "Eime parodysiu kur jis yra." Netoliese paėjome ir pamačiau duris prie garažo kurios ir vedė į laikina mano kambarį. "Taigi nori pasilikti kambaryje ir įsikurti ar nori eiti susipažinti su kitais?" Nusišypsojau

"Susipažinti su kitais gal būtų visai įdomu." 

"Gerai eime jie virtuvėje. Tai Jake anksčiau apie tave nepasakojo."

"Na mes labiau vaikystės draugai. Nuo keturiolikos metų nebelabai sutarėm, nes pradėjom eiti įskirtingas mokyklas ir t.t"

"Aišku. Tai čia buvai atvažiavus atostogu?" šnekučiavomės eidamos link virtuvės.

"Taip su drauge atvažiavom savaitei, nes aš per visas tas fotosesijas tiesiog jos mane išvargino neturėjau laiko normaliai pailsėti. Buvau labai išvargusi, bet vis tiek skyriau joms visą savo dėmesį ir laiką" Balsai vis garsėjo.

"Tai tu irgi modelis kaip ir aš." nusišypsojo. Atėjome į virtuvę ir ten ant kėdžių sedėjo trys vaikinai vieną pastebėjau ir iškart atpažinau. Tai tas pats vaikinas kurį matėm su Jenn. Prie jo stovėjo miela mergina. Aš pažiūrėėjau su šypsena į Erika kuri jau žvelgė į mane. Mes jau buvom atitraukusios visų dėmesį. "Tai susipažikit čia Eva. Jake vaikystės draugė. Ji čia pagyvens kelias dienas. Eva čia Tessa..."Parodė į mergina kuri stovėjo mielai prisiglaudusi prie vaikino." Chance, Anthony, Ivan, Emilio, Chad" Rodė į visus iš eilės, o tada persikėlė į svetainę arba kitaip darbo kambarį. "Meg ir ten Nick."

"Malonu susipažinti su visais." Nusišypsojau.

"Kietai dabar bus naujas žmogus gausim daug peržiūrų. Man taip pat malonu, Eva." Šiek tiek dar su visais pašnekučiavom. Veliau Chance su Tessa kažkur išėjo. Emilio ir Ivan nuėjo redaguoti savo vlogo. Tai liko tik Anthony. Mes irgi nusprendėm prisėsti pavalgyti. Aš atsisėdau prie jo, o Erika prie manęs iš kitos pusės. Su šitais žmonėmis labai lengva rasti bendra kalbą.

*Ryte*

Atsikėliau anksti kas kaip jau žinote man neįprasta. Prabudau nuo vaikinu rėkavimu virš mano kambario. Atidariau kambario duris ir pamačiau prieš mane Jake. Jis laikė ranka taip lyg jau būtų norėjęs daryti duris. 

"Laaaaaaaaabas rytas, Eva." Surekė Jake ir iš kažkokio šautuvo iššovė kojines į lubas. Aš kruptelėjau, nes buvo labai netikėtas veiksmas.

"Kas čia per daiktas?" Garsiai paklausiau. Vaikinai už Jake ant laiptu stovėjo ir juokėsi iš mano reakcijos.

"Merch Gun. Nežinojai?"

"Nee. Galiu pabandyti iššaut?" 

"Thats my guuurl!" sušaukė Jake ir įdėjęs atgal kojines padavė man. Nukreipiau į vaikinus ir net nežiūrėdama kur šaunu greit iššoviau. 

"OOOOOUUU" Visi vaikinai pradėjo šaukti ir tik tada pažiūrėjau kur šoviau. Anthony gulėjo ant laiptų.

Atsiprašau, kad taip ilgai neįkėliau, bet tiesiog buvau parašiusi dalį.

Bet ji neišsisaugojo tai turėjau perrašyt visa dalį ir gavosi visiškai kitaip.

Tikiuosi patiko. Laukiu jūsų nuomonių. Atleiskit už klaidas.

Myliu jus. Peace!



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 28, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Team 10Where stories live. Discover now