Liked by Jenn_Simmons, KylieJenner, Laura_Lee and 38 976 others.
EvaJenkins Bye, bye Ohio and hello LA. So excited.
View all 593 comments
Jenn_Simmons This holidays going to be awesome baby.
LeahV Beauty
EvaJenkins @Jenn_Simmons Hope so
sallyadams Omg why your all photos so beautiful?! ♥♥
Laura_Lee Gonna miss you in photoshoot set.
Užrakinau telefoną ir įsidėjau į rankinę. Aš dabar laukiu Jenn mašinoje, nes ji sugalvojo nusipirkti latte, pakeliui į viešbutį. Mašinoje pasidarė karšta tai išlipau ir uždariusi vairuotojo dureles į jas atsiremiau. Dar vis negaliu patikėti, kad aš čia. Visas tas miesto šurmulys ir geras oras. Esu čia dar tik valanda, bet jaučiuosi gyvesnė ir atsipalaidavusi nei budama Ohio ir leisdama dienas arba namuose arba eidama į fotosesijas.
"Varom?" Ištoliau pasigirdo Jenn balsas. Nusišypsojusi linktelėjau ir įlipau atgal į mašiną. Jenn nebūtų Jenn jei neįjungtu radijo ant viso garso. Užvedžiau mašina ir su šypsenom veide pajudėjom link viešbučio.
Pastačiau mašina netoli įėjimo, kad nereikėtu toli temptis sunkių lagaminų. Viešbutis kurį išrinko Jenn nuostabus. Aišku čia galima rasti ir daaug geresnių manau, bet šitas man taip pat laaabai patiko.
Atsirakinau kambario duris ir įsivariau lagaminą. Kambarys buvo šviesus. Dideli langai ir nuostabus vaizdas už jų. Priėjau prie vienos iš lovų ir griuvau ant jos. Minkšti patailai apgaubė mane. Nusijuokiau ir atsisėdusi pažiūrėjau į Jenn kuri šypsojosi.
"Ačiū, kad privertėj mane važiuoti."
"Tau tikrai reikėo kažkur išvažiuoti, nes ta linksma ir pašėlusi mergina kuria pažinojau nuo devintos klasės, ne dienom, o valandom pradėo nykti." Nusišypsojo. "Gerai persirenkim į kažką patogaus ir varysim apžiūrėti LA."
Padariau taip kaip Jenn ir sakė apsirengiau į patogia aprangą ir kartu su ja patraukiau į miestą.
"Eva?"
"Mhm" Buvau per daug užsiėmusi galvojimu ką pirkti ar cukraus vatą ar ledų, nes žinau, kad abiejų tikrai nesuvalgysiu.
"Žiūrėk koks gražus vaikinas" Negarsiai pasakė Jenn. Jai tik tai ir te rūpi. Apsisprendusi ką pirksiu nusprendžiau pažiūrėti kaip gi jis atrodo. Pamačiau jį ir jis man kažkur atrodė labai matytas. Nežinau kur ir kada, bet esu jį mačius. Prie jo stovėjo dar nedidelė grupelė žmonių su kuriais jis kalbėjosi "Sakiau, kad gražus" Nusijuokė. Prie vaikino priėjo rudaplaukė neaukšta mergina ir paimė už rankos.
"Na šį kart nepasisekė" Nusijuokiau atsisukdama į Jenn. Ji tik atsiduso.
"Kodėl visi gražus vaikinai užimti." Nestipriai kumštelėjau jai į petį.
"Baik tu, geriau eime nusipirksim cukraus vatos. Beje mačiau viena atrakcioną ant kurio dar nebuvom ir labai noriu jį išbandyti." Jenn patraukė link cukraus vatos kiostelio, o aš dar karta atsisukau į tą vietą kur stovėjo vaikinas. Jis jau buvo nuėjęs toliau tai galėjau matyti tik jo silueta. Gal jis šeip koks vaikinas kuris taip pat gyvena Ohio ir tiesiog jau esu jį mačiusi kelis kartus.
"Eva eini?" Atsisukau į Jenn pusę ir greitu žingsniu nuskubėjau prie jos.
Žinai, žinau trumpa ir neįdomi.
Sekančiuose dalyse viskas pasikeis.
Jeigu radote rašybos klaidų tai iš anksto labai atsiprašau :)