Ik ren en ren. Nu ik erover na denk. Door altijd rennen en vluchten Is mijn conditie echt goed geworden. Dat Is dan ook het enige goede aan dit. Ik kijk 1 keer achterom. Ik Had meteen spijt van mijn handeling. Mica rende paal achtermij waardoor ik in shock bijna ben aangereden door een auto.
Getoeter haalt mij uit mijn gedachte. Alles om mij heen Is een waas behalve op 1 persoon na. Micah. Zijn blauwe ogen haakend in de mijne. Ze stonden ongerust maar ook boos. Hij neemt mij in zijn armen. Een vertrouwd gevoeld omhelst mij. Warmte. De warmte die ik al jaren zoek. Hij wiegt me zachtjes heen en weer. Dan tilt hij mij op. Mijn benen voelen week. Ik leg mijn hoofd in zijn nek holte en val in slaap. Een rustige en vredige slaap.
Ik open mijn ogen. Ik herken de kamer niet. Ik zit recht op. Ik bestudeer de kamer geconcentreerd. Het Is een vrij donkere kamer. Alle meubels zijn donker gekleurd maar toch Is de sfeer fijn. Dan merk ik dat ik in een heel groot bed lig. Ik wil opstaan maar dan gaat de deur open. Daar staat hij dan. Zijn haar Is nat. Hij heeft een witte trui aan die zijn mannelijke postuur mooi laat uitkomen. De simpele zwarte broek met all stars er onder maken zijn look af. Hij loop zacht en rustig mijn kant op. Hij laat zich rustig neer zakken op zijn bed. Een kleine zucht verlaat zijn lippen. Hij kijkt me aan door zijn mooie lange wimpers. Zijn blauwe ogen gefocust op de mijne.
'Waarom?' Zijn stem klinkt gebroken. Het doet me pijn om hem zo te zien. Ik kijk weg. Zijn o zo mooie blauwe ogen vreten mijn ziel en hart op als ik te lang in ze kijk. Zijn stem, zijn prachtige melodieuze stem die mijn hart een sprongetje kan laten maken. Ik frumel nerveus aan mijn shirt. 'Het spijt me' komt er zacht uit mijn mond. Hij staat op, schud zijn hoofd en wilt weg lopen maar ik houd hem tegen. 'Waarom ging je achter mij aan?' Het komt er verlegen uit. Hij draait zich om. Zijn blik staat emotieloos. 'Omdat ik de zelfde fout maakte als jou.' Hij draait zich weer om en loopt weg. Het Is stil. Ik hoor de voor met een klap dicht gaan. Ik kijk uit het raam. Hij loopt weg.
Ik zit in de keuken. Het Is stil in het appartement. Ik doe geen geluid te maken. Gek genoeg bang om de sfeer dan juist meer te verpesten. Ik loop weer terug naar de kamer waar ik eerst in lag. Eenmaal in de kamer loop ik meteen door naar de badkamer. Ik zie dat hij mijn tas daar heeft neer gelegd met een handdoek erboven op. Ik besluit om te gaan douchen en even mijn gedachte op orde te zetten. Tijdens het douchen hoorde ik dat micah weer thuis Is gekomen. Ik stap de douche uit. Ik kleed me snel om en draag mijn haar. Ik doe het Is een hoog staartje en loop dan de woonkamer in. Hij zit op de bank met zijn handen in zijn haar.
Wat heeft deze jongen toch allemaal meegemaakt....
A/n.
Nog een nieuw deel erbij. Ik heb na gedacht en ik denk dat ik nu wel echt mijn verhaal lijn heb uitgestippeld. Dus dat betekent meer inspiratie dus meer delen. Ik hoop dat jullie mijn verhaal nog steeds leuk vinden. Zoja? Deel het met je vrienden en stem! Zo niet? Doe het dan alsnog hahaha
Xxx jm
YOU ARE READING
Enough
RomanceRennen, nee vluchten, dat is wat ik doe. Ik vlucht voor alles en iedereen. Mijn leven was eigelijk perfect. Ik had de beste ouders, super lieve vrienden, een boyfriend en het rijkdom. Maar ja, ik was niet gelukkig. Ik vluchte in feite alleen voor me...