Suicide Mouse
Jedná se o ztraceny dil, obecně jedna se o smazanou epizodu seriálu Micky Mouse. Existuje ale takové video které je I z creepypast vymazané, a to co se na něm nachází se asi už nikdy nedozvíme. Buďme za to rádi...
Určitě si všichni moc dobře pamatujete černobily seriál Micky Mouse od Disneyho že ? Ten serial který byl vydán teprve nedávno pro klasiky na DVD. No a slyšel jsem že existuje I jeden dil ktery se nikdy nevydal, I pro ty nejlepši fanoušky Micky Mouse.
Podle zdrojů to ale neni nic zvláštního, jedna se o záznam kde Micky prochází kolem šesti budov, jde asi dvě až tři minuty potom se nahle vytratil. Narozdil od ostatnich dilu tohoto seriálu, v záznamu nebyla žádna hudba, jen minutu před tím co se záznam změnil byl jen bílý šum a nějaké neustáke rytmické bouchani do klaviru.
No asi bych to měl popsat do detailů, žee je lepši aby čtenaři věděli oč kráčí. Chůze Mickyho byla naprosto normalni, Micky nebyl veselý, jeho výraz ve tvaři byl dost zvláštní, Neusmíval se ale ani se nemračil, byl takový depresivní dá se říct. Hodně divne bylo to že se odkláněl ze strany na stranu a stále držel neutišeny pohled.
Nebyl to ten Micky kterého jsme znali, nebyl tak veselý a plný energie. Když se pak za rok nebo dva Leonard Maltin posuzoval karikaturu DVD disku, rozhodl se tento záznam vymazat.
Ale pro jistotu udělal taky několik kopii které si pak následně přehrával. Jeden jeho známý který pracoval ve společnosti Disneyho, a byl dobrý Leonardův přítel, jednoho dne Leonardovi Maltinovi poslal na Email vysvětlení, záznam má ve skutečnosti 9 minut a 4 sekundy.
Někdy v šesté minutě se totiž vrati z šumu zpět na Mickyho chůzi, tento krat už ho ale neprovazi bušeni piána, ale šum spojený s různě divnými zvuky, které se více méně podobali šelesti. Jak se zvuk dostával po minutě na vyšší frekvenci. Z tohoto zaznamu se začali snimky stávat divnějšimi, chodnik po kterém Micky šel se začal divně kroutit ale co bylo nejděsivější bylo to že Mickyho výraz se změnil ma celkem psychopatický úsměv.
V sedmé minutě se všechny ty zvuky proměnily v bolestivý a odporný zvuk mučení a výkřiky a strasný křik, a obrazek se vice méně ztemnil. Náhle přišel moment kdy se to rozjelo, Mickyho výraz se začal rozpadat, jeho oči se obrátily v sloup a na levé straně se začal psychoticky usmívat, jeho úsměv byl vážně veliký, větší než před tím.
Budovy se změnily v trosky a chodnik byl stále neskutečně rozbitý a zakřivený, zkreslený řev v pozadi trval až do začátku osmé minuty. Co se stalo v poslednich třiceti sekundách se mi ale nepodařilo z nikoho vymámit, každopádně vím, že po dokončeni snimku spolupracovník Maltina spatřil securiťáka který zrovna pracoval u dveří, a mě možnost těhle 30 sekund vidět.
Ten po zhlédnutí onoho snímku vyklopýtal z místnosti a s bledou tváří řekl
"Opravdové utrpeni neni známo"Potom vzal našemu ztrášci pistoli a zastřelik se do hlavy..
ČTEŠ
Creepypasty [CZ]
Kinh dịCreepypasty..Každý je zná tak je vám nebudu představovat, prvních 7 dílů jsou zlehčené a zkrácené, ve zkratce nejsou tam napsané celé...V dalších se to už nestane, omlouvám se... Pasty které jsou celé hotové mají označení (Celá pasta) aby jste se v...