Královská stráž (1/2) (Celá pasta)

167 2 0
                                    

Než Vám to sem napíšu, chci Vám říct, že tato creepypasta se mi extrémně líbí, právě si asi řikáte ''No to je hezký a co s tím mám jako dělat?'' Tímto Vám chci říct, že Vám doporučuji si to přečíst do konce, protože je fakt top. (Tuhle pastu dělám od Března, jelikož lenost a lolko je asi větší priorita : /)

The queen's guard

Sloužil jsem v Britské armádě, 2x mě odvedli do Iráku, jednou do Afghánistánu. Moje matka z mé volby nadšená nebyla, vlastně jí to nemůžu vyčítat, jenže víte co ? To nejhorší a nejstrašnější se mi nestalo v jedné ve zmíněných zemí, ne... Stalo se to v centru civilizované Evropy, v hlavním městě Velké Británie.. V Londýně. 

Po skončení mé 3.mise mě armáda vyznamenala, přežití v horském prostředí Talibanu na to očividně stačí, dokonce mi nabídli místo ve královské stráže. Nevím kolik toho o ní víte, nicméně v Británii je to velká věc. I přesto jsem to nesnášel. Bez přestání sem trčel doma a odměnou za mojí chrabrost, se mi stalo znuděné a strnulé postávání před budovami, zatímco jsem musel snášet všechny ty otravné Čínské turisty, kteří se mě snažili rozesmát.Chtěl jsem vypadnout. jenže ta čest spojená s touto funkcí v kombinaci s radostí mé matky, že největší nebezpečí kterému můžu čelit je Azískej turista.... Nemohl jsem odejít.

Neměl jsem moc na vybranou a to i když jsem věděl, že bych se cítil bezpečněji, v kde jaký jeskyni v Kábulu. Několik směn týdně jsem trávil u Londýnského Toweru. každá z nich trvala tak 2-3  hodiny, záleželo většinou na tom, kolik lidí se mělo za ten den prostřídat.Lidi, tahle práce Vás omrzela strašně rychle, opilci co dělali bordel a otravní lidi co si myslej, jak jsou vtipní. Tak často sem měl chuť vyskočit z kůže, ale co... Byla to práce, byla placená takže jediný co stačilo dělat bylo držet tlamu a dělat co mám... Ale k věci.

Ten osudný den v roce 2012 začal stejně jako nudně, jako všechny ostatní. Přišlo pár Francouzů, co se mě snažili rozesmát, naštěstí se jim to nepovedlo. Dorazila i skupinka opilejch Ruskejch holek, ty nebyly až tak špatný. Teplo mi téměř rozpouštělo tu pitomou čepici na hlavě když dorazili další turisti, předpokládal jsem že se jedná o nějakou skupinku s průvodcem, všichni začali dělat ty obvyklí kraviny, fotili, snažili se dělat ty strašně vtipný obličeje, vtípky atd. všichni s foťáčky na krku v těch samých tričkách a s těma ''Big ben tour'' hovadinama. Všichni až na jednu, všiml jsem si jí protože stála úplně vzadu a dívala se mi přímo do očí, vypadala dobře táhlo jí tak na 40. Měla dost tmavý a dlouhý vlasy a byla poměrně dost bledá, což mě přivedlo k názoru, že je to Angličanka. Protože stála mezi nimi, předpokládal jsem že přišli spolu.

Když si konečně nafotili všechno co chtěli a došlo jim, že mě nerozesmějí, pohli se konečně dál, teda až na tu bleduli. Ta tam dál stála a bedlivě bez přestání mě sledoval, setkal jsem se s poměrně slušnou řadou lidí se spoustou kreativních způsobů, jak mě vyvést z míri, ale tohle byla novinka, ba co víc ! Tahleto očividně myslela vážně. O 2 hodiny a tisíce turistů později, se ta ženská nepohnula ani o píť a stále mě pozorovala. Ten den bylo dost vedro a nemohlo jí to být vůbec příjemné, přesto ale vypadala mnohem klidněji než já, neusmívala se, což mě zaráželo, protože jsem předpokládal že se ve mě snaží vyvolat nějakou reakci. 

Asi po další půl hodině, když už se lidé kolem mě takřka zcela rozešli, učinila jeden pomalý krok směrem ke mě a pak další. A je to tady, vtip přichází... Pomyslel jsem si, když se zvolna ale jistě přibližovala. Zastavila se asi půl metru přede mnou, dívala se mi přímo do očí, otočila hlavu doleva, pak doprava, což mě asi mělo rozesmát. Respektive, to jsem si tedy myslel, až pak jsem si uvědomil, že tu ta žena není kvůli nějakým vtípkům, ačkoliv pořád stála si půl metru odemě, začala se ke mě naklánět. Něco v jejím chování mi bylo absolutně nepříjemné, za celou tu dobu se mnou ale neztrácela na jedinou vteřinu oční kontakt. Stále se nakláněla blíž a blíž, aniž se její nohy, biť o kousek pohnuli.

Creepypasty [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat