Královská stráž 2/2 (REKONSTRUKCE XDD)

72 1 0
                                    

Tuhle pastu tu mám od 23.února jestli si pamatuju dobře.

The queen's guard

Byl jsem děsně vystrašenej, ale nedával jsem to znát. Nejděsivější část toho všeho byla, že v mojí práci musíme nehnutě stát a na nic nereagovat. Svěřil jsem se přítelkyni, s celým tím zážitkem, ale nezmínil jsem se o tom jejím ,,10,9,8'' šepotu. Nechtěl jsem jí děsit ještě víc, protože co jinýho by ten šepot mohl znamenat, než odpočitavání. Váhal jsem, jestli mám kvůli tý ''ženský'' volat policii, moje přítelkyně ani vteřinu. Byli tu do 20 minut. Vyposlechli si naše výpovědi, vzali si popis tý ženský a řekli, že pokud se stane něco dalšího máme se okamžitě ozvat. Já přitom myslel na něco jiného, na našeho velitele. Řekl že s ní nesmím mluvit, jenže já to udělal.

A ted' se probudím vedle ní. Ani kur*a nevím jak se mi dostala do bytu...Pr*ele, tolik myšlenek. Následujícího dne jsem šel do jeho kanceláře.

Já: ,,Pane? Musíme si promluvit'' Řekl jsem opatrně. Podíval se na mě přes stůl a já vám přísahám, že už to dávno věděl. Jeho tvář najednou ztratila všechny emoce. Nemohl se vůbec ptát. ''Sednout'' řekl a znovu se opřel do svého křesla. ''Pane, já..'' Bylo dost nepříjemné přiznat, že jsem porušil pravidla stráže. ''Mluvils s ní, reagovals'' Opět se na naklonil ke mně ''Že ano?''

Jen jsem řekl aby si odstoupila, to je celý. ''Ne, nemyslím ty povolený slova, řekls ještě něco?'' Řekl jsem jí ,,Udělejte místo pro královskou stráž..Madam mohla byste prosí-'' *Přerušení* ,,Dopr*ele chlape'' Řekl velitel. Pane, co je to za ženu? ,,Postarám se o to, abys byl co nejrychleji převelen'' Upozornil mě, zatímco si hledal v šuplíku. ,,Pane?'' Nemohl jsem uvěřit že právě přicházím o práci. ,,Neboj, něco ti najdu. Nicméně tvoje dny ve službách skončily. Převelení proběhne do týdne''. ,,Pane já jen..'' ,, To je pro ted' všechno chlapče, můžeš odejít'' Ani se na mě přitom nepodíval. Byl jsem nasranej, ale pokud to mělo znamenat, že dostanu zaplaceno i bez toho, abych tam stál a prudili mě nějací turisti, nebo dokonce děsiví turisti, mohl bych se s tím smířit.

Měl jsem novej rozvrh, na tento týden mi naplánovali jen jednu směnu. To se hodilo, protože jsem měl zrovna hlídat svou malou neteř, je jí 7 a přijede za mnou až z Birmingham, vlastně už jsem pro nás naplánoval celý víkend. Čtvrtek se obešel bez jakýhokoli incidentu s tou velkou hnusnou děv*ou, dokonce i přítelkyně se uklidnila a vrátila do Amsterdamu s celkem dobrou náladou. Život se konečně vrátil do starých kolejí. Moje směna probíhala mezi o 6 do 10 večer před Palácem sv. Jakuba. Většinou jsme tu sloužili ve dvou, ten den jsem tam ale měl být z nějakého důvodu do desíti sám. ''Okej kámo, ještě chvíli a máš to za sebou'' řekl můj spolupracovník v 21:02 když odpochodovával pryč...ještě hodina.....

Kámo ja to tu nechám, aby jste měli něco k snědku a dodělám to potom, postupně to budu dodělávat, ale už mě to tu nebaví syslit si to tady pů roku jak kaktus 🔧





Creepypasty [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat