Selamlarrrrr
Bu ilk ilk ilk kitabım yeyooo fjajxkasj
Yazım yanlışlarım olrusa kusr bakmyn lütfn
OKUDUYSANIZ LÜTFEN İKI SANİYENİZİ AYIRIP VOTELEYİN.
***
Müdürün odasında bulunmak, şu sıralar en son istediğim şey olsa da her zaman istediğim şey olmuyordu.
Mesela, babamın ortaklarından olan Serhat amcanın kızıyla okulun spor salonunda kavga etmiş olabilirdim.
Mantıklı bir açıklamam vardı ama babam her zamanki gibi birkaç kez bağırıp çağıracak kendi işine bakacaktı.
Şuanki tek sorunum abimdi ama abimde şuan benimle ilgilenemeyecek kadar meşguldü.
Yakında o çok sevdigi sevgilizi Hazal ablayı istemeye gidecektik.
Her neyse konumuz bu değil.
Aslında, bir konumuz olup olmadığından da emin değilim.
Okulumuzun müdürü babamın yakın bir arkadaşıydı. Resul amca okul dışında sıradan bir insan olsa da okulda bana garezi varmış gibime geliyordu.
Müdürün odasındaydık ama müdür odasında değildi.
"Feza."
Sinem'in sesini duyar duymaz kafamı bir hışımla ona çevirdiğimde o da sinirle bana bakıyordu.
'Ne vardı gülum?' bakışlarımı ona gönderirken dudağındaki ve burnundaki yaranın sahibi olmam hoşuma gitmişti.
"Bu yaptığın yanına kalmayacak."
Bu yaptığım her zamanki gibi yanıma kalacaktı.
Beni hiç siklemeyen bir ailem, en az benim kadar serseri olan arkadaşlarım vardı.
Kısacası yaptımlarımın hesabını kimseye vermek zorunda değildim.
"Bizim köyde de ineklerin memesinden çikolatalı süt akıyordu zaten."
Dediklerime sadece gözlerini devirmekle yetindi.
Sinem'le olan sorunumuz lise birin ilk dönemine kadar uzanıyordu.
Babam yüzünden Sinem'le bebeklikten beri tanışıyorduk. Hiç bir zaman tam anlamıyla 'kanka' olamasakta çocukken anlaşırdık.
Sekizinci yaş günümde prensesli pastamı kıskandığı için yere düşürmesinden sonra bu kızın içindeki piçliği fark etmem gerekiyordu.
Lise birinci sınıfta bir çocukla çıkmıştım. Adı neysi? Hah, Doğukan. Şimdilerde o çocu üniversite de okuyordu ama konumuza geri dönelim.
Meğer Sinem o sıralar Doğukan'ı seviyormuş. Haberim olsaydı tabii ki de o çocukla çıkıp gözünün önünde beni öpmesine izin vermezdim.
Dört aylık bir sevgililik döneminden sonra Doğukan'ın bana uygun biri olmadığını anlayıp ayrıldığımda Sinem'in o çocuğu sevdiğini öğrenmiştim.
Gerizekalı kız, başından söyleseydi uzak dururdum Doğukan'dan.
Sonra Sinem hayatımı zehir etmeye başladı.
Bu konuları size sonra anlatacağım çünkü müdür iki çocukla birlikte sinirli bir şekilde odaya girdi.
Müdürün arkasından odaya giren iki çocuğa baktım.
Biri esmer, diğeri kumraldı. Esmer olan kumral olandan beş santim daha uzundu. Kumal olan kahve saçlara, buğday rengi bir tene ve kahve rengi gözlere sahipken esmer olan koyu renk bir tene, siyah saçlara, mavi ile yeşil arasında kalmış gri rengi gözlere sahipti.
İkisi de patlamaya hazır bir volkan gibi arkamızda durduklarında müdür hepimizden daha da sinirli duruyordu.
"Okulu ahıra çevirdiniz!" diye söylendi müdür deri koltuğuna otururken.
"Özellikle sen Feza. Bu kaçıncı kavgan?"
Biraz düşünüp, "Sanırım, bu seferkiyle toplan 11 oldu." diye cevap verdim.
"Sus! Bir de cevap veriyor terbiyesiz!"
"Siz sordunuz hocam." dedim sakince.
Biriyle inatlaşırken sinirlenemiyordum. Hatta gülesim bile geliyordu.
Psikopat mıyım neyim?
"Sinem, sende az değilsin." dedi Sinem'e bakarak. Bana bakacak değildi ya ameka?
"Hocam direk disiplik kısmına geçsek? Yarın saattir sizi bekliyoruz ve çok sıkıldım." dedi Sinem'de.
O da en az benim kadar pislikti.
Tabii be daha pisliktim.
Pislik olmaktan gurur falan duymuyorum ama olsun.
"Dur daha azarlamaya yeni başladım kızım." dedi müdür psikopatça sırıtıp.
"Peki siz, Evren ve Yüksel? Sizi ne zaman görsek kavga ediyorsunuz!"
Valla ben bu iki şahsı ilk kez görüyordum.
Okul bayburt kadar büyüktı, ondandır.
Esmer olanın kaşı patlamış, kumral olanın burnu kanamıştı.
Bugün zarar gören tek biz değildik anlaşılan.
"Hocam, disipline göndermeyecekseniz biz çıkalım." dedi kumral olan eliyle kapıyı göstererek.
"Benim daha güzel planlarım var Yükselciğim, ne bu acele?" Bazen bu müdürden korkuyorum.
Kumral olanın adı Yüksel ise esmer olanın adıda Evren'di.
Yine zekiyim of ya!
"Planlarınızı bizimle paylaşırsanız daha güzel olur." dedi Evren olan gözlerini devirerek.
"Çok eğleneceğiz."
Müdür, psikopatça bir kahkaha attı.
Bu adamı da delirttiğime göre huzur içinde ölebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küpeli Asi Kız
Humor"İlk günden okuldan atılmaya çalışman çok zekice!" dedi alaylı ve sinirli çıkan sesiyle. "Sana ne?! İster atılırım ister kendim çıkarım, keyfimin kahyası mısın?!" "Bak küpeli asi kız, derdin ne bilmiyorum ama bu okuldan seni atmazlar." "Nedenmiş o...