Zostal som vydesene stáť na mieste, keď som započul známy hlas a pomaličky sa začal otáčať jeho smerom.
Myslel som si, že už všetci spia, dúfam že nepočul celý môj rozhovor s Gim inak by to bolo naozaj trápne keďže ho nik nevidí.
,,T-ty....si hore ?" Poškrabal som sa za hlavou a kúsol si nervózne do dolnej pery.
,,Zobudil som sa na to, ako si tu stále niečo mrmľal. S kým si sa rozprával ?" Och...nedávaj mi tieto otázky. Vonku ma čaká YoonGi, ak neprídem bude sa báť čo sa stalo.
,,Prepáč, že som ťa zobudil Tae....jaa....s nikým som sa nerozprával asi ťa zobudilo len to vŕzganie dverí." Posnažil som sa o úsmev a bolo vidno, že Tae nad tým uvažoval. Vyzerá to tak, že mi uveril.
,,Možno máš pravdu." Potriasol hlavou, pretrel si unavené oči rukami a dal sa do sedu, kde sa následne oprel o drevené operadlo postele. ,,Aaaa...kde ideš ?" Sklonil hlavu a aj cez tú tmu sa dalo spozorovať, ako sčervenal.
Super...čo mu teraz poviem ?,,Jaaa....na-nachvíľu len na chodbu. Nedá sa mi spať a-....."
,,Chodia predsa kontroli." Pozdvyhol obočie a ja som vážne nevedel, čo si vymyslieť. ,,Ideš za Lunou že ?" Povedal trošku skleslo na čo som len pokrútil hlavou. Ešte to by mi chýbalo.
,,Pre boha nie....Lunu nechcem ani vidieť. Dobre poviem ti pravdu. Zoznámil som sa s jedným prvákom a pozval ma k ním na izbu to je všetko." Bola to fakt sprostá výhovorka. Nevedel som ani povedať prečo ma pozval no nechcel som to riešiť. Chcel som ísť za YoonGim.
,,Takže prvák...hmmm." Prečo znovu posmutnel, ako vtedy keď videl moje a Hobiho ruky spojené ?
,,Áno, tak kým tu nieje kontrola tak....idem radšej. Uvidím či prespím u nich ale asi skôr prídem-...."
,,Jiminnie...." Mierne na mňa zvýšil hlas, keď som už pomaličky začal za sebou zatvárať dvere a samozrejme tak, aby chalanov nevzbudil.
,,Hmmm ?"
,,Prepáč mi to s Lunou....no pravda je taká, že ona to plánovala. Raz sa mi vonku sťažovala o tom, aký je váš vzťah a ja som naozaj nevedel, že sa to stane. Nechcel som to urobiť veď si predsa, ako môj brat no ja som tiež len človek. Bola to ale moja vina, že som neodolal pokušeniu a zradil ťa. Máš právo sa na mňa hnevať, veď za to môžem vlastne len ja ale...chcel som sa ti...za to proste ospravedlniť. Stále ťa beriem ako brata." Lichotilo mi, že sa takto ospravedlnil, ale ja som naozaj myslel len na to, že YoonGimu určite idú prasknuť nervy.
,,Tae....tiež ťa považujem za brata aj keď sa to stalo ale vážne...mne je Luna už ukradnutá. Ak si šťastný s ňou, tak buď mne to je už jedno. A na vine je hlavne ona tak sa tým netráp. Skôr mi vadí to, že máš na lepšiu a až teraz, keď som sa s ňou rozišiel som prišiel na to aká kurva to bola. Ale nejdem ťa nijako presviedčať len sa prosím ťa nepopál ako ja." Taeho mám stále rád aj keď to urobil no naše kamarátstvo je pre mňa viac, ako vzťah s Lunou.
,,My spolu vlastne nechodíme. Len-..."
,,Áno domyslel som si, čo spolu len robíte." Naozaj mi to je jedno. Je to jeho život a ak mu to takto vyhovuje nebudem sa do toho starať. ,,Tak....idem ja. Určite na mňa už čakajú." Usmial som sa a znovu chytil kľučku od dverí.
,,Jiminnie....Takže...odpúšťaš mi ? Sme znovu bratia ?" Jasné že áno, ale momentálne si nemôžem vyliať svoje srdce pretože vonku ma čaká určite už dosť nahnevaný démon.
,,Odpúšťam ti." Zakýval som mu na rozlúčku a hneď za sebou zatvoril dvere aby som sa vyhol ďalším zbytočným otázkam.
-------------
YOU ARE READING
Dark Heart //BTS YoonMin// ✓
FantasyBTS, YoonMin, Devil //Čierne vlasy ako havran, tmavé oči ako noc, ostré rohy ako šípy najlepšieho strelca, veľké krídla z úplne iného sveta a jeho duša určite temná ako jeho výzor, ale je to naozaj.....diabol ?// Started: 12.8.2017 Finished: 6.9.201...