1. Den Na Lodi a nová pláž

14 4 0
                                    

Když jsem se probudil rodiče už nespali, každopádně nebyli už ani v posteli. ,,Taťka si šel zaběhat, a mamka snídala. Já jsem si šel taky pro snídani, dal jsem si zelený čaj a jogurt s čokoládovým müsli. Jak jsem to dopil a dojedl, šel jsem to dát do myčky. Pak jsem si namířil do koupelny kde jsem si vyčistil zuby, dal si deodorant pod paže a pak jsem se namazal opalovacím krémem a dal jsem si plavky. Pak jsem si na chvilku sedl k tabletu a pak jsem se koukl na hodiny, a bylo 9:34. A to se zrovna vrátil taťka celý zpocený a šel se osprchovat. A pak jsem šel zaťukat na Martyho. V polovině cesty mě mamka přerušila: Andy jestli jdeš za Martym, zeptej se jich, kdy chtějí jít na pláž." ,,Dobře mami" Marty mi otevřel a já je všechny pozdravil: ,,Dobré ráno, jé ahoj Marty." ,,Ahoj Andy. Jak ses vyspal?" ,,Jó dobře. To pohupování mě dobře uspalo takže jsem A zasmál jsem se. ,,Jó to pohupování je dobrý." ,,Mamka mě poslala abych se vás zeptal: Kdy půjdeme na pláž?",,No my jsme nachystaní takže můžeme vyrazit klidně hned." ,,Tak supr, my na vás zaklepem. Tak já jdu. Tak čáu." ,,Ahoj Andy" zavolali na mě Martyho rodiče a Marty taky. Jak jsem to řekl rodičům, pobrali jsme všechny věci a zaklepali jsme na Martyho rodinu, a mamka povídá: ,,Ahoj. Tak jdem?" ,,Jó jasně. Pojď. Marty" ,,Ano mami". A šli jsme. Z dálky šly vidět docela velké vlny. V moři byly samozřejmě kameny. Ale na pláži za mořem byl krásný béžovožlutý vyhřátý písek. Moře bylo krásně tyrkysově modré a okolo byly palmy. ,,Ani jsme nemuseli brát slunečník" povídá mamka tím jejím "srandovním hlasem" a všichni se zasmáli. Potom jsme si pod jednu palmu (naše rodina) dali tři lehátka. A Martyho rodiče si je dali pod druhou, která byla vedle našich tří lehátek. A pak jsem se šel zeptat Martyho, jestli půjde šnorchlovat. Odpověděl mi, že asi jo a hned. ,,Tak super" povídám já, a nasadil jsem si brýle a šnorchl. Pak jsem si nasadil boty do vody, a šli jsme. Rodiče si mezitím povídali a opalovali se. S Martym jsme viděli spoustu ryb některé byly samostatné, některý byly po menších i po těch obřích skupinách. Pak jsme vylovyli i některé ty mušle, a když jsme viděli tu první zatočenou, ve které jsou ti krabi, tak u ní Marty zůstal a pořád na ni koukal, aby mi ji pak ukázal a já ji pak mohl vylovit. A já jsem si mezitím šel pro síťku, a pak jsme tu mušli vylovyli. Nechali jsme ji na kameni, aby z ní vylezli krabi. Jak vylezli (byli tam dva) tak jsme ji tam nechali vyčuchnout a vysušit. A ti krabi, ty jsme nabrali do síťky, a dali je zpátky do moře. Pak jsme se šli opalovat a s rodičema jsme si zahráli žolíka. Pak jsem šel do moře na lehátko a s Martym jsme se navzájem zhazovali. Byla to fakt sranda. U toho jsme se fakt nasmáli. A pak jsme šli zas ven z vody. A pak jsem si šel zaplavat jenom tak. Pak už byl čas jít na obět. Mamky šly napřed, aby ho stihly udělat brzo. Každopádně vyšli ho udělat o čtvrt na jednu. A ve 12:40 jsme se šli naobědvat. Na lodi jsem se samozdřejmě osprchoval. Na oběd jsme měli špagety a žampiónovou polívku. (z pytlíku) Pak jsme se šli natáhnout do postele. A pak jsme šli zase na pláž. Pak jsem se samozdřejmě osprchoval. A až k večeru jsme se šli všichni projít po tom městečku a šli jsme tam taky na zmrzlinu. Já jsem si dal punčovou a Marty si dal čokoládovou. A jak jsme došli na loď tak bylo už půl desáté. A protože jsem z té cesty byl unavený,tak jsem se rozhodl, že už asi půjdu spát. A moje předposlední kroky vedly do koupelny kde jsem si vyčistil zuby a pak moje poslední kroky vedly samozdřejmě do postele. Mamka mi popřála dobrou noc a já jsem za půl hodiny usnul.

Tak já doufám, že se vám tato kapitola líbila, má teda přes 700 slov. Nebyla to úplně ta nejdelší, ale snad vám to vyhovuje😀 a těšte se na další kapitoly. Budou trochu jinačí. Tak u další kapitoly vám přeji příjemnou zábavu.
LUCKY

9 dní v Chorvatsku na lodiKde žijí příběhy. Začni objevovat