Byly 3 hodiny ráno a mě mamka vzbudila, protože ve čtyři budeme odjíždět (autem) do Chorvatska. Takže jsem se ospale protáhl a šel jsem se převlíct do tepláků, trička a mikiny. Pak jsem z otevřenými ústy zívl a dopajdal jsem se po schodech dolů.
Dole mě mamka dala zapít kynedril a chvilku jsem ještě ospale seděl. Jak taťka donosil dal jsem batoh na záda a do ruky jsem si vzal síťku na lovení ryb a mušlí, a polštář. Síťku jsem vyložil vedle auta a nasedl jsem. Polštář za hlavu a plyšák v ruce... asi po hodině usínání jsem usnul. Spal jsem necelé 3 hodiny. Takže skoro do osmi ráno. Jak jsme zastavili, už jsem viděl auto Martyho a jeho rodičů. Takže jsem samozdřejmě vylezl z auta a zaťukal jsem na okénko auta zadního pravého sedadla. Marty s nadšením otevřel dveře a pozdravil mě. Já jsem mu pozdrav oplatil. ,,Tak co. Už se těšíš, až tam budeme?" Povídám Martymu. ,,Jó těším se. Jsem fakt zvědavej, jaká bude loď."Povídá Marty. ,,Jó to já teda taky." ,,Dobrý je, že jsme už aspoň v tom Rakousku"A Marty se zasmál. A já taky. Ale v tom mě mamka přeruší svým voláním: Andy, pojď si dát snídani! ,,Promiň Marty musím jít." Marty na mě už potom jenom zavolal: ,,Jó tak ahoj." Když jsem přišel ke kufru auta, byla tam na tácku houska se sýrem a ledovým salátem, buchta a pití. Když jsem to dopil a dojedl zamával jsem Martymu a jeho rodičům a nasedl jsem do auta. Pak jsem si zapl tablet a pustil si film. Takhle to šlo zelých 7 hodin, a vždycky po třech hodinách jsme zastavovali a rodiče se střídali. Pak jsme přejížděli ještě Slovinsko, a až pak jsme byli v Chorvatsku. Když jsme asi už dvě hodiny jezdili v Chorvatsku, konečně jsem viděl moře. A pak jsme asi za 3hodiny a půl jsme byli na místě. Pak jsem viděl krásnou pláž a kousek od ni nějaké lodě. ,,Jaká z nich je asi naše?" Povídá Marty a já jsem se v průběhu věty Martyho trošku vylekal, protože jsem nevěděl že tak rychle došel sem. Protože jsem neslyšel ani otevření a zabouchnutí dveří od auta. ,,No, to bych taky rád věděl". A zasmál jsem se. A pak namě mamka volá: ,,Andy, támhle ta loď je naše!" Byla hezká. A pak jsem ji ukázal i Martymu. Pak jsem pobral nějaké věci z kufru a šli jsme. Jak jsme došli ke břehu, a k naší lodi, nadechl jsem se čerstvého slaného vzduchu. Voněl krásně samozdřejmě po soli z moře. Pak jsem položil věci na zem a rodiče mezitím něco domlouvali a platili. ,,Konečně jsme tu!" Povídám. Pak jsme nastoupili na loď kde nás nějaký pán nejspíše řidič a vedoucí lodi dovedl k našim pokojům. Mamka s taťkou měli společnou postel a já jsem kousek od nich měl postel u zdi vedle skříně nejpíš vedle moji. A vedle postelí byl pak stůl a židle, a za nimi pak menší kuchyňka. Pak jsme vyložili věci a šli jsme nosit z auta. Jak jsme to vyskládali, někdo zaklepal na dveře. Já jsem šel otevřít a byl to Marty a povídá: ,,Ahoj Andy Teto a Strejdo můžu se podívat na váš pokoj?" ,,Jasně pojď". Povídá klidným hlasem mamka. ,,Tý jo, vy to máte ale hezký"! Pochvaluje nám Marty pokoj. "Vážně?" ,,Jó fakt". ,,Pak se teda musím jít ještě kouknout na váš pokoj". Oznamoval jsem mu. ,,Jó jasně můžeš příjt kdykoli". ,,Dobře ale asi až zítra protože se chceme ještě vykoupat a navečeřet. Půjdete taky na pláž?" ,,No asi jo". ,,Tak super. My na vás pak zaklepem." ,,Tak ok." A Marty zavřel dveře. Pak jsme si všichni dali něco k jídlu, umyli jsme nádobí, zbalili si věci a šli jsme na chvíli na pláž. Zaklepali jsme na dveře rodiny Martyho a vyšli jsme. Pak jsme si položili věci na zem, a protože byly velký vlny, nasadil jsem si brýle. A pak už jsme s Martym šli do moře. Voda nebyla úplně studená, ani úplně teplá. Prostě byla taková akorát na koupání. A v moři to bylo fakt moc hezký. Viděli jsme i nějaký mušle, ale ty jsme si nechali na zítřek. Protože jsme tady jenom na 15 minut. Pak jsme oschli a až se rodiče vykoupali, byl čas jít zpět na loď. Bylo to dneska takový večerní koupání. Užívali jsme si západ slunce. Bylo to krásný. A jak jsme došli zpátky na loď, chvilku jsme se ještě s Martym dívali na film a pak jsme šli okolo desáté hodiny spát. Mezitím kapitán doplul s lodí do nového městečka a k nové pláži.
Doufám, že se vám tahle první kapitola líbila. Přiští budou trošku zajímavější. Dneska přes 750 slov. Těšte se na další kapitoly😀
ČTEŠ
9 dní v Chorvatsku na lodi
AcakCelý příběh vypráví o dvou nejlepších kamarádech jménem Andy a Marty. S jejími rodiči jedou na dovolenou na 9 dní do Chorvatska, kde bydlí na lodi v podpalubí. Tou lodí plují po vodě na různé pláže a do menších městeček. Skoro každý den jdou na pláž...