2 månader senare;
Nu har jag och noel träffats i 2 månader. Jag känner samma pirr i magen och rodnaden på mina kinder varje gång vi möts.Alla fans har nu fått reda på att Noel och jag träffas. NOEL HAR TJEJ. Dom har även hittat mig på instagram och mitt kommentars fält på min senaste bild är BOMBAT.
Dinakarlzzon; en ros till flike som pallar trycket.🌹
Anvandare1; hora , vem fan tror du att du är Noel är min?
Andvandare2;☝️☝️ om jag får säga mitt skulle jag vilja att du dog.
Andvandare3; HAHAHHA du är så fuuuul Noel kommer snart inse du inte är rätt lol
@ Prinzagustt; skriv inte hat till min tjej! Hon förtjänar det verkligen inte. Visa respekt om det nu är så att ni älskar mig. dina du är bäst❤️ finns inte vackrare! Du är värd alla rosor<3
@ dantelindhe; lär☝️🙏
@ ludwigkronstrand; #doel❤️
@ karleksbrev; vi fans måste ha respekt som Noel skrev! Vi vill ju allt bra för Noel. Som i detta fall är dina. #doel❤️❤️❤️🙏
@ hovah.babe; #doel❤️, alltså dina du är så fin!!!
@ hovahhh; gillar inte dig 😣😣
@ axeljiggy; #doel❤️ fina du
@ valterjanni; mmm!!☝️ , man blir ju avundsjuk @ prinzagustt
@ prinzagustt; @ valterjanni passa dig 😉
@ minnadesiree; #doel 💞💗 åh älskling du är så fin😭
@ oamcls; otroligt fin💕
@ dinakarlzzon; @ prinzagustt hjärtat! @ dantelindhe bästa💖
@ ludwigkronstrand #ludwinna💓💓💓
@ axeljiggy finaste !💗
@ valterjanni määää sötis hahhaha😘😘
@ minnadesiree #Ludwinna!
Loveu älskling!!
@ oamcls oliviaaa du är dröm ju.💗Gillas av @ oamcls @ axeljiggy och 664 andra
Det var inte bara i mitt kommentarsfält folk skrev, jag fick hot-mail och folk skrev på dm. Vissa ringde mig till och med.
Det vanligaste är" e du och Noel ett par?" Eller bara massa elaka ord och svordomar.
Jag ska inte säga att jag inte blir ledsen. Det blir jag ju.
Jag är inte lika vacker begåvad och älskad som Olivia men vissa har faktiskt kommit fram för att ta bild, så jag är inte helt hatad.
På senaste har jag faktiskt blivit ganska tajt med Olivia, en otroligt fin och smart tjej. En av mina närmaste vänner nu till och med.Noel och jag kom offentligt ut att vi ses för ungefär 1 vecka sen. Vi fick för mycket frågor så vi sa sanningen.
Jag ska träffa Noel om 1 timme. De är alltid så jobbigt att välja vad jag ska ha på mig.
Tillslut fick jag på mig en stickad grå polotröja och ett par svara jeans med hål vid knäna. Det får funka.Jag sprang till zinnkensdamm station eftersom att jag bodde nära och väntade utanför på Noel.
-"hej babe" Noels staka leende lyste upp när han såg mig. Han höll i mig och kramade om mig. Han snurrade några varv med mig och kysste mig sedan. Puss efter puss efter puss.
-"oj, idag gillar du mig visst" jag la mina händer på hans kinder.
-"jag gillar dig alltid. Men du! Vet du vad vi ska göra?"
-"nej? Vadå Noel SÄG!!!"
-"bli inte helt galen nu för det är en skit kul sak"
-"o..okej?"
-"först får du följa med mig till studion å hänga lite med grabbarna. Tror Ludwig skulle ta med sig minna"
-"ahhhh åh va kul! Har inte träffat minna på 2 veckor vilket är ovanligt för att vara vi, men hon är mest med Ludde, å jag med dig. Men Noel vi borde ha dubbeldejt!!"
Jag hörde själv hur cheesy det lät. Men äh, jag och Noel var sådana klyschiga romantiker.-"haha, kanske det. Men det är inte det som är det roliga. Vi ska på bio vet du"
-"FYFAN VA KUL!"
Jag kramade om Noel hårt och vi började smått hångla.
-"jag vet att du ville det, för att det är det ända vi inte gjort typ."
-"du är bäst bäst bäst."Vi tog t-banan och gick sen 4 min ungefär till studion. Vi möttes av minna och Ludwig som rökte utanför.
-"aja baja inte röka offentligt Kronstrand! Och minna, röker du? Ser man på, man får veta nåt nytt varje dag."
-"DINA!!!"
Minna hoppade på mig och vi kramades länge, vi hade inte pratat så mycket om Noel och Ludwig tillsammans på sistone.
-"hallååå dina, saknat dig" Ludwig kom bakom mig och vi kramades oxå.
-"saknat dig med löööödwig"
-"kom hörni nu går vi in" Noel tog tag i min hand och såg stolt ut.
Axel och Dante satt och lärde sig något ackord på pianot.
-"SHUUUUU" jag la mina händer på axel å dantes axlar.
-"dina! Hej!" Dom båda kramade mig och lyste upp som 2 solar.Jag har alltid kul med Ludwig axel och Dante.
Efter 2 timmar var kl 20:00 och vi bestämde oss för att gå mot bion. Filmen vart anabelle (stav;)))
Både jag och Noel älskar skräckfilmer det är grymt! Men på bion kom ett gäng 15-16 åriga tjejer och viskade om oss två.
-"OMG NOEL!"
-"hej tjejer!"
-"Asså shit vi älskar dig får vi ta en bild?"
-"absolut, hur mår ni?"
-"så bra nu" sa en av tjejerna ivrigt, hon var väldigt snygg. Perfekt kropp. Blont hår som sträckte sig ner till rumpan, gulligt ansikte men fina gröna ögon stora läppar och smilegropar. Hon hade en svart skinnjacka och jeans med hål, sen ett urringat blått linne.
Det var kanske nåt sånt Noel förtjänade tänkte jag då.
-"är det din tjej?" Frågade den otroligt fina tjejen.
-"ja, dina!"
-"aha hej, åh du är jätte fin får vi ta en. Bild med dig oxå?"
Jag rodnade men svarade blygt "ja självklart tjejer, ni är oxå riktig fina." Jag gav Noel ett osäkert leende men han bara nickade och log.
-"tack så mycket hejdå"
-"hejdå"
Vi vinkade hastigt mot tjejerna när dom vände sig för att gå till deras platser.-"älskling, du är så jävla bra."
-"nej det är du som är." Jag kramade Noel hårt.2 kap på 1 dag hahah men jag har så sjuuuukt tråkigt så bara skriver å skriver. Skola imorn, och väldigt hastig bok kanske men ahhhh❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Noel, jag behöver dig.
FanfictionFel hotellrum, att en sån sak ändrade allt. Hade Noel sett Dina iallafall? Kärlek vid första ögonkastet Vänskap Svek Kyssar Tårar & väldigt mycket Noel