14. "Hon är krossad"

540 10 0
                                    

Minnas perspektiv;
När Noel kom in till axel var det ingen som var så speciellt glad. Alla bara stirrade.
Ingen kramade honom.
-hej hörni.

Dante såg besviken ut, Olivia med händerna i knät. Valter som alltid är glad var nu mera väldigt dryg mot Noel.
-Noel du är en idiot det vet jag men sån här idiot? Vahhh vad fan håller du på mer nu Asså.
Valter var besviken.
Ludwig sa inget han bara kollade sig omkring.

-alltså, dina vill leva med dig. Hon vill vara med dig, hon har fan sagt att hon vill gifta sig med dig till och med och vi har pratat innan du kom.
Hon sa "vad som än händer kommer jag alltid älska honom, fan asså fan. Det är det att jag vill ha honom men han vill nog inte ha mig, så fuck it." Tjejen du älskar sa sådär! Så man up nu flike så fixar vi det här, eller?

Det var de bästa meningarna jag sagt i hela mitt liv.

Ludwigs perspektiv;
Jag nickade väldigt tydligt åt minnas ord. Ja skulle aldrig gjort så, eller på fyllan. Kanske..
-fan Noel vi älskar dig å dina. Det måste bli ni igen förstår du det? Vill du det? Hon är fan krossad
Jag hade inget mer att säga.

SAMTIDIGT HEMMA HOS DINA

Dinas perspektiv; jag är jävligt ledsen, bedragen och sårad. Dessutom hade annahs ord sårat mig grovt.
Jag fick kontakt med en gammal vän under kvällen.
Oscar, han är 1 år äldre än mig och vi gick på samma skola ett tag.

Oscarklinggg

Hej dina, hur mår du? Det var länge sen, å juste är du tillsammans med
Noel flike?
Fett!!

Åh Oscar hej!! Saknar dig, nej alltså det är slut, typ.

Åh tråkigt att höra, men saknar dig med. Vill du prata om det?
Fika imorn kl 13?
Eller vi kan ju lika gärna äta
Om du vill det, bjuder!😘

Gärna! Skulle va toppen. Ses vid Zinkensdamm station? För du bor väl fortfarande kvar?

Ja såklart. Vi ses då!❤️

Jaaa💕💕

Jag vet det inte var nån vidare ide. Oscar hade alltid gillat mig men samtidigt vart en väldigt bra kompis.
Tänker ju inte glömma Noel,
Men skönt å se nån annan bara.
Kanske.

Jag kunde inte sova.

Min flike

Baby jag saknar dig
Och du är kall mot mig
Fast du är allt för mig.
Älskling låt oss fixa det här nu
Snälla.❤️
Jag gör vad som helst jag kan köpa dig rosor i plast?

Ja grät och jag grät till Noels ord. Han hade skrivit de, till mig.
Men jag kan inte,
Jag kan fan inte svara.
Fast det gör så ont, så jävla fkn ont

---------------------------------------------
Okej!!!!  Vänta ett litet tag nu,, 1K läsare detta är stoooort för mig haha tack tack tack ni är bäst❤️

Noel, jag behöver dig.Where stories live. Discover now