15. Käftsmäll

536 11 0
                                    

Dina;
Jag tog tunnelbanan till Zinkensdamm, Oscar mötte mig med ett stort leende och kom och kramade mig. Han omfamnade mig i en varm kram
Han hade på sig en svart gant hoodie och blåa jeans. Han var väldigt snygg, vita tänder och perfekta läppar, blåa ögon. Brunt mellan långt hår. Å sen en mössa.
När jag kramade honom luktade han Noel. Det gjorde ont att han inte var Noel.
-dina du är ännu vackrare än i 9an hur?
-haha Oscar sluta du gör mig generad!
-vad vill du göra?
Oscar flirtade med mig det märktes vad han ville, ligga, mysa? Jag vet inte.

-vi kan ba gå en promenad kanske?
-Ja absolut, men först korv me bröd!

Vi stannade till vid en korv kiosk och jag frös.
-jag betalar båda.
Jag ville inte att han skulle betala, bara för att så brukar Noel göra. Å vi brukar äta korv på samma kiosk.
Eller borde jag säga, brukade?

-fryser du?
fan Oscar såg att jag kröp in i min skinnjacka ännu längre me mina händer.
-bara lite, men de okej.
Han bara log och värmde sedan mina händer innanför hans tröja. Han hade magrutor, hm var det de han vill visa.

Jag kände mig väldigt tom men spelade trevlig, tills.

Noel, Noel min pojkvän eller nåt? Gick på andra sidan gatan.
Han såg, mig med Oscar. En annan kille
Så skulle det inte vara.
Jag kunde se hans sorgsna blick och tårarna i hans ögon, de vart glansiga. Han var inte så nära men när det handlade om Noel kunde jag veta allt.
Han började röra sig fortare framåt, mot korvkiosken jag och Oscar vart på.
-vad är det? Oscar tog ett fast grep om min hand för att markera för Noel att jag var med honom.
-du mamma sa jag måste hem tidigt idag, men de va trevligt å ses.
-okej

Han log och sen, kysste han mig.
Jag tryckte bort honom men han fortsatte. Jag ville skrika och ropa på Noel. Vi var ju ändå inte så långt ifrån varann. Sen såg Noel. Vi fick ögonkontakt. Han slängde sin pommes tallrik som han precis köpt och sprang emot oss.
-ey va fan gör du?
Noel spände blicken å putta bort Oscar. Jag stog bakom Noel och han försökte skydda mig.
-frågan e va fuck du gör din tönt, släpp mig?
Oscar började putta på Noel och bråka.
-nej lägg av Oscar!!!!!
Jag var väldigt rädd.
-gör vad du vill me mig men ser du inte MIN tjej DINA inte vill kyssa dig? Vad är ditt problem ha?
Noel gjorde inget mot Oscar förutom att slänga ur sig de orden.
Då slog Oscar till.
En grov käftsmäll. Sen spotta han å kasta sina servetter på marken. Sedan drog han. Han har alltid vart väldigt aggressiv men Noel flike är ändå en person han verkat se upp till.

Då var det bara jag och en blödande Noel.
Näsblod och blod från munnen.
-jävlar
Noel torkade av sig på tröjan.
Jag började gråta. Och jag kastade mig in i Noels famn.
-älskling, förlåt fan jag älskar dig mest av allt på denna jord och vi har bara vart ifrån varandra i några dagar men fuck vilka dagar jag har gråtit som ett barn, älsk älsklin...
Noel stammade orden och pratade fort. Fast han viskade ändå. Han grät. Jag grät. Det kan låta överdramatiserat men fan heller.
Blodet rann och jag torkade hans tårar och tog mina servetter å torkade bort blodet, det som gick.
-tack, tack älskling. Aldrig sådär igen. Du rädda mig. Noel jag behöver dig.
Vi kysstes, jag kunde inte sluta han kunde inte sluta.

Vi bestämde oss för att åka hem till mig, mamma jobbade.
Det är vi, bara vi. Men vad kommer ske?

Hmmmm vem vet? Vad tkr ni? Kke lite hastigt men Asså vart typ rörd när jag läste själv😜❤️❤️

Noel, jag behöver dig.Where stories live. Discover now