Jag och Noel som precis kysst varandra begav oss ner mot receptionen klockan 1 på natten för att få ett eget hotellrum.
"Ledsen allt är bokat." Sa en uttråkad trött och ganska ung kvinna.
Jag chansar på att hon var mellan 25-30.
-"Men alltså vet du vem jag är?"
Sa Noel helt seriös
-"en gäst?"
-"ja men jag är artist, jag skulle lätt kunna stämma det här hotellet. Jag och mig flickvä.. Min vän behöver någonstans att sova. Snälla jag betalar vad som krävs" Noel såg besviken ut.Det lät inte som någonting Noel Flike skulle kunna säga. Han som knappt vill kallas 'artist'.
-"okej, rum 119. Ta bara nyckeln och GÅ." Sa kvinnan väldigt irriterat.
-"tackar. Men vad vill du ha för detta? Och förresten du sa att allt var bokat? Jaja okej tack så hemskt mycket" Noel bugade å skratta sen till
-"låt mig sova, vi tar priset imorn."Jag och Noel pratade om kvinnan i hissen. Noel härmade hennes lite smått töntiga röst och imiterade hennes ansiktsuttryck.
-"får personal ens vara sådär otrevlig kan man undra?" Jag skrattade till och kom på hur lycklig jag var här.
-"Aja vi slipper se Ludde hångla med minna, och Olivia och Dante pratar länge på kvällarna. Med axel på ett litet hörn. Men jag tror han oxå har nån på g. Fast i Uppsala typ."
-"jaa haha, men tänk hur många fans som skulle döda för att få vara med Axel. Eller Dante ! Eller ja även Ludwig. Men speciellt dig" svarade jag.
-"ja nu hade du tur karlzzon."
-"ja flike, det hade jag"Jag kom ihåg när Noel hade ett förhållande med en tjej, Olivia tror jag hon hette oxå. Noel var på toa och jag hittade en bild på dem
Tillsammans på Noels ig, men det var länge sen han la upp den.Prinzagustt: i en rulltrappa med min favorit @ oliviaarcher och denna mysko killkompis
Jag var inte så insatt just då men såklart hade jag dagdrömt lite om att få vara henne. Men jag nämnde det inte för Noel eftersom man aldrig vet vad det tar upp för känslor när man pratar om någons ex.
-"Vad vill du göra dina?"
-"jag vet inte, sova kanske;)"
-"ja det låter bra."Vi låg i samma säng, inte på varsin sida utan nära varandra. Jag hade N O E L F L I K E tätt intill M I G. Hans andetag var tunga och lugna. Våra hjärtan klappade i takt. Jag vill alltid vara här. Med Noel, eller vart som helst bara det var nära Noel. Han är så vacker. Hans hår fick fall av sig själv och ögonen lös på något sätt. Hans såg kär ut, dom tindrade. Han log då och då när jag låg på hans bröst korg och vi låg bara i tystnad. Ingen sov. Vi bara låg där tills Noel sa "varför har vi inte träffats tidigare, jag skulle behövt dig tidigare."
-"jag är här nu. Allt är inte en slump Flike. Det finns. En mening med allt."
-"du är så vacker och jag blir så lugn med dig" Noel nynnade på den versen från "ska vi". Han måste tänkt på mig när han sjöng. Eller jag hoppas iallafall det.
Jag kysste hans kind, hans panna och sedan hans mun. Ännu en gång pressades mina läppar mot hans. Vi kysstes och kysstes och kysstes ännu mer. Klockan var nu 03:00. Jag somnade tryggt nära Noel. Sakta men säkert, allt kändes som en dröm.Jag tänkte på dantes instagram inlägg på Olivia "03:00 och jag är din"
Det var jag och Noel just nu.
Jag är säkert glömd imorgon.
Men jag bryr mig inte.
Det är jag och Noel.
Nu.-"godnatt prinzen."
-"du kan få vara min prinzessa och du vill, med Z. Karlzzon."
-"gärna."
-"bra då säger vi så, prinzessan. Godnatt"Allting har gått så fort.
NYTT KAP ! Hope u like it<3 kommentera å tryck gärna på stjärnan så ja kan se vad ni tycker💓
VOCÊ ESTÁ LENDO
Noel, jag behöver dig.
FanficFel hotellrum, att en sån sak ändrade allt. Hade Noel sett Dina iallafall? Kärlek vid första ögonkastet Vänskap Svek Kyssar Tårar & väldigt mycket Noel